Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
shwoomie sanoi:täältä irtoais yksi paikka tapahtumaan..ilmeni muita menoja samalle aikataululle![]()
Soikkeli sanoi:Koppi tuosta jos sopii.
GuessWho sanoi:Homma selkee, maksu ohjeiden mukaan ja homma sillä hoidettu. Shwoomien paikka Soikkelille..
eräpäivä maksullehan on siis huomenna 17.12.2012 jonka jälkeen maksamattomat paikat myydään eteenpäin.
GuessWho sanoi:Aamun tilanne näytti että kaksi osallistumismaksua uupuisi vielä matkasta...

GuessWho sanoi:Ny on kaik maksaneet... Ei muuta kuin kyttäämään peruuttajia. Täältä suunnalta ei jaettavaa jäänyt![]()
MadMan sanoi:Voi räkä!!!!!!!!!
Siiis voooooooi RÄKÄ!!!!
Mulle pukkas duunireissun tohon samaan aikaan, joten en pääsekään mukaan. Woi RÄKÄRÄKÄRÄKÄ!!!!!!
Noh, tämän paikan siis saa ostaa, ja ellen aivan väärässä ole, niin jonotuslista kulki järjestyksessä:
Jammuu
MC Nikke T
-TH-
Ei muutakuin vastausta tähän, niin pannaan paikka jakoon.
R1ivattu sanoi:Riisor laittaa sulle just txt.
Edit. Nokia feilas. Mut se haluis ton paikan, voi maksaa heti nyt tänään, jos ok.
MadMan sanoi:Ilmeisesti muut ei halua tarpeeksi hanakasti, koska eivät ole vielä reagoineet, joten suonemme Riisorille nopeinpana reagoijana ajamisen ilakoinnin. Laitan tilinumeron tulemaan ja laitan ilmoituksen GuessWholle.
Kylläpä harmittaa.

Mc Nikke T sanoi:No mä näin tän tuoreeltaan, mut jonotin kiltisti.![]()
R1ivattu sanoi:Riisor laittaa sulle just txt.
Edit. Nokia feilas. Mut se haluis ton paikan, voi maksaa heti nyt tänään, jos ok.
MadMan sanoi:Sori MC Nikke T ja -TH-. Luulin olleeni tarpeeksi selkeä kun odotin teiltä kaikilta mahdollista reagointia. Osittain mun moka, ettei osannu kirjottaa oikein. Mutta riisor selkeesti halus tän paikan eniten (reagointinopeus, + yksäri + tekstari), joten sinänsä meni oikeaan osoitteeseen![]()
Nitrous sanoi:Tosin lipun lupaan myydä vain ja ainoastaan jos lupaa olla nopein.![]()