Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
L18 mulla on hopeinen zeta, oon törmännyt siihen mustaan jo tuhannesti ja koittanut kuikuilla eri forumeilla mut eipä ole kaveri ilmottautunut  
033102ass_1_prv.gif

No mä toisinaan pyörin sillä suunnalla mustalla zetalla.
Tiedä sitten kehen törmänny kehen en.

Olitsää sinä? Sinikatteinen kyykkä (oisko ollu rykkönen?) lahden motarilla n.7 kilsaa järvenpään liittymästä etelään, kaatosateessa ropasit pyörääsi pientareella. Ajoin just ohituskaistaa kun bongasin sinut. Anna anteeksi etten pysähtynyt, kai pääsitte turvallisesti kotiin?

Olitko se sinä joka tänään ohitit gixxerillä minut iisalmesta vähä kajaaniin päin. Hyvää matka vauhtia pidit
cool.gif
Käännyit sitten mainualta otanmäkeen etu rengas ylös kytkettynä
cool.gif

Olitko se sinä, joka olit mustalla busalla liikkeellä torstaina kuuden jälkimainingeissa, 2-tiellä Forssan jälkeen Poriin päin ja sait perskärpäsen siitä sinisestä Opelista, jota ajoi joku vanhempi kuuppapolvi? Siinä sun edessäs oltiin kauhusta kankeina ja etittiin jo valmiiksi sulle sopivaa ohituspaikkaa meistä  
062802jumpie_prv.gif
, kunnes päätit kääntyä Turkuun/Raumalle. Jätettiin mekin kotilolla se kuuppapolvi
cool.gif

Olitko se sinä tänään päivällä sinivalkoisella gixerillä kahden moottoripyöräpoliisin voimin pysäytettynä tienviereen lahdentiellä jotain 60-70km ennen Tamperetta? Kuinka kävi?

Olitteko te jotka tulitte vastaan Kajaanin suunnasta kohti Iisalmea noin klo 14-15? Ainakin pari tupla äksää ja muutama muukin pyörä tuli vastaan samassa letkassa. Itse ajoin valkoisella bussilla.

Epäilen että weni72 tuli vastaan ainakin.

Tänään taas se musta zeta knummella! Porkkalantiellä viiden aikaan kaiketi. Tultiin vastaan valkosel mönkkäril ja hopee zetori
buttrock.gif

Olitko se sinä, joka Mikkelissä suoritit ORG morotuksen sinisellä bemarilla? Itse huomasin sormen vähän myöhässä ja näytin sitten peukkua
crazy.gif
Olin hondan piikkisellä varrella liikkeellä ja kaveri piikkisellä yzärillä kääntymässä kohti Lappeenrantaa. Ps. merkistäsi en ole aivan varma

Ketkäs poliisiauto oli pysäyttäny Turussa Hämeentien Teboilille (jos edes oli Teboil kyseessä
biggrin.gif
)? Pyörä tais olla joku custom.

Olitko se sinä joka viime torstaina ajoi pyörällä Porintietä Forssaan päin Tammelan kohdilla? Minä olin se, joka talutti Monsteria Helsingin suuntaan. Kiitos kun et pysähtynyt jeesaamaan. Et myöskään moikannut...
tounge.gif

Onneksi työkaveri sattui ajamaan ohi ja haki minulle pari litraa bensaa, että pääsin asemalle tankkaamaan. Yli 11 litran kulutus pääsi hieman yllättämään.

Tänään Kajaanissa pongattuja:

- Pohjolankadun valoissa sininen fighteri, merkistä en kerennyt saamaan selvyyttä mutta komia peli oli.

- Prikaatintiellä n. klo 17 musta naku (Triumph?). Meinasin laueta ja paskoa housuun yhtäaikaa, oli sen verran komian näköistä ja kuulosta menoa.
buttrock.gif

Kuka tunnustaa ?

