• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mites teillä on muuten tässä Kalevan kulmilla pysyny pyörät ehjinä taivasalla? Meinaan siis ettei oo joku huligaani kaatanu tms. Vähän aina mietityttää, että kun sitä tuossa taivasalla pressu ainoana suojanaan pitää, että miten se siellä pärjää  
biggrin.gif
Nyt on kyllä häly tilattu ja odottelee asennusta.
Itellä ollu pyörä tossa talon edessä kolmisen viikkoa eikä ainakaan vielä oo mitään sille käynyt *koputtaa puuta*  
smile_org.gif
Keittiön ikkunasta suora näkymä, pakko tarkistaa aina et onko se vielä tallessa  
biggrin.gif
Levyjarrulukon ostin siihen.
Tuli asuttua vuoden hipposkulmassa ABC:tä vastapäätä ja oma pyörä oli parkkihallissa talon alla MUTTA...

Ainakaan siinä kirkon ja koulun lähellä olevalla kadulla jossa on siwa (onkohan ny sammonkadun alkupäätä) en ikinä jättäis mitään yön yli.. Tuosta tuli kuljettua salille usein ja vuoden aikana 4 kertaa koko autorivistä joka siinä oli parkissa peilit potkittu paskaks.

..se sinä, joka Tampereen Kalevan suunnalla usein pyörii punaisella (oisko -04-05) CBR 600 RR:llä. Kokonaan mustat ajokamat kypärää ja visiiriä myöten! Nostin kättä naapurin pihasta kun olin lähös matkaan valkosella Gixxerillä  
062802moto_prv.gif
No sehän olin minä
biggrin.gif
Asun itte siinä 50 metrin päässä, ikkunasta näkyy sun parkkikselle  
cool.gif
Asutteko Ilmarinkadulla? Siinä pianokorjaamon (vai mikä nyt olikaan) kohdilla on aika usein valkoinen Gixxer.
Mä asun tässä Ilmarinkadulla, pyörä tosin tuossa poikkikadulla. Taitaa se pianokorjaamo olla enempi siellä ABC:lla päin  
smile_org.gif
Mitä pirua, kyllä on motoristien maailma pieni =). Asun tässä Ilmarinkadulla itse ja parkkeerailen tuohon "sisäkadulle" ilvestielle punaista busaani. Saman kadun varresta löytyy se pubi =)
Suosittua aluetta näköjään  
tounge.gif
Voidaan ottaa pyörät ja ajella kadun päähän ABC:lle tankkaamaan ja potkiin renkaita kuten tosimotoristit. Siitä seuraavaks Pub Vaakunaan kaljalle ja Marion Burgerin makkaraperunoiden kautta aamuyöstä kotiin.

Niinpä, miksei täällä viihtyis  
biggrin.gif
Kyllähän kalevassa näköjään motoristeja löytyy. Ite Väinämöisen kadulla, valkoinen FZ1-N. On tossa ollu joku Busakin parkissa Olitko se sinä?

olitko se sinä joka tuli kotilolla vastaan jokelantiellä, hetikohta hanko-hyvinkääntien risteyksen jälkeen sunnuntaina 9.5.10, joskus noin neljän aikaan ?

Vilkuttelit valoja ja ilmoittelit näin edessä olevasta "ei niin uhanlaisesta" vuokkokasvustosta.

Taidanpa olla stoben tai kaks velkaa =)

Thnx !

..se sinä, joka Tampereen Kalevan suunnalla usein pyörii punaisella (oisko -04-05) CBR 600 RR:llä. Kokonaan mustat ajokamat kypärää ja visiiriä myöten! Nostin kättä naapurin pihasta kun olin lähös matkaan valkosella Gixxerillä  
062802moto_prv.gif
No sehän olin minä
biggrin.gif
cool.gif
Asutteko Ilmarinkadulla? Siinä pianokorjaamon (vai mikä nyt olikaan) kohdilla on aika usein valkoinen Gixxer.
Mä asun tässä Ilmarinkadulla, pyörä tosin tuossa poikkikadulla. Taitaa se pianokorjaamo olla enempi siellä ABC:lla päin  
smile_org.gif
Mitä pirua, kyllä on motoristien maailma pieni =). Asun tässä Ilmarinkadulla itse ja parkkeerailen tuohon "sisäkadulle" ilvestielle punaista busaani. Saman kadun varresta löytyy se pubi =)
tounge.gif
Voidaan ottaa pyörät ja ajella kadun päähän ABC:lle tankkaamaan ja potkiin renkaita kuten tosimotoristit. Siitä seuraavaks Pub Vaakunaan kaljalle ja Marion Burgerin makkaraperunoiden kautta aamuyöstä kotiin.

biggrin.gif
Kyllähän kalevassa näköjään motoristeja löytyy. Ite Väinämöisen kadulla, valkoinen FZ1-N. On tossa ollu joku Busakin parkissa Olitko se sinä?
Mc-Kaleva
biggrin.gif
Meikäläisen sininen 12R seisokelee siinä Kaupinkadulla kans joskus. Ei tosin tänä keväänä, vielä ole montaa kertaa ollut matkassa.
062802moto_prv.gif

"Poliisi epäilee miestä törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, rattijuopumuksesta ja kulkuneuvon kuljettamisesta oikeudetta."(Iltalehti)
Niinpä.  
kaboom.gif

Siis edelliseen viestiin viitaten.

