• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG! CrossKart Event. Powered by SpeedWeekend 17.2.2013 klo 12:00 -->

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ihan vaan vinkiksi että jos mun järkkäämien juttujen avulla aletaan tehdä henkilökohtasta businesta niin mun osalta loppuu showt ja jutut sitten siihen. Kun en itsekään näistä saa edes rupia perseeseen niin olishan se aika huisia jos muut alkais niillä tehdä rahaa. Muuten kyllä arvostan reilua tarjousta ja ajatusta vapaasta yrittäjyydestä.
:;):

Ihan selkeästi on tilausta jutulle ja katsotaan saataisiinko tälle jatkoa vielä samalle talvelle niille jotka eivät tähän valitettavan rajalliseen osallistujaryhmään ehtineet.

GuessWho sanoi:
Jos olet estynyt saapumasta maksamallesi paikalle, voit aina toki myydä paikkasi mutta peruutusoikeutta ei ole. Muista kuitenkin lähettää inboxiini tiedot siitä kenelle olet paikkasi myynyt.

Mä taisin ymmärtää tuon osion sitten väärin.

Prkl. Varasijalle siis.

Kaj sanoi:
Mä taisin ymmärtää tuon osion sitten väärin.

Tapana on kai ollut että myydään mitä myydään mutta samalla hinnalla. Tai mistä mä tiedän mitä esiripun takana kukin tekee mutta ajatuksena on yrittää aina tinkiä orggilaisille hinnat niin jiiriin kuin mahdollista. Siksi ainakin itse omassa ahdasmielisyydessäni pidän asiaa eettisesti hieman kyseenalaisena kun yhdistystoiminnasta on kuitenkin kyse. Eikä tässä nyt ole sen suuremmasta asiasta kyse kuin siitä että ainakaan minä en motivoidu omalla ajallani ja kustannuksellani järjestelemään muille ansaintamahdollisuuksia. Hupia ja hauskaa kyllä :thumbup:

Kaj sanoi:
Kuka ikinä omastaan tahtookaan luopua, niin tarjoan 150 € paikastasi.

GuessWho sanoi:
Tapana on kai ollut että myydään mitä myydään mutta samalla hinnalla. Tai mistä mä tiedän mitä esiripun takana kukin tekee mutta ajatuksena on yrittää aina tinkiä orggilaisille hinnat niin jiiriin kuin mahdollista. Siksi ainakin itse omassa ahdasmielisyydessäni pidän asiaa eettisesti hieman kyseenalaisena kun yhdistystoiminnasta on kuitenkin kyse. Eikä tässä nyt ole sen suuremmasta asiasta kyse kuin siitä että ainakaan minä en motivoidu omalla ajallani ja kustannuksellani järjestelemään muille ansaintamahdollisuuksia. Hupia ja hauskaa kyllä :thumbup:

Ja käsittääkseni tapahtuma on tarkoitettu Motorg:n jäsenille, mitä nim.merk. Kaj ei ole! :no:

Mukana!!!! Jos mahtuu. Jos tähän ei mahdu ja otat GW uusintarundin niin tämä ilmoittautuminen pätee mun osalta myös siihen; jos ok.......

Hiton hienon näköinen juttu:wanna:

Jahas, nyt kyllä pääsivät duunit pahasti haittaamaan harrastuksia (ts. orgin lueskelua työaikana) joten tuli huomattua koko ilmoittautuminen auttamattomasti myöhässä. Mukavasti näkyy ainakin olevan kiinnostuneita.

Noh osaapa olla sitten mahdollisella seuraavalla kerralla tarkempana.

No sama juttu. Nää nettiriippuvaiset jotka elää täällä foorumilla aina saa kaikkea kivaa. Epistä. Ens kerralla kellonaika minkä sisällä ilmoittautumiset suoritetaan tai sitten suoritetaan virallisen valvojan läsnäollessa arvonta osallistumispaikoista:p

jite sanoi:
No sama juttu. Nää nettiriippuvaiset jotka elää täällä foorumilla aina saa kaikkea kivaa. Epistä. Ens kerralla kellonaika minkä sisällä ilmoittautumiset suoritetaan tai sitten suoritetaan virallisen valvojan läsnäollessa arvonta osallistumispaikoista:p

Tai sitten tehdään niin kuin GW mainitsi - eli kun tommonen päräyttävän hyvä idea tapahtumalle tuodaan esille ja halukkaita löytyy, niin pyritään järjestämään ilman muuta enemmän kuin se yksi setti, että mahdollisimman moni pääsee pitämään hauskaa :)

12 nopeinta täynnä
1. Vmatti
2. MadMan
3. vahvajussi
4. JGo
5. dmachine
6. Nitrous
7. Shwoomie
8. Dege
9. PoS
10. tiggeri
11. kuulapää
12. Reisi

Eikös nyt pitäs alottaa nettiuhoominen siitä kuka kiertää ja kenen ympärillä ja kuinka suurta kahdeksikkoo, että mielenkiinto pysyy yllä tapahtumaan asti? :grin:

Nitrous sanoi:
Eikös nyt pitäs alottaa nettiuhoominen siitä kuka kiertää ja kenen ympärillä ja kuinka suurta kahdeksikkoo, että mielenkiinto pysyy yllä tapahtumaan asti? :grin:

ei jaksa uhota koska luontainen habitus kertoo mun olevan jo teitä parempi :polonen:

Mä niin näkisin parhaana sellasen aivan helevetin ison ja kriittisen orggilaiskatsomon saapumisen paikalle. Se jos mikä loisi mukavaa painetta kuskin pukille. "Onks toi siis muka SE? No ei kyl uskois ku nyt kattoo sen menoo":grin:

Itsehän klassisesti tiputin itseni ulos kun unohdin kokonaan touhun lomassa varata itselleni paikan. Joten rankaisen teitä olemalla läsnä kameran kera :smoking:

Viimeksi muokattu:
Katsomopaikka varattu. On se ihme etten mä kerkee ilmottautuun tämmösiin tapahtumiin kun en kuule näistä ajoissa... :blink:

Minun ei tarvitse uhota. Jos porukan ainoana naisena olen hitain, niin seuraan liikenneministerimme Merja Kyllösen jalanjälkiä ja syytän kaikkia naisten syrjimisestä ja kerron että tasa-arvo ei toteudu jäisellä kentällä! :right:

JGo sanoi:
Minun ei tarvitse uhota. Jos porukan ainoana naisena olen hitain, niin seuraan liikenneministerimme Merja Kyllösen jalanjälkiä ja syytän kaikkia naisten syrjimisestä ja kerron että tasa-arvo ei toteudu jäisellä kentällä! :right:

*reps* toteet vaan lakoonisesti että "ei se ole niin helppoa kun on nuori, eikä ole munia" :grin:

Back