• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
^ Sama paikka jossa jarrulla käytiin ystävällisten vastaantulijoiden käsimerkkien perusteella. Kiitos!! Itse kerkesin varoittelemaan kolmea pyörää...

Halikontietä klo 12:00 jälkeen, ajoit Halikkoon päin ja tulin sinua vastaan, kun itse ajoin Salon keskustaa kohden, oliko org. tervehdys?  
buttrock.gif
Mä luulen kans saaneeni Org-morotuksen, tai se oli semmonen että ensin oli etusormi, ja sit se vaihtu koko käteen  
smile_org.gif
Olin menossa Halikosta Saloon päin, siinä Kodin Terran kohdilla.
Ite taas vaihteeks unohdin koko tyylin, aina heiluttelen miten sattuu!
Samoihin aikoihin olin ajelemas, punanen Thundercat, pinkkimusta takki, ja perässä ukko, jolla sinivalkonen GSX, harmaat kuteet.
biggrin.gif
pongattu vanhalla turuntiellä kihistenmäessä matkalla kohti halikon keskustaa...

tulin autolla vastaan ja sanoin emännälle että etummainen oli muuten muija...
biggrin.gif
Se taitaa meikäläinen (nainen) olla sit melko harvinainen näky ainakin Salon suunnalla? Tuntuu että kumman paljo tulee katseita, ja jotkut morottaa vaan mulle, vaikkeivat ukolle moikkais ollenkaa
nixweiss.gif

Halikontietä klo 12:00 jälkeen, ajoit Halikkoon päin ja tulin sinua vastaan, kun itse ajoin Salon keskustaa kohden, oliko org. tervehdys?  
buttrock.gif
Mä luulen kans saaneeni Org-morotuksen, tai se oli semmonen että ensin oli etusormi, ja sit se vaihtu koko käteen  
smile_org.gif
Samoihin aikoihin olin ajelemas, punanen Thundercat, pinkkimusta takki, ja perässä ukko, jolla sinivalkonen GSX, harmaat kuteet.
biggrin.gif
pongattu vanhalla turuntiellä kihistenmäessä matkalla kohti halikon keskustaa...

biggrin.gif
Se taitaa meikäläinen (nainen) olla sit melko harvinainen näky ainakin Salon suunnalla? Tuntuu että kumman paljo tulee katseita, ja jotkut morottaa vaan mulle, vaikkeivat ukolle moikkais ollenkaa  
nixweiss.gif
morottaako hd-kuskit sulle? mulle morottaa ehkä joka toinen joten ajattelin että onko sama juttu naismotoristeilla vai nouseeko niille kaikilta lapanen
cool.gif

Morottaa. Tosin oon kyllä siis itekkin aktiivinen eli morotan kaikkia pyörästä riippumatta. Mutta tähän mennessä on jokainen morjestanu.
Mutta esim tänään kun ukko meni edellä niin sille ei lapanen heilunut mutta mulle heilahti reippaasti. Ihme sukupuolirasismia
smile_org.gif

buttrock.gif
smile_org.gif
biggrin.gif

biggrin.gif
nixweiss.gif
biggrin.gif
No eeei...
biggrin.gif

kommentti oli tarkoitettu emännälle hiukan niinku vihjeex et ois yx baikki pihassa johon ei oo kuskia...

mut kun se ei aja niin se ei aja, se vaan nautiskelee, tai nykyään kuulemma roikkuu kyydissä..
biggrin.gif

aina myös pyörän selästä morotan, mut ei skoottereille
pftroest.gif

Älä ota sitä enää kyytiin, ni kyllä se jossain vaiheessa hyppää ite ajamaan  
biggrin.gif

Muoks: Tajusin nyt vasta kuka oot, kun kävin profiilias kyyläämässä, vaan oishan se pitäny jo nimimerkistä ymmärtää
smile_org.gif

:respect:hyvin päätelty...

en siltikään tajunnu kuka sä oot, ehkä sekin selviää...
nixweiss.gif

Juu, hyvin sai moikkailla tänäänkin. Välillä saa kyllä hetken miettiä, onko tuo nyt mopo/kevari, mutta kun kevarikuskilta tulee tervehdys, tottakai vastaan. Mopokuskit ei taatusti tervehdi. Harrikkakuskeille saa kyllä morjestaa ekana, mut ei ne aina vastaa. Aina kyllä nostaa hymyn huulille, kun joku morjestaa oikein leveällä kädellä! Itellä on sellanen ihan perinteinen, mutta joskus jos on oikein hyvä tunnelma tai kypärässä soi huippubiisi, saatan morjestaa tosi "laajasti".