"Poliisi epäilee miestä törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, rattijuopumuksesta ja kulkuneuvon kuljettamisesta oikeudetta."(Iltalehti)
Niinpä.  
kaboom.gif

Siis edelliseen viestiin viitaten.
Niinpä... Jos autolla olisi kärrännyt niin otsikko olisi ollut "Rattijuoppo pakeni poliisia hurjalla nopeudella".

ps. Bongattu Bussikuski virheällä tuulistakilla Tupoksen ABC:ltä rampilla ouluun päin.

Terv: takana tullut Ducati 848

sanoi:
... joka Iistä ajoit oulua kohti 8.5 sinisellä äksällä tai sinä joka ajot punaisella äksällä. Letkassa oli muitakin pyöriä joita en kerennyt tunnistaa. Liityin joukkoonne hetkeksi
biggrin.gif

Kaverithan ne siinä mun edessä ajeli. Itse tulin mustalla XX:llä perässä
smile_org.gif
Taisipa joukkoomme mahtua myös antiikki kawa joka urheasti sinnitteli Haaparannan reissun.

062802moto_prv.gif
No sehän olin minä
biggrin.gif
cool.gif
smile_org.gif
tounge.gif

biggrin.gif
Mun busa on parkissa tässä teiskontien toisella puolella Ilvestiellä. Ex emäntä asu Väinämöisenkadulla, ei oo nyt hetkeen tullu siellä asioitua
tounge.gif

Olitko se sinä joka tiellä 1541 hyppäsit eteeni "turpa paskakärpäspilvessä" Nostalgiaa lainatakseni? Neljällä jalalla tulit, sarvet ja kaikki. Helevetin puusilmä, jouduin aika tiukasti jarruttelemaan sun takias
tounge.gif

Oliko se sun 749/999(?), jonka takarenkaasta osa muuntautui savuksi jääden nätiksi pilveksi Nihtisiltaan leijailemaan? Mukava piristys työmatkalle, vaikka valoissa seisseet kotilokuskit saattovat kyllä olla eri mieltä
biggrin.gif

Tänään Salossa näkynyt todella paljon pyöriä. Tuntui että sadan metrin välein sai olla käsi pystyssä
thumbs-up.gif
tänään tuli ajeltua klo 10:00 - 12:30

Muutamia:

Kahden motoristin letka, ajoitte vanhaa Turuntietä pitkin Saloon päin Halikossa. Hienon oranssin värinen pyörä!

Turuntiellä St1 asemalla kun kävin röökiä ostamassa, oli joku tankkaamassa. Tuli kyllä reipas tervehdys!
062802jumpie_prv.gif

Halikontietä klo 12:00 jälkeen, ajoit Halikkoon päin ja tulin sinua vastaan, kun itse ajoin Salon keskustaa kohden, oliko org. tervehdys?
buttrock.gif

Itse siis ajellut tuon ajan mustalla Zetalla, Halikossa/Salossa. Lähinnä keskustaa ja välillä koukkaillut muuallekkin. Vähän on hiostava ilma ja taitaa kohta alkaa vettäkin tulemaan
baaa.gif

Laitilassa Kaukolantiellä tänään n. 14.30 arviolta 15-20 pyörän letka. Oltiin just sopivasti pojan kanssa pihalla niin tultiin pyörätien varteen katsomaan.
smile_org.gif

Halikontietä klo 12:00 jälkeen, ajoit Halikkoon päin ja tulin sinua vastaan, kun itse ajoin Salon keskustaa kohden, oliko org. tervehdys?  
buttrock.gif
Mä luulen kans saaneeni Org-morotuksen, tai se oli semmonen että ensin oli etusormi, ja sit se vaihtu koko käteen  
smile_org.gif
Olin menossa Halikosta Saloon päin, siinä Kodin Terran kohdilla.
Ite taas vaihteeks unohdin koko tyylin, aina heiluttelen miten sattuu!
Samoihin aikoihin olin ajelemas, punanen Thundercat, pinkkimusta takki, ja perässä ukko, jolla sinivalkonen GSX, harmaat kuteet.

Joka  tänään joskus kahden-kolmen paikkeilla vilkuttelit valoja siinä hiukan ennen Paimion Nestettä, tulin turun suunnasta ja siellähän ne lp:t pysäkillä vartoilikin, kiitos  
wink.gif

Olit liikkeellä customilla ?! saattoi olla nakukin, en niin tarkkaan pannut merkille kun mietin mitä vikaa sun sähköissä mahtoi olla  
biggrin.gif

Aika paljon noita sinivuokkoja rehotti tänään teiden varsilla..

Siinä Marskin majan kulmilla Räyskälään menevän tien risteyksessä oli komea kimppu sinivuokkoja, puolen tusinaa mopoilla ja pari siviiliautoa. Jonkinlainen käskynjako vaikutti olevan työn alla siinä kahden maissa. En viitsinyt jäädä jututtamaan, pääsikö joku muu tekemään tuttavuutta?
Ilmeisesti valitsin oikean päivän koluta enskalla kinttupolkuja...

Perkeleesti pyöriä matkalla hki-porvoo vanhaa tietä ja porvoo-hki motarilla. Sekä myös porvoon rannassa 14-16.00 aikaan. Olikko nää?
biggrin.gif

Back