• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olitko se sinä, joka tulit vastaan tuossa hirvensalon sillalla pikkucustomilla? Oli kyllä reippain morotus, mitä oon pitkään aikaan nähny
buttrock.gif

Olin näkevinäni Rovaniemellä ekan Org-morotuksen, näinkö vallan harhoja? Napiirillä tuossa kahden huitteilla. Teitä meni kaks pyörää kohti Napsua SantaParkin paikeilla, meitä tuli yhteensä kolme pyörää perätysten vastaan. Mie iloisen keltaisella Hondalla vimosena.

Tänään oli Rovaniemellä meleko paljon pärriä liikenteessä. Heitimmä Vanttauskoskella mutkin, ja päälle vielä vähän paikallishuristelua.  
062802moto_prv.gif
Minä ainakin yritin morotella ORG-tyyliin keskiviikon ja perjantain välisenä aikana, kun olin liikenteessä mustalla tupla-X:llä Oulu-Rovaniemi välillä sekä Rollon keskustassa. (Kaveri liikkui sitten punaisella Hondan 1000RR:llä - jos vaikka joku olisi meidät tunnistanut)

Napapiirillä en kuitenkaan käynyt.

Ööh, mä morjestelin tuolla Hyvinkää-Mäntsälä-Artjärvi-Anjalankoski-Vehkalahti-Hamina-Virolahti-Vaalimaa-Ylämaa-
Luumäki-Tuohikotti- Verla- Kausala- Lahti- Hämeenlinna -seuduilla 17. - 18.päivä. Edelläni ajoi kaveri mustalla Honda ZFR:llä ja mä shadowlla perässä.

Tulipa ajettua tuolla suunnalla oikein superpläjäys mutkateitä..
kaikkiaan 804 km.

Kai mä jollekin org:laisellekin morjestin?

Mikäs mopostelijoiden kerho mahtoi kokoontua eilen illalla Varsinais-Suomessa? Possujuna spotattu Piikkiössä valumassa kohti Turkua n. kymmenen aikaan illalla.

Letkan suuruus ainakin satakunta päristintä, mukana muuten yksi mopoautokin...

Ohessa vielä huonolaatuinen juutuubin pakkaama video tapahtumasta, sattui sopivasti olemaan nimittäin kamera päällä, vaikka en sitä itse edes muistanutkaan.

http://www.youtube.com/watch?v=pAyK4bk3zFE

2 pyörää tuli iltapäivällä joskus kahden jälkeen vastaan Saukkolan kohdilla 110-tiellä Turun suuntaan. Molemmilta komiat org-moikat
smile_org.gif
Taaempi pyörä tais olla valko-punanen Honda CBR (tai en oo varma kun en niin noita pyöriä osaa tuntea tuolla tien päällä). Me oltiin 3 pyörän letkalla liikenteessä Stadiin päin.

Monta pyörää tuli vastaan eilen välillä Alavus-Vaasa-Oulu-Alavus ja veikeän monet tervehdyksetkin. Kiitos heille. Ajettiin kaverin kanssa 1x CBR600Fspot ja 1x CBR900blade. Molemmat musta punasia. 1470km tuli viikonlopulle ja hienoa oli.

Ööh, mä morjestelin tuolla Hyvinkää-Mäntsälä-Artjärvi-Anjalankoski-Vehkalahti-Hamina-Virolahti-Vaalimaa-Ylämaa-
Luumäki-Tuohikotti- Verla- Kausala- Lahti- Hämeenlinna -seuduilla 17. - 18.päivä. Edelläni ajoi kaveri mustalla Honda ZFR:llä ja mä shadowlla perässä.

kaikkiaan 804 km.

