Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

GuessWho sanoi:Jos olet estynyt saapumasta maksamallesi paikalle, voit aina toki myydä paikkasi mutta peruutusoikeutta ei ole. Muista kuitenkin lähettää inboxiini tiedot siitä kenelle olet paikkasi myynyt.
Kaj sanoi:Mä taisin ymmärtää tuon osion sitten väärin.
Kaj sanoi:Kuka ikinä omastaan tahtookaan luopua, niin tarjoan 150 € paikastasi.
GuessWho sanoi:Tapana on kai ollut että myydään mitä myydään mutta samalla hinnalla. Tai mistä mä tiedän mitä esiripun takana kukin tekee mutta ajatuksena on yrittää aina tinkiä orggilaisille hinnat niin jiiriin kuin mahdollista. Siksi ainakin itse omassa ahdasmielisyydessäni pidän asiaa eettisesti hieman kyseenalaisena kun yhdistystoiminnasta on kuitenkin kyse. Eikä tässä nyt ole sen suuremmasta asiasta kyse kuin siitä että ainakaan minä en motivoidu omalla ajallani ja kustannuksellani järjestelemään muille ansaintamahdollisuuksia. Hupia ja hauskaa kyllä![]()

Ja käsittääkseni tapahtuma on tarkoitettu Motorg:n jäsenille, mitä nim.merk. Kaj ei ole!![]()
jite sanoi:No sama juttu. Nää nettiriippuvaiset jotka elää täällä foorumilla aina saa kaikkea kivaa. Epistä. Ens kerralla kellonaika minkä sisällä ilmoittautumiset suoritetaan tai sitten suoritetaan virallisen valvojan läsnäollessa arvonta osallistumispaikoista![]()
12 nopeinta täynnä
1. Vmatti
2. MadMan
3. vahvajussi
4. JGo
5. dmachine
6. Nitrous
7. Shwoomie
8. Dege
9. PoS
10. tiggeri
11. kuulapää
12. Reisi

Nitrous sanoi:Eikös nyt pitäs alottaa nettiuhoominen siitä kuka kiertää ja kenen ympärillä ja kuinka suurta kahdeksikkoo, että mielenkiinto pysyy yllä tapahtumaan asti?![]()

JGo sanoi:Minun ei tarvitse uhota. Jos porukan ainoana naisena olen hitain, niin seuraan liikenneministerimme Merja Kyllösen jalanjälkiä ja syytän kaikkia naisten syrjimisestä ja kerron että tasa-arvo ei toteudu jäisellä kentällä!![]()