Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä ainakin yritin morotella ORG-tyyliin keskiviikon ja perjantain välisenä aikana, kun olin liikenteessä mustalla tupla-X:llä Oulu-Rovaniemi välillä sekä Rollon keskustassa. (Kaveri liikkui sitten punaisella Hondan 1000RR:llä - jos vaikka joku olisi meidät tunnistanut)Olin näkevinäni Rovaniemellä ekan Org-morotuksen, näinkö vallan harhoja? Napiirillä tuossa kahden huitteilla. Teitä meni kaks pyörää kohti Napsua SantaParkin paikeilla, meitä tuli yhteensä kolme pyörää perätysten vastaan. Mie iloisen keltaisella Hondalla vimosena.
Tänään oli Rovaniemellä meleko paljon pärriä liikenteessä. Heitimmä Vanttauskoskella mutkin, ja päälle vielä vähän paikallishuristelua.![]()
Jahas, löytyi. On se nykyajan nuoriso sitten kummallista porukkaaMikäs mopostelijoiden kerho mahtoi kokoontua eilen illalla Varsinais-Suomessa? Possujuna spotattu Piikkiössä valumassa kohti Turkua n. kymmenen aikaan illalla.
Hahhah, jotenkin arvasin että syylliset löytyy motot.netin puolelta.Jahas, löytyi. On se nykyajan nuoriso sitten kummallista porukkaaMikäs mopostelijoiden kerho mahtoi kokoontua eilen illalla Varsinais-Suomessa? Possujuna spotattu Piikkiössä valumassa kohti Turkua n. kymmenen aikaan illalla.![]()
oliko minkävärinen corolla? kuulin juttuja erään tuntemani idiootin vastaavanlaisesta ohituksesta tuning-corollalla..vt 13 kyyjärvi-karstula jammulla?olikos nyt sitte tiistai-ilta n.23:00......
vältit täpärästi nokkakolarin tuningkorollan kanssa
..käsittämättömän ohituksen jannu teki..![]()
![]()
Mielenkiintoista. Ajelimme kaverini kanssa eilen reittiä helsinki-porvoo-myrskylä-artjärvi-elimäki-pyhtää-luumäki-savitaipale-lappeenranta ja tänään lappee-ylämaa-virojoki-hamina-kotka-porvoo-helsinki. Mahdoitte tulla jossain vaiheessa vastaan..Ööh, mä morjestelin tuolla Hyvinkää-Mäntsälä-Artjärvi-Anjalankoski-Vehkalahti-Hamina-Virolahti-Vaalimaa-Ylämaa-
Luumäki-Tuohikotti- Verla- Kausala- Lahti- Hämeenlinna -seuduilla 17. - 18.päivä. Edelläni ajoi kaveri mustalla Honda ZFR:llä ja mä shadowlla perässä.
Tulipa ajettua tuolla suunnalla oikein superpläjäys mutkateitä..
kaikkiaan 804 km.
Kai mä jollekin org:laisellekin morjestin?
Kävittekö torilla jäätelöllä? ;Dsavitaipale
Kenties tultiinkin. Ajettiin kanssa tuo mainitsemasi KuninkaantieMielenkiintoista. Ajelimme kaverini kanssa eilen reittiä helsinki-porvoo-myrskylä-artjärvi-elimäki-pyhtää-luumäki-savitaipale-lappeenranta ja tänään lappee-ylämaa-virojoki-hamina-kotka-porvoo-helsinki. Mahdoitte tulla jossain vaiheessa vastaan..![]()
Ja mittariin tuli 792 km. Tuo Virojoen ja haminan museotie on kyllä parhaita mutkateitä jota tullut lasketeltua.![]()
No hittolainen, mä ajoin kanssa eilen ton L:ranta-ylämaa-Vaalimaa-Virojoki-Hamina-Kotka-Porvoo- ja sieltä sitten mutkia pitkin vielä Vantaalle. On se museotie huikea, Virojoki-Klamila-HaminaMielenkiintoista. Ajelimme kaverini kanssa eilen reittiä helsinki-porvoo-myrskylä-artjärvi-elimäki-pyhtää-luumäki-savitaipale-lappeenranta ja tänään lappee-ylämaa-virojoki-hamina-kotka-porvoo-helsinki. Mahdoitte tulla jossain vaiheessa vastaan..Ööh, mä morjestelin tuolla Hyvinkää-Mäntsälä-Artjärvi-Anjalankoski-Vehkalahti-Hamina-Virolahti-Vaalimaa-Ylämaa-
Luumäki-Tuohikotti- Verla- Kausala- Lahti- Hämeenlinna -seuduilla 17. - 18.päivä. Edelläni ajoi kaveri mustalla Honda ZFR:llä ja mä shadowlla perässä.
kaikkiaan 804 km.
Kai mä jollekin org:laisellekin morjestin?![]()
Ja mittariin tuli 792 km. Tuo Virojoen ja haminan museotie on kyllä parhaita mutkateitä jota tullut lasketeltua.![]()
Todella hyvä tie ajella nopeudella "tilanteen mukaa" kanttailla saa ihan syöämmen kyllyydestä, taidanpa käydä verestämässä viimekesäisiä muistoja. Hiekkaa kyllä löytyy mutta kuten aiemmin tilanteen mukaan.No hittolainen, mä ajoin kanssa eilen ton L:ranta-ylämaa-Vaalimaa-Virojoki-Hamina-Kotka-Porvoo- ja sieltä sitten mutkia pitkin vielä Vantaalle. On se museotie huikea, Virojoki-Klamila-HaminaMielenkiintoista. Ajelimme kaverini kanssa eilen reittiä helsinki-porvoo-myrskylä-artjärvi-elimäki-pyhtää-luumäki-savitaipale-lappeenranta ja tänään lappee-ylämaa-virojoki-hamina-kotka-porvoo-helsinki. Mahdoitte tulla jossain vaiheessa vastaan..Ööh, mä morjestelin tuolla Hyvinkää-Mäntsälä-Artjärvi-Anjalankoski-Vehkalahti-Hamina-Virolahti-Vaalimaa-Ylämaa-
kaikkiaan 804 km.
Kai mä jollekin org:laisellekin morjestin?![]()
Ja mittariin tuli 792 km. Tuo Virojoen ja haminan museotie on kyllä parhaita mutkateitä jota tullut lasketeltua.
Vähän oli oikealle kääntyvissä mutkissa autot nostellut soraa ladulle
, mutta muuten kyllä hienoa settiä !!![]()
Ei käyty jädellä... ABC:llä pidettiin huili ja ostettiin GT-kartta sorateiden välttämiseksi.Kävittekö torilla jäätelöllä? ;Dsavitaipale