Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olitko se sinä kun ajoit pinkillä, olikohan Suzuki?, prätkällä tänään Helsingistä Turkuun päin E18:ta? Oikealla puolella pyörää olin lukevinani Pussy ride ja vasemmalla Suzi, takana oli vielä joku pehmolelu tms lepattamassa
smile_org.gif
 Ajettiin aika tovi perätysten mut en viittiny huomiota sen enempää herättää, olin firman valkosella valvontamobiililla liikenteessä.

Sitten samalla matkalla hiukan ennen Vihtiä oli joku mustalla Monsterilla (? tms naku) tien varressa, toivottavasti ei ollu muuta syytä pysähtyä ku kusitauko.

Toivottavasti kummatkin pääsi hirveästi kastumatta perille asti.
Mä olen nähnyt tuon Pussy Riden kanssa. On varmaan itsestäänselvä tietokilpailukysymys, mutta mistä elokuvasta tuo on saanut vaikutteensa? Siinä oli tosin Pussy Wagon. Tässä pyörässä näytti olevan fonttikin sama kuin elokuvan auton teksteissä.

Olitko se sinä (kukka)hattutäti, joka tänään heristi nyrkkiä, kun TYHJÄLLÄ kolmen kaistan tiellä vetäsin pienen driftin? Kiitän paljolti, tästä riittää iloa varmaan huomenissakin vielä!
No en ollut, mutta kyllä kaikille Kuopiolaisille, jotka hytin ylös nostaa/kiihdyttää hölmössä paikassa, tulen varmasti sormeani heiluttamaan, ja siitä vastaamaan..

Kill Bill juu. Oli kyllä kerrankin hieman wtf-fiilis kun tuo violetti Pussy Ride ajoi viereisellä kaistalla.
biggrin.gif

olin firman valkosella valvontamobiililla liikenteessä.
Ootko Mikuni poliisi?
En sentään
smile_org.gif
Firma on eräs suomalainen konsultointiryhmä (kääntäkää englanniksi niin saatte nimen), rakennuttaminen on toimenkuva ja olin liikenteellä meidän valkoisella Kia:lla jolla työmaiden valvonta- ja muita käyntejä tehdään. Olis mulla autossa suuret vilkutkin katolla mut ne on oranssit, tehoavat ruuhkiin tosin lähes yhtä hyvin kuin siniset (kuulemma).

Olitko se sinä, joka omistat punaisen 749/999 dukun ja palaveerasit hopeisessa Skodassa, minkä keulilla vilkkuin jos jonkinväristä tuikkua. Tuossa vähän ennen puolta kymmentä Teiskontiellä, kolopallokenttien nurkilla. Sanoiko miliisi pahasti vai
pftroest.gif

Olitko se sinä, jompikumpi pahvipäistä 15.6. ~14.00 Veikkolan vaiheilla Helsinkiin päin Turun väylällä. Ajoit joko Gixxeriä tai CBRF Hondaa.
Ei voi ottaa noinkin koville, jos joku ohittaa "äidin kauppakassilla" moottoripyörän. Nopeuteni oli ~10kmh marssivauhtianne korkeampi, joten luonnollisesti siirryin vasemmalle kaistalle nopeuteni pitäen. Ensin ohi Suskasta, sitten Hondasta ja juuri kun olin palaamassa takaisin oikealle kaistalle suhahtaa sitä "kaksmarkkaa taulussa" ensin Honda ja perässä Suska. Viuh ja vauh, hienosti kulkee  
062802jumpie_prv.gif
. Jäykempiniskainen kaveri ei olisi vilkaissut olan yli, vaan olettanut nopeuseron turvin päässeensä teistä ohi ja palannut kaistalle siirtäen teidät - toisen tai molemmat Iltapäivälehteen ja tilastoihin. Ei ollut tarkoitus provosoida, vaan päästä kotiin.

Tuossa 17:30 maissa Tikkurilan Lummetiellä tuli tosi reipas .ORG morotus, vielä tyylikkäästi risteyksestä ulos samalla toisella kädellä kaasuttaen
buttrock.gif

Kuka tunnustaa ja kenties minut tunnistaneensa, kun niin ORGmaisesti tuli?
biggrin.gif
hmmh, aika ja paikka näyttäs täsmäävän, myös "sormi pystyssä" tulee moikkailtua.. tosin pahemmin en kyl availe taajamissa ( ellei valot uhkaa vaihtua, silloinkin yrittäen järkeä käyttää)

Ehkä minä, ehkä en.. ;)

Tuossa 17:30 maissa Tikkurilan Lummetiellä tuli tosi reipas .ORG morotus, vielä tyylikkäästi risteyksestä ulos samalla toisella kädellä kaasuttaen
buttrock.gif

Kuka tunnustaa ja kenties minut tunnistaneensa, kun niin ORGmaisesti tuli?
biggrin.gif
hmmh, aika ja paikka näyttäs täsmäävän, myös "sormi pystyssä" tulee moikkailtua.. tosin pahemmin en kyl availe taajamissa ( ellei valot uhkaa vaihtua, silloinkin yrittäen järkeä käyttää)

Ehkä minä, ehkä en..  ;)
Kuussatku cebari se olisi saattanut olla, en hirveän tarkkaan katsonut
biggrin.gif
Etkä sen kummemmin availlut, mutta panin vaan merkille että morotus onnistui sujuvasti siinä samalla mutkasta ulos tullessa...

Elikkä joo, bongattu, ilmeisesti!
cool.gif

Org.morotuksestahan vois joku tehdä juutuubiin videon niin kaikki tietäis oikean tavan suorittaa kyseisen tervehdyksen.
tounge.gif

Back