Kyllä...selkeesti paras A-ryhmäRyhmä Kriisi, voi lol![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä...selkeesti paras A-ryhmäRyhmä Kriisi, voi lol![]()
![]()
![]()
Onx tää joku ryhmäkimppakivajutskahomma?Kyllä...selkeesti paras A-ryhmäRyhmä Kriisi, voi lol![]()
![]()
![]()
Kyllä...Onx tää joku ryhmäkimppakivajutskahomma?Kyllä...selkeesti paras A-ryhmäRyhmä Kriisi, voi lol![]()
![]()
![]()
![]()
Mistä sä viikkarin saitilta sait ton varattua, mä löysin vaan mestan mistä sai varattua matkan kanssa hyttejä? Mutta pelkkien hyttien varausta en nähnyt...Soittelin tuossa Viikkarille hyteistä ja varasin yhden paluumatkalle. Kuulemma sunnuntaina on hyttejä vielä vapaana, muttei kovin montaa. Varaus kannattaa tehdä siis hyvissä ajoin ennen matkaa. Neljän hengen sisähytti maksoi 35 euroa, ei paha. Varauksen voi maksaa Viking Linen nettisivuilla ja avaimet saa Tallinnan lähtöselvityksestä.
Siel on tarjolla myös säilytyslokeroita. Tavarat saanee mahtumaan, mut ei ehkä kannata semmoseen lepäileen mennäMistä sä viikkarin saitilta sait ton varattua, mä löysin vaan mestan mistä sai varattua matkan kanssa hyttejä? Mutta pelkkien hyttien varausta en nähnyt...
Jonnekin pitäis paluumatkalla saada nimittäin ostokset...
Kaappiin ei välttis mahdu jos erehtyy taas ostamaan jonkun 5-10 casea saunajuomaa sun muutaSiel on tarjolla myös säilytyslokeroita. Tavarat saanee mahtumaan, mut ei ehkä kannata semmoseen lepäileen mennä![]()
Ite aattelin rojut tyrkätä kaappiin ja sit![]()
Hyvin sä Jassu luetMistä sä viikkarin saitilta sait ton varattua, mä löysin vaan mestan mistä sai varattua matkan kanssa hyttejä? Mutta pelkkien hyttien varausta en nähnyt...Soittelin tuossa Viikkarille hyteistä ja varasin yhden paluumatkalle. Kuulemma sunnuntaina on hyttejä vielä vapaana, muttei kovin montaa. Varaus kannattaa tehdä siis hyvissä ajoin ennen matkaa. Neljän hengen sisähytti maksoi 35 euroa, ei paha. Varauksen voi maksaa Viking Linen nettisivuilla ja avaimet saa Tallinnan lähtöselvityksestä.
Jonnekin pitäis paluumatkalla saada nimittäin ostokset...
Ei vittu joo, katoin vaan et kun sen on netissä voinut maksaa niin päättelin et on ollu joku verkkokauppasetti. No selvis toikin...Hyvin sä Jassu luet![]()
Jos sattuisi sillee, että sauna- ym. juomia tulisi ostettua enempi niin kimppataksikeskustelua voisi harrastaa sunnuntaina?Kaappiin ei välttis mahdu jos erehtyy taas ostamaan jonkun 5-10 casea saunajuomaa sun muutaSiel on tarjolla myös säilytyslokeroita. Tavarat saanee mahtumaan, mut ei ehkä kannata semmoseen lepäileen mennä![]()
Ite aattelin rojut tyrkätä kaappiin ja sit
Lisäksi hyttiin voi useammassa erässä viedä romuja ja siellä voi vaikka istuskella hetken jos on tarvetta - lokerossa noi on hiukka vaikeita![]()
![]()
mä taas oon ihan varma, ettei meidän ryhmän johtaja vaadi mitään pukeutimis koodejaMä en ole ihan varma osaako meidän ryhmänjohtaja laskea kymmeneen?
Onkohan teitin johtajalla alipäänsä vaatteita ollenkaan?mä taas oon ihan varma, ettei meidän ryhmän johtaja vaadi mitään pukeutimis koodejaMä en ole ihan varma osaako meidän ryhmänjohtaja laskea kymmeneen?![]()
Reppupaikat varattu teille, sitten alkaakin olemaan täyttä.mulle kelpais kanssa repun paikka, joutuu lähteemään ison repun kanssa reissuun.Mä voisin repulleni varata paikan jos vaan vielä mahtuu?
otan osaa, tiedän miltä tuntuu... itsellä parikin reissua mennyt osittain v**uiks kun on joutunut kesken luovuttamaan selkäkivun takia.mutta kuitenkin selkä kipu on se syy, etten usko oikein huomiseen lähtöön.