• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Omituisia, hauskoja tai mielenkiintoisia anekdootteja MP-harrastuksestasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hirsa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Motoristi1958 sanoi:
Ja jos sitä seuraava jatkaa samaa rataa - niin tulleeko siitä Gaussin käyrä, tai jonkun muun yhtälön kuvaaja.:D

Tjaa, mulla mennyt 50cc --> 50cc --> 600cc --> 1100cc --> 500cc --> 1000cc --> 50cc --> 600cc --> 1300cc. Mitähän tuolla ennustelis?

Motoristi1958 sanoi:
Toinen vakio on, kun rouvalle mainitaan prätkiin liittyvien hankintojen hinnoista, hintaa pudotetaan aina 20 - 30 rossaa - säästyy suuremmilta taivasteluilta. :grin:

Sama juttu mullakin mutta mulla nuo alennuspinnat 30-40 kun vaimolle (hallitukselle) kerrotaan hankintojen (varusteiden) hinnat. Pyörän hintaa en rohjennut huijata.

jlik sanoi:
Sama juttu mullakin mutta mulla nuo alennuspinnat 30-40 kun vaimolle (hallitukselle) kerrotaan hankintojen (varusteiden) hinnat. Pyörän hintaa en rohjennut huijata.
Kyllä minulla lähti vaihdossa käytetysta välirahasta jokunen tonttu siitäkin. Ja kuitit hävitetty aika päivää sitten, ettei joudu vääriin käsiin.:p

32 vuoden aikana tehot on nousseet CX:n viidestäkymmenestä NT:n viiteenkahdeksaan. Jos vielä joskus vaihtaisi 700:n alle, riistäytyisi hevosvoimat jo huimiin yli kuudenkymmenen lukemiin!

jlik sanoi:

Onneksi ei ole koskaan tarvinnut selitellä vaimolle ostoksiani tai edes niiden hintaa.... joskus tulee vain tehtyä heräteostoksia ilman vaimoa (asumme muuten sellaisessa parasta aikaakin :) )....
Ennen pidin pyörät vaimon nimissä ja kun minulle tuli "himo" vaihtaa pyörää, kävi niin, ettei vaimo edes kerennyt ajaa itse vanhalla pyörällään, kun uusi oli jo pihassa.

Back