Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Me taijettiin kohdata vähän eri kohdassa välillä, mutta ei kait väliä. Ai sie ajoit sitä kautta takas, mulla ois tehny kans mieli cruisailla sieltä kautta. Mutta päädyin ajamaan samaa matkaa oman perheen farmarin kanssa, ku vähän aristi yksin lähteä sinne pärräilemään. Edit: Mie en tunnista lennosta juuri pyöriä, hyvä jos ehdin tajuta edes värin. Se oli joku tumma kyykky siinä raviradan kohdalla. Menee keskittyminen vielä omaan ajamiseen.jos pyörä oli puna-valkee r6 niin miehän se taisin sit olla. olin menossa pyörän pesuun. komee ilma oli ajella takasin vanttauskosken kautta.Kohtasi tänään joskus puolen päivän jälkeen komean Org-morotuksen Kemijärvi-Rovaniemi välillä, Kemijärven raviradan kohdalla. Ei silti komia oli sun pyöräkin. Mulla pääväriltään keltainen Honda alla.
Vuosimallillahan ei oikeasti ole edes väliä... Olisi se saattanut toki vilkkujen kanssa yhtäaikaa välkkyäkin. Tai jarruvalon.Ja jos se oli yhtään vanhempi niin oli polttoaine loppunut karbiidilampustaJos se oli yhtään tuoreempi H-D on valojen päälle laitto hiukka hankalaa, on meinaan aina päällä kun virrat laittaa päälle....joka tulit aamulla n.klo 5:40 Imatran ja Joutsenon rajoilla vastaan HD:llä ilman valoja.
Koitin räpsytellä ja huitoa, mutta et ollut huomaavinasi.
Löysitkö valon myöhemmin?
![]()
Eli A) luultavasti lamppu oli palanut eikä kuski huomannut sitä tai B) huomasi muutei halunnut ajaa pitkät päällä.![]()
sitten taitaa olla useempi "amisapina" liikenteessä.. se on tummansininen ja uuden näköinen, alkuperäiskuntoon laitettu...vaaleen sininen?....poppariniitillä kasattu takaspoileri...oliko minkävärinen corolla? kuulin juttuja erään tuntemani idiootin vastaavanlaisesta ohituksesta tuning-corollalla..vt 13 kyyjärvi-karstula jammulla?olikos nyt sitte tiistai-ilta n.23:00......
vältit täpärästi nokkakolarin tuningkorollan kanssa
..käsittämättömän ohituksen jannu teki..![]()
![]()
siin oli pärrä korolla ja punanen kaania kaikki rinnatusten..
hienosti pärräkuski hallitti hermonsa![]()
siin ois äkkinäisempi tippunut jo asfaltilta![]()
siel päin ajejut taas ohi 11 kkToivottavasti jussi meni hyvinno minäpä hyvinkipääsimpä kaivurista ohi ja meni kyllä samalla vähän muitaki
perille pääsin ja paatti vesillä ja eiku veneileen![]()
![]()
![]()
Jokos paluu matkalle olet lähtenyt?
Ajellaanpa varovasti siellä![]()
![]()
Osaan siis todistettavasti org-morotuksen.Org-morotus bongattu Pulkonkoskella (Maaninka). Ajelit vihreällä kaksipyöräisella ajoneuvolla. Tulin vastaan sinisellä kawalla.
Toivottavasti... Siihen asti pitää vain kateellisena odotella että miehisyys kasvaa vaadittavalle tasolle ja on muutenkin varaa siihen kunnon Moottoripyörään.Älä Jaulis välitä, kyllä säkin pääset varmasti joskus ajamaan oikealla Moottoripyörällä![]()
Taidan olla sulle yhden velkaa... Ei tuossa nyt ihan tarkoituksella koskaan tule ylinopeutta ajettua mutta paikka oli kyllä sellainen että olisi varmaankin napsahtanut ellet olisi varoittanut... Kiitos vielä kerran!Taisin olla minä, olen tällä viikolla kolunnut "mökkimopolla" vanhan kotitienoon teitä Mäntän ympäristössä. Jäätelökauppiaat oli siinä Koloradon sillan kupeessa...Kiitos Sinulle joka tulit eilen (14.7) aamulla yhdeksän aikaan vastaan Kolhon ja Vilppulan välissä keltaisella Bemarin endurolla. Kohenti päivän tulosta mukavasti kun vilkauttelit valoja... Sinisellä pakulla siis ajelin minä.
Satasen tie, jonka keskelle on ilman mitään syytä vedetty pari km 80 aluetta? Siitä on varmaan joskus juossut hirvi. Tai on ainakin voinut juostaTaidan olla sulle yhden velkaa... Ei tuossa nyt ihan tarkoituksella koskaan tule ylinopeutta ajettua mutta paikka oli kyllä sellainen että olisi varmaankin napsahtanut ellet olisi varoittanut... Kiitos vielä kerran!Taisin olla minä, olen tällä viikolla kolunnut "mökkimopolla" vanhan kotitienoon teitä Mäntän ympäristössä. Jäätelökauppiaat oli siinä Koloradon sillan kupeessa...Kiitos Sinulle joka tulit eilen (14.7) aamulla yhdeksän aikaan vastaan Kolhon ja Vilppulan välissä keltaisella Bemarin endurolla. Kohenti päivän tulosta mukavasti kun vilkauttelit valoja... Sinisellä pakulla siis ajelin minä.
Jees. Itse päästelin siitä kuurosta läpi Pielaveden paikkeilla.Osaan siis todistettavasti org-morotuksen.Org-morotus bongattu Pulkonkoskella (Maaninka). Ajelit vihreällä kaksipyöräisella ajoneuvolla. Tulin vastaan sinisellä kawalla.![]()
Oli vähän kosteet ajokelit Länsirannantiellä ton jälkeen...
Mikä se sit oikke o?Älä Jaulis välitä, kyllä säkin pääset varmasti joskus ajamaan oikealla Moottoripyörällä![]()