Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se taitaa meikäläinen (nainen) olla sit melko harvinainen näky ainakin Salon suunnalla? Tuntuu että kumman paljo tulee katseita, ja jotkut morottaa vaan mulle, vaikkeivat ukolle moikkais ollenkaaMä luulen kans saaneeni Org-morotuksen, tai se oli semmonen että ensin oli etusormi, ja sit se vaihtu koko käteenHalikontietä klo 12:00 jälkeen, ajoit Halikkoon päin ja tulin sinua vastaan, kun itse ajoin Salon keskustaa kohden, oliko org. tervehdys?
Olin menossa Halikosta Saloon päin, siinä Kodin Terran kohdilla.![]()
Ite taas vaihteeks unohdin koko tyylin, aina heiluttelen miten sattuu!
Samoihin aikoihin olin ajelemas, punanen Thundercat, pinkkimusta takki, ja perässä ukko, jolla sinivalkonen GSX, harmaat kuteet.pongattu vanhalla turuntiellä kihistenmäessä matkalla kohti halikon keskustaa...![]()
tulin autolla vastaan ja sanoin emännälle että etummainen oli muuten muija...![]()
morottaako hd-kuskit sulle? mulle morottaa ehkä joka toinen joten ajattelin että onko sama juttu naismotoristeilla vai nouseeko niille kaikilta lapanenSe taitaa meikäläinen (nainen) olla sit melko harvinainen näky ainakin Salon suunnalla? Tuntuu että kumman paljo tulee katseita, ja jotkut morottaa vaan mulle, vaikkeivat ukolle moikkais ollenkaaMä luulen kans saaneeni Org-morotuksen, tai se oli semmonen että ensin oli etusormi, ja sit se vaihtu koko käteenHalikontietä klo 12:00 jälkeen, ajoit Halikkoon päin ja tulin sinua vastaan, kun itse ajoin Salon keskustaa kohden, oliko org. tervehdys?
Samoihin aikoihin olin ajelemas, punanen Thundercat, pinkkimusta takki, ja perässä ukko, jolla sinivalkonen GSX, harmaat kuteet.pongattu vanhalla turuntiellä kihistenmäessä matkalla kohti halikon keskustaa...![]()
tulin autolla vastaan ja sanoin emännälle että etummainen oli muuten muija...![]()
![]()
Meillä "moporasismia", kun/jos ukko menee edellä 400:lla supermotolla, ni piikkikuskit (ehkä) moikkaa ja mulle vasta muilta nousee lapanenIhme sukupuolirasismia![]()
Se taitaa meikäläinen (nainen) olla sit melko harvinainen näky ainakin Salon suunnalla? Tuntuu että kumman paljo tulee katseita, ja jotkut morottaa vaan mulle, vaikkeivat ukolle moikkais ollenkaaMä luulen kans saaneeni Org-morotuksen, tai se oli semmonen että ensin oli etusormi, ja sit se vaihtu koko käteenHalikontietä klo 12:00 jälkeen, ajoit Halikkoon päin ja tulin sinua vastaan, kun itse ajoin Salon keskustaa kohden, oliko org. tervehdys?
![]()
Nose. Hurjan näköinen laite. Itsekin kännykkä kädessä juuri puljasin, mutten ehtinyt kuvaamaan kun kurvasi jo jonnekin takapihalle...Tarkoitatko sitä V-Maxista (-94)tehtyä "epeliä"? Oli kyllä hieno ja hyvällämaulla tehty pyörä. Takakumikin leveämpi, kuin taikkutytön pylly. Otin siitä kännykuvankin, mutta kun ei osaa laittaa sitä..Mikä... IHME kurvasi about 16:30 Paippisten Moottorikahvilan eteen.