• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Aukko sivistyksessä
nixweiss.gif
Mikä on virallinen org tervehdys? Voisi ruveta viljelemään moista
smile_org.gif

Aukko sivistyksessä  
nixweiss.gif
Mikä on virallinen org tervehdys? Voisi ruveta viljelemään moista  
smile_org.gif
Eikös se ollut se etusormi pystyssä. ?

Tosin itse en ole havainnut vielä kertaakaan kuukauden aikana kun olen pärräillyt. Kaikki tervehtinyt perinteisesti käsi reilusti sivulla, alaviistossa, jopa ylhäällä ja jotkut laiskasti nostaa vaa sormet kytkimeltä ;)

Eniten ehkä hämmästytti kuinka moni customi ja HD kuskikin tervehtii. Odotin et jos kyykyllä tulee vastaa nii katellaa iha muualle kohdattaessa.
biggrin.gif

...joka tulit aamulla n.klo 5:40 Imatran ja Joutsenon rajoilla vastaan HD:llä ilman valoja.

Koitin räpsytellä ja huitoa, mutta et ollut huomaavinasi.

Löysitkö valon myöhemmin?

sport05.gif

Musta Superblackbird(?) äsken turussa ohikulkutiellä ravattulan kohdilla. Tulin vastaan vihreellä CB:llä. Kiitos sinivuokkovaroituksesta.
thumbs-up.gif

Kohtasi tänään joskus puolen päivän jälkeen komean Org-morotuksen Kemijärvi-Rovaniemi välillä, Kemijärven raviradan kohdalla. Ei silti komia oli sun pyöräkin. Mulla pääväriltään keltainen Honda alla.

Kukahan tänään näytti yhellä sormella morotusta myllykyläntiellä? Joskus vähän yli neljän, kustomilla ajelit?

Toinen(?)geisha ajelee keltaisella kyykyllä polvet paljaana.Näillä keleillä ymmärrettävää mutta laittaisi edes polvisuojat.

Tänään oli runsaasti Oulussa mustia Blackbirdejä liikenteessä noin klo 16-18 aikoihin - näin muun muassa motarilla Välkkylän tienoilla, Maikkulassa ja sekä Tuirassa menossa Kaijonharjua kohti (ajettiin muutaman minuutin vierekkäinkin.
Kuka tunnustaa??

Itsehän oli liikkeellä myös mustalla XX:llä  
biggrin.gif

Sinäkö se tuuppasit lasikuidulta haisevan teinikotilosi kolmion takaa eteeni tänään Ukissa klo 21.42? Olin satavarma että levikkeesi saavat Misukan kuviomallin koristeeksi, mutta jäihän siihen vielä 10 senttiä tilaakin.

vt 13 kyyjärvi-karstula jammulla?olikos nyt sitte tiistai-ilta n.23:00......
vältit täpärästi nokkakolarin tuningkorollan kanssa
buttrock.gif

bowdown.gif
..käsittämättömän ohituksen jannu teki..  
eek.gif
oliko minkävärinen corolla? kuulin juttuja erään tuntemani idiootin vastaavanlaisesta ohituksesta tuning-corollalla..
vaaleen sininen?....poppariniitillä kasattu takaspoileri...

siin oli pärrä korolla ja punanen kaania kaikki rinnatusten..

hienosti pärräkuski hallitti hermonsa
bowdown.gif

siin ois äkkinäisempi tippunut jo asfaltilta
062802moto_prv.gif

Pieksämäki vähän ennen naiskankaan risteystä tulit Mkkelistä päin. Sulla oli punainen pärrä ja täysmusta ajoasu. Pongasin reippaan org morotuksen niin ja kello oli noin 14.30
062802moto_prv.gif

Tänään Pirkkalan ohiajotiellä MT01 bongattu reppu auki. Taisivat paperisi lennellä siihen loivaan nousuun Kx-centerin kohdilla...

Toivottavasti ei arvokkaita papereita olleet
T:pösökuski

Kohtasi tänään joskus puolen päivän jälkeen komean Org-morotuksen Kemijärvi-Rovaniemi välillä, Kemijärven raviradan kohdalla. Ei silti komia oli sun pyöräkin. Mulla pääväriltään keltainen Honda alla.
jos pyörä oli puna-valkee r6 niin miehän se taisin sit olla. olin menossa pyörän pesuun. komee ilma oli ajella takasin vanttauskosken kautta.

...joka tulit aamulla n.klo 5:40 Imatran ja Joutsenon rajoilla vastaan HD:llä ilman valoja.

sport05.gif
Jos se oli yhtään tuoreempi H-D on valojen päälle laitto hiukka hankalaa, on meinaan aina päällä kun virrat laittaa päälle.
Eli A) luultavasti lamppu oli palanut eikä kuski huomannut sitä tai B) huomasi muutei halunnut ajaa pitkät päällä.

sport05.gif
Jos se oli yhtään tuoreempi H-D on valojen päälle laitto hiukka hankalaa, on meinaan aina päällä kun virrat laittaa päälle.
Eli A) luultavasti lamppu oli palanut eikä kuski huomannut sitä tai B) huomasi muutei halunnut ajaa pitkät päällä.
Ja jos se oli yhtään vanhempi niin oli polttoaine loppunut karbiidilampusta  
wink.gif

Back