• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG! CrossKart Event. Powered by SpeedWeekend 17.2.2013 klo 12:00 -->

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Homma selkee, maksu ohjeiden mukaan ja homma sillä hoidettu. Shwoomien paikka Soikkelille..

eräpäivä maksullehan on siis huomenna 17.12.2012 jonka jälkeen maksamattomat paikat myydään eteenpäin.

Viimeksi muokattu:
GuessWho sanoi:
Homma selkee, maksu ohjeiden mukaan ja homma sillä hoidettu. Shwoomien paikka Soikkelille..

eräpäivä maksullehan on siis huomenna 17.12.2012 jonka jälkeen maksamattomat paikat myydään eteenpäin.

Rokrok. Paikka maksettu...

GuessWho sanoi:
Aamun tilanne näytti että kaksi osallistumismaksua uupuisi vielä matkasta...

No, joko saa maksaa? :blink:

Ny on kaik maksaneet... Ei muuta kuin kyttäämään peruuttajia. Täältä suunnalta ei jaettavaa jäänyt :respect:

Hep peruutuspaikalle. Monennellokos varasijalle sitä tällä hetkellä päätyi?

GuessWho sanoi:
Ny on kaik maksaneet... Ei muuta kuin kyttäämään peruuttajia. Täältä suunnalta ei jaettavaa jäänyt :respect:

Voi räkä!!!!!!!!!
Siiis voooooooi RÄKÄ!!!!

Mulle pukkas duunireissun tohon samaan aikaan, joten en pääsekään mukaan. Woi RÄKÄRÄKÄRÄKÄ!!!!!!

Noh, tämän paikan siis saa ostaa, ja ellen aivan väärässä ole, niin jonotuslista kulki järjestyksessä:

Jammuu
MC Nikke T
-TH-

Ei muutakuin vastausta tähän, niin pannaan paikka jakoon.

MadMan sanoi:
Voi räkä!!!!!!!!!
Siiis voooooooi RÄKÄ!!!!

Mulle pukkas duunireissun tohon samaan aikaan, joten en pääsekään mukaan. Woi RÄKÄRÄKÄRÄKÄ!!!!!!

Noh, tämän paikan siis saa ostaa, ja ellen aivan väärässä ole, niin jonotuslista kulki järjestyksessä:

Jammuu
MC Nikke T
-TH-

Ei muutakuin vastausta tähän, niin pannaan paikka jakoon.

Riisor laittaa sulle just txt.
Edit. Nokia feilas. Mut se haluis ton paikan, voi maksaa heti nyt tänään, jos ok.

Viimeksi muokattu:
R1ivattu sanoi:
Edit. Nokia feilas. Mut se haluis ton paikan, voi maksaa heti nyt tänään, jos ok.

Ilmeisesti muut ei halua tarpeeksi hanakasti, koska eivät ole vielä reagoineet, joten suonemme Riisorille nopeinpana reagoijana ajamisen ilakoinnin. Laitan tilinumeron tulemaan ja laitan ilmoituksen GuessWholle.

Kylläpä harmittaa.

MadMan sanoi:
Ilmeisesti muut ei halua tarpeeksi hanakasti, koska eivät ole vielä reagoineet, joten suonemme Riisorille nopeinpana reagoijana ajamisen ilakoinnin. Laitan tilinumeron tulemaan ja laitan ilmoituksen GuessWholle.

Kylläpä harmittaa.

Kiitos. Melkein jo alkoi ahdistaa kun päivätolkulla pihtasit! :grin:

No mä näin tän tuoreeltaan, mut jonotin kiltisti. Oma moka, tämmönen apuryssä kun oon. :D

Meikäläistä uhkaa todennäkösesti tuo mädärin kohtalo, eli muut menot sotkee taas harrastuksia. Mun pääseminen varmistuu ensi viikon alkupuolella, eli halukkaat voi jo nyt huudella yksärillä. Ei sit jonotuslistan ulkopuolelta kiitos. Tosin lipun lupaan myydä vain ja ainoastaan jos lupaa olla nopein. :D

Sori MC Nikke T ja -TH-. Luulin olleeni tarpeeksi selkeä kun odotin teiltä kaikilta mahdollista reagointia. Osittain mun moka, ettei osannu kirjottaa oikein. Mutta riisor selkeesti halus tän paikan eniten (reagointinopeus, + yksäri + tekstari), joten sinänsä meni oikeaan osoitteeseen :D

R1ivattu sanoi:

Lähetääkö riivattu katsomoon kannustusjoukkoihin? :p

MadMan sanoi:
Sori MC Nikke T ja -TH-. Luulin olleeni tarpeeksi selkeä kun odotin teiltä kaikilta mahdollista reagointia. Osittain mun moka, ettei osannu kirjottaa oikein. Mutta riisor selkeesti halus tän paikan eniten (reagointinopeus, + yksäri + tekstari), joten sinänsä meni oikeaan osoitteeseen :D

Ei mitään, on vaan menny selkärankaan noi PK-ajo-ohjeet, missä aika painokkaasti kerrotaan, että letkassa ei ohitella.. ;)
Toki ne on Riisorin tekemät ohjeet, eli taas todettiin että suutarilla ei oo pläägiä. Heh.
Mut ei oikeesti haittaa, mä luotan et tulee viel peruutuksia.

Nitrous sanoi:
Tosin lipun lupaan myydä vain ja ainoastaan jos lupaa olla nopein. :D

Varovasti sit koska mä ajan pohjiks vertailuajan :grin:

Pitääki soitella Hirvosen Mikolle että koska on seuraava treeni...

työkiireitä ja muuta menoa... Äijillä meni puuppendaalit pöksyyn :WAZAAP:

Viimeksi muokattu:
Back