L18 mulla on hopeinen zeta, oon törmännyt siihen mustaan jo tuhannesti ja koittanut kuikuilla eri forumeilla mut eipä ole kaveri ilmottautunut![]()
No mä toisinaan pyörin sillä suunnalla mustalla zetalla.
Tiedä sitten kehen törmänny kehen en.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
L18 mulla on hopeinen zeta, oon törmännyt siihen mustaan jo tuhannesti ja koittanut kuikuilla eri forumeilla mut eipä ole kaveri ilmottautunut![]()
Todennäkösesti meikän kaveri, ei pyöri täällä.Tänään Kajaanissa pongattuja:
- Pohjolankadun valoissa sininen fighteri, merkistä en kerennyt saamaan selvyyttä mutta komia peli oli.
Minä olin Keuruulla perjantaina ja lauantaina muissa merkeissä. Lauantaina tosin autokyydillä.Oliko joku org:laisista viikonloppuna Fontana Keurusselällä?
komppaan kyl tätä aihetta täysin. Itsellä kaks pientä lasta ja asutaan ihan tien vieressä. Täällä samaa ongelmaa myös noiden enopeuksien kanssa. Se on hienoo opettaa 3v lapselle että näitä mopoja ei katsota kun mennään tielle vaan pitää kuunnella kun näkökyvystä ei ole mitään hyötyä. Just mutka meidän talon kohdalla ja siinä vaiheessa kun pyörä tulee 60alueella sen about 100km/h niin mitään ei ehdi tekeen se kuski eikä ainakaan se lapsi mikä jahtaa sitä potkupalloa...Tämä mun kommentti ei kuulu topicciin,sorry, mutta tästä aiheesta voisi toitottaa enemmän foorumilla/yleisesti muissakin medioissa) kaikille. Päästelen itsekin välillä menemään, mutta AINA taajamissa/ asutusalueilla nopeusrajoitusten mukaan. Suurin syy on juuri nuo muksut(no, eikö niitä muksuja sitten ole muualla kuin taajamissa..? On, mutta suurin riski on noilla alueilla).Olitko se sinä joka ajoit tänään koivukylässä koivutiellä todella reilua ylinopeutta? Kiitä onneasi että kaltaisiasi fiksuja on täällä enemmänkin liikkunut ja peruutan nykyään pihasta kesäisin ikkuna auki...
Joudun nousemaan pihasta ylämäkeen niin ettei tielle oikeasti näe kunnolla, peili jonka olen laittanut ei auta kun pyörä tulee reilua ylinopeutta.
Meidän perheessäkin on kaksipyöräisiä ja nelipyöräinen jossa on 400+hp mutta eipä ole ollut tarvetta availla hanoja 40km/h alueella jossa on paljon asutusta. Motarilla on paljon kivempi päästellä höyryjä turvallisemmin
En haluaisi jeesustella mutta voi vittu välillä ottaa sen järjen käteen, ei ole kiva opettaa 6v muksulle joka on lähdössä eskariin että eka pitää kattoa autoja ja sitten kuunnella pyöriä.
Olen varma, että suurin osa noudattaakin. Olis kuitenkin hyvä jos kaikki ymmärtäis; minäkään en halua jeesustella, vähän tukea vaan tähän.