Hirsa
MotOrg ry
Ajattelinpa aloittaa leikkimielisen aiheen koskien pieniä omituisuuksia mitä itse kukin itsestään löytää MP-harrastuksen osalta. Eli jos itselläsi on jokin hämmentävä meriitti, jaa se toki täällä 
Eräs omistani mikä tuli ensimmäisenä mieleen: olen harrastanut tätä touhua kohta seitsemän vuotta ja omistanut kuusi eri pyörää, joista jokainen ollut kyllä aktiivisessa ajossa aina. Kuitenkaan yhteenkään pyöristäni ei ole ikinä omistukseni aikana vaihdettu jarrupaloja, ei sen enempää omasta toimestani kuin huoltomiestenkään käsin
ja itseasiassa renkaitakin vaihdettu vain yhteen näistä kuudesta....
Tämä selittynee kyllä varsin tiuhalla tahdilla jolla vaihdan näitä mopojani
nykyisen voisi pyrkiä pitämään sen aikaa että saisi kulutusosiakin vaihdetuksi
Ja ehkä vähemmän mielenkiintoisena havaintona mainittakoon että numero 9 on ainoa numero mitä ei ole esiintynyt yhdenkään omistamani pyörän rekisterinumerossa
Kahdeksikko sen sijaan esiintynyt neljässä.....kahden pyörän kirjaimet ovat olleet VW....mitähän vielä keksis 
Eräs omistani mikä tuli ensimmäisenä mieleen: olen harrastanut tätä touhua kohta seitsemän vuotta ja omistanut kuusi eri pyörää, joista jokainen ollut kyllä aktiivisessa ajossa aina. Kuitenkaan yhteenkään pyöristäni ei ole ikinä omistukseni aikana vaihdettu jarrupaloja, ei sen enempää omasta toimestani kuin huoltomiestenkään käsin
ja itseasiassa renkaitakin vaihdettu vain yhteen näistä kuudesta....Tämä selittynee kyllä varsin tiuhalla tahdilla jolla vaihdan näitä mopojani
Ja ehkä vähemmän mielenkiintoisena havaintona mainittakoon että numero 9 on ainoa numero mitä ei ole esiintynyt yhdenkään omistamani pyörän rekisterinumerossa