Mielenkiintoista. Ajelimme kaverini kanssa eilen reittiä helsinki-porvoo-myrskylä-artjärvi-elimäki-pyhtää-luumäki-savitaipale-lappeenranta ja tänään lappee-ylämaa-virojoki-hamina-kotka-porvoo-helsinki. Mahdoitte tulla jossain vaiheessa vastaan..  
biggrin.gif

Ja mittariin tuli 792 km.  Tuo Virojoen ja haminan museotie on kyllä parhaita mutkateitä jota tullut lasketeltua.  
062802moto_prv.gif

Mielenkiintoista. Ajelimme kaverini kanssa eilen reittiä helsinki-porvoo-myrskylä-artjärvi-elimäki-pyhtää-luumäki-savitaipale-lappeenranta ja tänään lappee-ylämaa-virojoki-hamina-kotka-porvoo-helsinki. Mahdoitte tulla jossain vaiheessa vastaan..  
biggrin.gif

Ja mittariin tuli 792 km.  Tuo Virojoen ja haminan museotie on kyllä parhaita mutkateitä jota tullut lasketeltua.  
062802moto_prv.gif
Kenties tultiinkin. Ajettiin kanssa tuo mainitsemasi Kuninkaantie
Haminasta Virolahden suuntaan.
Tosiaan riitti mutkaa, eihän siellä just suoraa ollut missään ja aika yllättäviä risteyksiäkin tuli vastaan.

Tosin ilmoitin edellämenevälle, että maisemien katselusta ei tullut mitään, kun piti perässä pysytellä...
smile_org.gif

Mukava reissu, elokuussa uudelleen samoille suunnille kesälomaa viettämään.
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif

kaikkiaan 804 km.

biggrin.gif

062802moto_prv.gif
No hittolainen, mä ajoin kanssa eilen ton L:ranta-ylämaa-Vaalimaa-Virojoki-Hamina-Kotka-Porvoo- ja sieltä sitten mutkia pitkin vielä Vantaalle. On se museotie huikea, Virojoki-Klamila-Hamina
buttrock.gif
Vähän oli oikealle kääntyvissä mutkissa autot nostellut soraa ladulle
kaboom.gif
, mutta muuten kyllä hienoa settiä !!

Eilen, sunnuntaina n. klo 21 Muuramesta Jyväskylään päin ohittelit kilokyykyllä letkaa. ABC:n jälkeen joku pakettiauto kutsui sinua sinivilkuilla discoilemaan. Et tainnut pysähtyä vaan jatkoit matkaasi. pääsitkö turvallisesti perille?

kaikkiaan 804 km.

biggrin.gif

062802moto_prv.gif
No hittolainen, mä ajoin kanssa eilen ton L:ranta-ylämaa-Vaalimaa-Virojoki-Hamina-Kotka-Porvoo- ja sieltä sitten mutkia pitkin vielä Vantaalle. On se museotie huikea, Virojoki-Klamila-Hamina  
buttrock.gif
Vähän oli oikealle kääntyvissä mutkissa autot nostellut soraa ladulle  
kaboom.gif
, mutta muuten kyllä hienoa settiä !!
Todella hyvä tie ajella nopeudella "tilanteen mukaa" kanttailla saa ihan syöämmen kyllyydestä, taidanpa käydä verestämässä viimekesäisiä muistoja. Hiekkaa kyllä löytyy mutta kuten aiemmin tilanteen mukaan.
062802jumpie_prv.gif

Sinäkö kiihdyttelit Karakallion ostarin ohi puoli neljän aikaan? Hyi olkoon, että oli rumat äänet. Kenen idea oli laittaa kaksitahtisen viriputki nelariin?
smile_org.gif
Siltä se kuullosti.

Myllykoski-Hamina (371) välillä tänään ennen kuutta tulit jalkapohjat edellä vastaan ja teit Org-moikan. Ajelin Haminan suuntaan C1800:lla.

Joka pyöritit kättäsi pään yläpuolella Liedossa merkiksi setien sinisten pakkomielteestä osoitella ohiajavia föönillä? Meikäläisen matkavauhdeilla (pääteillä) ei tarvitse isoja sakkoja pelätä mutta kiitos eleestä, tuli tarkkailtua nopeusmittaria vähän tarkemmin.
033102beer_1_prv.gif

Tulit eilen noin puol yheksän aikoihin illalla vastaan about tuossa s-market majakkarannan kohdalla. Sain ensimmäisen org-tervehdyksen, itse tosin olin ajatuksissani ja moikkasin tavallisesti
biggrin.gif

Back