• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
CB 1000R <- Olitko se sinä kuka tulit veikkola-mankki välillä kawasaki z:n perässä kunnes jäin bussipysäkille odottamaan kaveria? Terve vaan knummen orgilaiset!
withstupid.gif

Olitko se sinä vihreällä Peugeotilla joka kurvailit takaisinpäin Punkalaitumen ja Jalasjoen välillä tie 232 ja kyselit onko ongelmia. Ei ollut...tupakkitauko ja ketujen rasvailuahan siinä pidettiin...kiitos kuitenkin
smile_org.gif

Olitko se sinä joka ajoit tänään koivukylässä koivutiellä todella reilua ylinopeutta? Kiitä onneasi että kaltaisiasi fiksuja on täällä enemmänkin liikkunut ja peruutan nykyään pihasta kesäisin ikkuna auki...

Joudun nousemaan pihasta ylämäkeen niin ettei tielle oikeasti näe kunnolla, peili jonka olen laittanut ei auta kun pyörä tulee reilua ylinopeutta.

Meidän perheessäkin on kaksipyöräisiä ja nelipyöräinen jossa on 400+hp mutta eipä ole ollut tarvetta availla hanoja 40km/h alueella jossa on paljon asutusta. Motarilla on paljon kivempi päästellä höyryjä turvallisemmin

En haluaisi jeesustella mutta voi vittu välillä ottaa sen järjen käteen, ei ole kiva opettaa 6v muksulle joka on lähdössä eskariin että eka pitää kattoa autoja ja sitten kuunnella pyöriä.

Olitko se sinä eilen klo 17 Suutarilantiellä jollain koko punaisella kyykyllä(?) ? Sori, jäi vastaamatta morjestukseen kun keskityin siihen kääntymässä olevaan autoon ettei tuuppaa eteen..huomasin sinut vasta kun olit juuri kohdalla. Minä siis liikkeellä puna-musta-hopeisella CBR:llä punaisessa nahkatakissa.
062802moto_prv.gif

L18 mulla on hopeinen zeta, oon törmännyt siihen mustaan jo tuhannesti ja koittanut kuikuilla eri forumeilla mut eipä ole kaveri ilmottautunut
033102ass_1_prv.gif

Olitko se sinä, iankaikenwanha faari, sillä punaisella pikkuautollas tänäaamuna joka yritit teilata mut tasa-arvoisessa risteyksessä. Opettele liikennesäännöt!  
mad.gif
 Mulla ei oo kolmiota joten sun pitää väistää mua. Ei sun auta puida nyrkkiä ja sitten vääntää jotain 60'ä ohi 40'n alueella kiilaten melkein eturenkaaseen. Sitäpaitsi siinä on lasten leikkipuisto ja ei kerta eikä toinen kun sieltä joku poukannu tielle. Niin ja stoppinkin sun olis pitäny stopata. Kulje vaikka bussilla jos ei tuo autoilu oo oikein hanskas vai kuka sun aamumuroihis oli kussu?

Sinä polkupyöräilijä joka meinasit jäädä alle eilen malmin hautausmaan vieressä. Kannattaa suojatielle mennessä katsoa onko tiellä tulossa autoja/moottoripyöriä/hevosvaunuja tms. Hullu kääntyy 90 astetta suojatielle kovasta vauhdista ympärilleen katsomatta. Niin, sori nyrkin heilutuksesta. Oli vaan kierrokset kypärän sisällä suht kovat.

Olitko se sinä, joka vedit ylpeänä pelastusliivit päällä 3 km pituista jonoa Jyväskylän eteläpuolella? Nopeutesi oli hiukan pienempi kuin viritetyllä mopolla tai virittämättömällä traktorilla, ehkä noin 60 km/h. Olit saanut seuraksesi ohitusyritysten estämiseen vaadittavan määrän samoin suuntautuneita, edelleen pelastusliiveihin pukeutuneita "harrastajia", jolloin taaksenne patoutuneet rekat muodostivat vielä tehokkaan lisäsumpun avuksenne.
Olette häpeäksi kaikille niille teittemme veteraaneille, jotka osaavat ja uskaltavat ajaa myös vanhemmilla pyörillä niiden käyttötarkoituksen edellyttämällä tavalla. Ostakaa mopo.

olitko se sinä jollakin keltamustalla Kikserillä ja Yber-GP äänenkoventimella Vantaan ja Sipoon rajalla Vanhalla Porvoontiellä, aika huono vääntö pyörässäsi kun täytyy kelata kolmea vaihdetta viidenkympin alueella, vai "nautiskelitko" pyöräsi äänistä? Me muut emme, koko sen viiden kilometrin tienpätkän aikana jolloin äänesi kuului...

Olitko se sinä joka ajoit tänään koivukylässä koivutiellä todella reilua ylinopeutta? Kiitä onneasi että kaltaisiasi fiksuja on täällä enemmänkin liikkunut ja peruutan nykyään pihasta kesäisin ikkuna auki...

Joudun nousemaan pihasta ylämäkeen niin ettei tielle oikeasti näe kunnolla, peili jonka olen laittanut ei auta kun pyörä tulee reilua ylinopeutta.