Mikä... IHME kurvasi about 16:30 Paippisten Moottorikahvilan eteen.
Tarkoitatko sitä V-Maxista (-94)tehtyä "epeliä"? Oli kyllä hieno ja hyvällämaulla tehty pyörä. Takakumikin leveämpi, kuin taikkutytön pylly. Otin siitä kännykuvankin, mutta kun ei osaa laittaa sitä..
Nose. Hurjan näköinen laite. Itsekin kännykkä kädessä juuri puljasin, mutten ehtinyt kuvaamaan kun kurvasi jo jonnekin takapihalle...

Eilen bongailuja stadin ytimessä vaikka millä mitalla. Parhaiten jäi mieleen ne parit matkaenskamiehet jotka IIISOLLA kädellä morjenstavat tämmöistä pikkuveljeään
smile_org.gif
. Ja Rautatientorin parkissa harrikkamiehet (joista yhden olin bongaavinani hellsengeliksi, muut jotain tanskalaisia vierailijoita?) jotka kyselivät "pysyykö tuossa keula ollenkaan maassa kiinni?"  
tounge.gif

Kuka sitten minut bongasi tekemässä kaikkea typerää ja pikkuliikennerikkeitä, niin pahoittelut. Alkoi lapsettaa, kun niin kiva lelu tuo kaupunkiajossa
blush.gif

Mulla tulee mieleen/tulis mieleen tosta org-etusormipystyssä-morjestuksesta että "soosoo, älä kämmäile"..
tounge.gif

Eilen taisin saada yhden sormen Turussa jokirannassa teatterin edessä, olitko se sinä?
wink.gif

Tuossa pari tuntia sitten lahnuksen shellin kohdilla, Vihdistä päin tulossa n. 10 - pyörän orkesteri?

Ajoin kotia päin rykkösellä ja reippaat morotukset lähti kyllä jokaiselta.
062802moto_prv.gif

Oliko orggilaisia liikellä klo. 15.30 aikaan tiellä 23 Heinävedeltä Leppävirralle päin? Neljän pyörän letka custom keulilla ja kolme kyykkyä perässä.

Olitko se joku teistä...jotka ujosti kokeilivat keulan keveyttä koeajamillanne pyörillä Vantaan Pakkalassa. Pidin teille peukkuja että ei nyt sattuisi mitään...

Jämsä - Halli välillä tänään päivällä usemman pyörän letka. Itse ajoin yksin kohti Hallia.

Tänään iltapäivällä hieman ennen Keuruuta ohitin naismotoristin ja juuri Keuruulle tullessa ajelin toisen motoristin perässä. Olitte ilmeisesti yhdessä ajelemassa, kun risteyksen jälkeen jäit tien reunaan odottelemaan. ps. Komiat pörinät  
062802moto_prv.gif

Sivuhuomautuksena se, että Mänttä Vilppulasta Keuruulle tullessa on todella kivat mutkapätkät.

Maaningalla Mustanvirrantiellä tuli vastaan reilu org-morotus kustompyörällä tänään 16 maissa. Mä ajelin vastaan veeferillä parkit päällä.

joka tulit tänään vastaan ohikulkutiellä ja varoitit tutkasta, ajoin juuri alas koeajo gixxerillä orikedon rampista raisiota kohti. kello oli sillon jotain 11.50.

oon sulle vähintään pullakahvit velkaa
033102beer_1_prv.gif

...joka hiljentelit kuutostien ja kiihtelysvaarantien risteyksessä kysyyn että onko ongelmia. (tupakkitaukoa pidettiin siinä levikkeellä)

Propsit siitä.  
bowdown.gif

M.

Back