• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
...ajelit Rauman Prisman tankkauspisteelle aivan perkeleen tyylikkäällä Ducatilla.
bowdown.gif

Taisi olla GT 1000?!

Oli aivan pakko tulla tarkastamaan vielä autolla lähempää, sen verran iski kiinnostus.
thumbs-up.gif

Org-morotus bongattu Pulkonkoskella (Maaninka). Ajelit vihreällä kaksipyöräisella ajoneuvolla.  Tulin vastaan sinisellä kawalla.

Kohtasi tänään joskus puolen päivän jälkeen komean Org-morotuksen Kemijärvi-Rovaniemi välillä, Kemijärven raviradan kohdalla. Ei silti komia oli sun pyöräkin. Mulla pääväriltään keltainen Honda alla.
jos pyörä oli puna-valkee r6 niin miehän se taisin sit olla. olin menossa pyörän pesuun. komee ilma oli ajella takasin vanttauskosken kautta.
Me taijettiin kohdata vähän eri kohdassa välillä, mutta ei kait väliä. Ai sie ajoit sitä kautta takas, mulla ois tehny kans mieli cruisailla sieltä kautta. Mutta päädyin ajamaan samaa matkaa oman perheen farmarin kanssa, ku vähän aristi yksin lähteä sinne pärräilemään. Edit: Mie en tunnista lennosta juuri pyöriä, hyvä jos ehdin tajuta edes värin. Se oli joku tumma kyykky siinä raviradan kohdalla. Menee keskittyminen vielä omaan ajamiseen.
sport05.gif

...joka tulit aamulla n.klo 5:40 Imatran ja Joutsenon rajoilla vastaan HD:llä ilman valoja.

Koitin räpsytellä ja huitoa, mutta et ollut huomaavinasi.

Löysitkö valon myöhemmin?

sport05.gif
Jos se oli yhtään tuoreempi H-D on valojen päälle laitto hiukka hankalaa, on meinaan aina päällä kun virrat laittaa päälle.
Eli A) luultavasti lamppu oli palanut eikä kuski huomannut sitä tai B) huomasi muutei halunnut ajaa pitkät päällä.
Ja jos se oli yhtään vanhempi niin oli polttoaine loppunut karbiidilampusta  
wink.gif
Vuosimallillahan ei oikeasti ole edes väliä... Olisi se saattanut toki vilkkujen kanssa yhtäaikaa välkkyäkin. Tai jarruvalon.  
biggrin.gif

Sinäkö tulit tänään hieman viiden jälkeen pyörälläsi (en peilistä tunnistanut) Raisiosta Y-tietä Lokalahtea kohtia? Lähdit ohittamaan valkoista Peugeot Partner pakua kun se päätti rinnallaan ollessasi myös ohittaa edellään menevän. Näytti hurjalta taustapeilistä katsottuna.

Kovat hermot sinulla oli. En ainakaan peilistä katsoen havainnut mitään merkinantoja kyseisen firman kesäjukan ohjastamaan pakuun päin sitä viimein ohittaessasi. Tosin juurikaan kauempaa ei voi ohitettavaa sivuuttaa mitä sinä kiersit. Onneksi olit tarkkana eikä mitään sattunut. Yksi tilanteeseen "osallistuneista" lienee edelleen täysin tietämätön tapahtuneesta!

Isompi porukka ~15 pyörää tuli vastaan sormet pystyssä tänään 22.30 aikoihin Halkosaaren paikkeilla kohti Seinäjokea, yritin kaikkia morotella tasapuolisesti.. Olitko se sinä?
062802moto_prv.gif

vt 13 kyyjärvi-karstula jammulla?olikos nyt sitte tiistai-ilta n.23:00......
vältit täpärästi nokkakolarin tuningkorollan kanssa
buttrock.gif

bowdown.gif
..käsittämättömän ohituksen jannu teki..  
eek.gif
oliko minkävärinen corolla? kuulin juttuja erään tuntemani idiootin vastaavanlaisesta ohituksesta tuning-corollalla..
vaaleen sininen?....poppariniitillä kasattu takaspoileri...

siin oli pärrä korolla ja punanen kaania kaikki rinnatusten..

hienosti pärräkuski hallitti hermonsa
bowdown.gif

siin ois äkkinäisempi tippunut jo asfaltilta
062802moto_prv.gif
sitten taitaa olla useempi "amisapina" liikenteessä.. se on tummansininen ja uuden näköinen, alkuperäiskuntoon laitettu...

et se varmaa mittä sää ollu ku ajelit eile n. klo13 turus puutorin ohitte sinisel 1000 FZS:llä
confused_orig.gif
Melkosen koree peli KYL.
062802moto_prv.gif

Älä Jaulis välitä, kyllä säkin pääset varmasti joskus ajamaan oikealla Moottoripyörällä  
smile_org.gif
Toivottavasti... Siihen asti pitää vain kateellisena odotella että miehisyys kasvaa vaadittavalle tasolle ja on muutenkin varaa siihen kunnon Moottoripyörään.  
Siihen asti pitää tyytyä japsi/euro kuraan.

Ps. Olitko se sinä joka lähdit eilen illalla tuosta pihalta "oikealla Moottoripyörällä"? Laita valot päälle, luovu piilareista, leikkaa se parta ja osta goret, luulevat muuten vielä Nokian kesäjuhlissa että olet joku gangbanger etkä muotitietoinen insinööri...  
biggrin.gif

Kiitos Sinulle joka tulit eilen (14.7) aamulla yhdeksän aikaan vastaan Kolhon ja Vilppulan välissä keltaisella Bemarin endurolla. Kohenti päivän tulosta mukavasti kun vilkauttelit valoja... Sinisellä pakulla siis ajelin minä.
Taisin olla minä, olen tällä viikolla kolunnut "mökkimopolla" vanhan kotitienoon teitä Mäntän ympäristössä. Jäätelökauppiaat oli siinä Koloradon sillan kupeessa...
Taidan olla sulle yhden velkaa... Ei tuossa nyt ihan tarkoituksella koskaan tule ylinopeutta ajettua mutta paikka oli kyllä sellainen että olisi varmaankin napsahtanut ellet olisi varoittanut... Kiitos vielä kerran!

Kiitos Sinulle joka tulit eilen (14.7) aamulla yhdeksän aikaan vastaan Kolhon ja Vilppulan välissä keltaisella Bemarin endurolla. Kohenti päivän tulosta mukavasti kun vilkauttelit valoja... Sinisellä pakulla siis ajelin minä.
Taisin olla minä, olen tällä viikolla kolunnut "mökkimopolla" vanhan kotitienoon teitä Mäntän ympäristössä. Jäätelökauppiaat oli siinä Koloradon sillan kupeessa...
Taidan olla sulle yhden velkaa... Ei tuossa nyt ihan tarkoituksella koskaan tule ylinopeutta ajettua mutta paikka oli kyllä sellainen että olisi varmaankin napsahtanut ellet olisi varoittanut... Kiitos vielä kerran!
Satasen tie, jonka keskelle on ilman mitään syytä vedetty pari km 80 aluetta? Siitä on varmaan joskus juossut hirvi. Tai on ainakin voinut juosta

Mikäs porukka oli Jyväskylän Kuokkalan Top Shape kuntosalin edessä tänään n.12.20? Pyöriä oli vajaa 10, ihmettelin vaan outoa taukopaikkaa kun firman autolla ohi ajoin.

joka näytit normaalin motoristitervehdyksen sijasta thumbs uppia, kun seisoin upouudella mopollani myyntifirman pihalta lähdettyäni ensimmäisessä risteyksessä.
biggrin.gif

Back