Itse liikkeellä vihreällä zetalla
062802moto_prv.gif

Olitko se sinä kun ajoit pinkillä, olikohan Suzuki?, prätkällä tänään Helsingistä Turkuun päin E18:ta? Oikealla puolella pyörää olin lukevinani Pussy ride ja vasemmalla Suzi, takana oli vielä joku pehmolelu tms lepattamassa
smile_org.gif
Ajettiin aika tovi perätysten mut en viittiny huomiota sen enempää herättää, olin firman valkosella valvontamobiililla liikenteessä.

Sitten samalla matkalla hiukan ennen Vihtiä oli joku mustalla Monsterilla (? tms naku) tien varressa, toivottavasti ei ollu muuta syytä pysähtyä ku kusitauko.

Toivottavasti kummatkin pääsi hirveästi kastumatta perille asti.

Tuossa 17:30 maissa Tikkurilan Lummetiellä tuli tosi reipas .ORG morotus, vielä tyylikkäästi risteyksestä ulos samalla toisella kädellä kaasuttaen
buttrock.gif

Kuka tunnustaa ja kenties minut tunnistaneensa, kun niin ORGmaisesti tuli?
biggrin.gif

Olitko se sinä joka ajoit tänään koivukylässä koivutiellä todella reilua ylinopeutta? Kiitä onneasi että kaltaisiasi fiksuja on täällä enemmänkin liikkunut ja peruutan nykyään pihasta kesäisin ikkuna auki...

Joudun nousemaan pihasta ylämäkeen niin ettei tielle oikeasti näe kunnolla, peili jonka olen laittanut ei auta kun pyörä tulee reilua ylinopeutta.

Meidän perheessäkin on kaksipyöräisiä ja nelipyöräinen jossa on 400+hp mutta eipä ole ollut tarvetta availla hanoja 40km/h alueella jossa on paljon asutusta. Motarilla on paljon kivempi päästellä höyryjä turvallisemmin

En haluaisi jeesustella mutta voi vittu välillä ottaa sen järjen käteen, ei ole kiva opettaa 6v muksulle joka on lähdössä eskariin että eka pitää kattoa autoja ja sitten kuunnella pyöriä.
Tämä mun kommentti ei kuulu topicciin,sorry, mutta tästä aiheesta voisi toitottaa enemmän foorumilla/yleisesti muissakin medioissa) kaikille. Päästelen itsekin välillä menemään, mutta AINA taajamissa/ asutusalueilla nopeusrajoitusten mukaan. Suurin syy on juuri nuo muksut(no, eikö niitä muksuja sitten ole muualla kuin taajamissa..? On, mutta suurin riski on noilla alueilla).
Olen varma, että suurin osa noudattaakin. Olis kuitenkin hyvä jos kaikki ymmärtäis; minäkään en halua jeesustella, vähän tukea vaan tähän.
komppaan kyl tätä aihetta täysin. Itsellä kaks pientä lasta ja asutaan ihan tien vieressä. Täällä samaa ongelmaa myös noiden enopeuksien kanssa. Se on hienoo opettaa 3v lapselle että näitä mopoja ei katsota kun mennään tielle vaan pitää kuunnella kun näkökyvystä ei ole mitään hyötyä. Just mutka meidän talon kohdalla ja siinä vaiheessa kun pyörä tulee 60alueella sen about 100km/h niin mitään ei ehdi tekeen se kuski eikä ainakaan se lapsi mikä jahtaa sitä potkupalloa...

Niin tosiaan ajan itse myös pyörällä ja välillä tulee avattua mutta tehdäänkö se edes isolla tiellä tai sitten radalla eikös joo? Ymmärrän kyl täysin että pieni ja mutkainen tie tekee meissä kaikissa sen pikkupirun mikä avaa helpolla sitä kaasua
smile_org.gif

Olitko se sinä (kukka)hattutäti, joka tänään heristi nyrkkiä, kun TYHJÄLLÄ kolmen kaistan tiellä vetäsin pienen driftin? Kiitän paljolti, tästä riittää iloa varmaan huomenissakin vielä!

Back