Meidän perheessäkin on kaksipyöräisiä ja nelipyöräinen jossa on 400+hp mutta eipä ole ollut tarvetta availla hanoja 40km/h alueella jossa on paljon asutusta. Motarilla on paljon kivempi päästellä höyryjä turvallisemmin

En haluaisi jeesustella mutta voi vittu välillä ottaa sen järjen käteen, ei ole kiva opettaa 6v muksulle joka on lähdössä eskariin että eka pitää kattoa autoja ja sitten kuunnella pyöriä.
Tämä mun kommentti ei kuulu topicciin,sorry, mutta tästä aiheesta voisi toitottaa enemmän foorumilla/yleisesti muissakin medioissa) kaikille. Päästelen itsekin välillä menemään, mutta AINA taajamissa/ asutusalueilla nopeusrajoitusten mukaan. Suurin syy on juuri nuo muksut(no, eikö niitä muksuja sitten ole muualla kuin taajamissa..? On, mutta suurin riski on noilla alueilla).
Olen varma, että suurin osa noudattaakin. Olis kuitenkin hyvä jos kaikki ymmärtäis; minäkään en halua jeesustella, vähän tukea vaan tähän.

Olitko se sinä, joka eilen ohitit Kuninkaantiellä Porvooseen päin mennessä 4 pyörää ja jonossa ensimmäisenä ajavan auton.
Nyppylän yli menevässä mutkassa ohituskiellon kohdalla, näkyvyys täysin olematon.
Oli yksi idioottimaisimpia vetoja joita olen 20 prätkävuoden aikana nähnyt.
Jos haluat tappaa itsesi niin tee se jossain muualla.

Mistä näitä ääliöitä oikein tulee...

Olitko se sinä, joka vedit ylpeänä pelastusliivit päällä 3 km pituista jonoa Jyväskylän eteläpuolella? Nopeutesi oli hiukan pienempi kuin viritetyllä mopolla tai virittämättömällä traktorilla, ehkä noin 60 km/h. Olit saanut seuraksesi ohitusyritysten estämiseen vaadittavan määrän samoin suuntautuneita, edelleen pelastusliiveihin pukeutuneita "harrastajia", jolloin taaksenne patoutuneet rekat muodostivat vielä tehokkaan lisäsumpun avuksenne.
Olette häpeäksi kaikille niille teittemme veteraaneille, jotka osaavat ja uskaltavat ajaa myös vanhemmilla pyörillä niiden käyttötarkoituksen edellyttämällä tavalla. Ostakaa mopo.
...jos tämä oli tiistai-iltana (vai keskiviikkona?), niin voi olla että kyseessä oli Jämsän veteraanimoottoripyöräilijät, joitten joukossa taitaapi olla menopelejä ajoilta "ennen-sotia", joten en eivät välttämättä kulje sen kovempaa.

Mutta meille muille motoristeillehan tuo ei ole ongelma, kun näppärästi ohi pääsemme tarvittaessa. Tai sitten olit autolla, ja se taas voi olla hieman hankalampaa. Joskin tuolla tien pätkällä on muutama ohituskaista, jotka helpottavat tuskaa.

Itte tullee kyllä autollaki tyrkättyä ohi vaikka auto kerralla, jos rekan tms perrään jää joku tekemhän jonoja. Eikä tajua jättää ohittamishen sopivaa väliä. Tai lähe jononkerrääjän paikalta pois.

edit: en siis muista onko näillä arvokkaasti vanhenneilla ja työtunteja toisenkin vieneillä entisöidyillä peleillä ajelut tiistaina vai keskiviikkona täällä.

Minkänäköinen fillari oli kyseessä?

Olitko sinä se motoristi joka morjestit etkä herättänyt minussa minkäänlaista ärtymystä taikka halua kommentoida ajotyyliäsi, pukeutumistasi tai mitään muutakaan täällä?

062802moto_prv.gif

...jos tämä oli tiistai-iltana (vai keskiviikkona?), niin voi olla että kyseessä oli Jämsän veteraanimoottoripyöräilijät, joitten joukossa taitaapi olla menopelejä ajoilta "ennen-sotia", joten en eivät välttämättä kulje sen kovempaa.

Mutta meille muille motoristeillehan tuo ei ole ongelma, kun näppärästi ohi pääsemme tarvittaessa. Tai sitten olit autolla, ja se taas voi olla hieman hankalampaa. Joskin tuolla tien pätkällä on muutama ohituskaista, jotka helpottavat tuskaa.
Eipä noista minulle riesaa ollut, mutta poikkeuksellisen kyrpiintyneen ja levottoman näköistä jengiä tuli takana ja vahva pesunesteen ja dieselsavun tuoksu leijui ilmassa..
Pyörämerkkejä en bongannut, paitsi yhden cb125t:n. Silläkin onnistuisi kyllä matkanteko paremmin kuin nykypiikeillä: 120 km/h yksin ja auton imussa 125 km/h. Sinänsä aivan sama, vaikka savuttavat 40 km/h, mutta jonkinlainen ohitusmahdollisuus kannattaisi silloin tällöin oman turvallisuuden vuoksi järjestää rekoille (ohituskaistat eivät toimi, koska ovat ylämäissä).

Olitko se sinä, joka tulit Kuopion motarilla vastaan uudella Super Tenerellä? Ajelit pohjoiseen päin. Eka 1200 Tenere jonka näin livenä.

Back