Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu,tulivat mua vastaan.Ajelin melkein sallittua nopeutta ja kaikki silti moikkasivat.Siinä Marskin majan kulmilla Räyskälään menevän tien risteyksessä oli komea kimppu sinivuokkoja, puolen tusinaa mopoilla ja pari siviiliautoa. Jonkinlainen käskynjako vaikutti olevan työn alla siinä kahden maissa. En viitsinyt jäädä jututtamaan, pääsikö joku muu tekemään tuttavuutta?
Ilmeisesti valitsin oikean päivän koluta enskalla kinttupolkuja...
Joo, minä menin kutostietä aamulla klo 10 aikaan. Jossain ennen Kouvolaa suoralla joku vilkutteli auton valoja. En kyllä nähnyt vuokkoja; oliskohan olleet siinä vähän matkan päässä huoltsikalla. Kiitos kuitenkin, taisin siinä juuri ohittaa kaverin maasturin.Pirusti mopoja mikkeli - puumala - imatra välillä tänään. Minäkin olin siellä![]()
Mä luulen kans saaneeni Org-morotuksen, tai se oli semmonen että ensin oli etusormi, ja sit se vaihtu koko käteenHalikontietä klo 12:00 jälkeen, ajoit Halikkoon päin ja tulin sinua vastaan, kun itse ajoin Salon keskustaa kohden, oliko org. tervehdys?
Olin menossa Halikosta Saloon päin, siinä Kodin Terran kohdilla.![]()
Ite taas vaihteeks unohdin koko tyylin, aina heiluttelen miten sattuu!
Samoihin aikoihin olin ajelemas, punanen Thundercat, pinkkimusta takki, ja perässä ukko, jolla sinivalkonen GSX, harmaat kuteet.
Tarkoitatko sitä V-Maxista (-94)tehtyä "epeliä"? Oli kyllä hieno ja hyvällämaulla tehty pyörä. Takakumikin leveämpi, kuin taikkutytön pylly. Otin siitä kännykuvankin, mutta kun ei osaa laittaa sitä.. Ihan oli mukavasti porukkaa, pyöriä ja niitä vettejä.Mikä... IHME kurvasi about 16:30 Paippisten Moottorikahvilan eteen. Näyttelyssä olisi ollut leuka vähemmän lattiassa kuin nähdä moinen peli ajossa.![]()
Ei ollut oma pyörä, mutta osanottoni fazun omistajalleOlitko se sinä jonka Fazeri on potkittuna nurin Ilmarinkadulla. Oli melko surkea näky![]()
Ei se mopo kaadu, vaikka toisen käden hetkeksi nostaa stongaltaOlitko se sinä, jota en tervehtinyt tänään.
Hetkinen, missä tässä Ilmarinkadulla se oli parkissa? Voi perkele sentään, pitihän se arvata taasEi ollut oma pyörä, mutta osanottoni fazun omistajalleOlitko se sinä jonka Fazeri on potkittuna nurin Ilmarinkadulla. Oli melko surkea näky![]()
![]()
Helkkarin huligaanit, vituttaa tommonen ku pitää toisten mopoja hajottaa![]()
Minun fasunihan se siellä... Hintaa tuli loppujenlopuksi pleksin ruuvien ja oikean peilin verran, mitään muuta ei ihme kyllä hajonnut. Pyörä oli Ilmarinkadun ja Ilvespuiston välisellä pihatiellä. Naapurin herrasmies kehui, että muitakin pyöriä oli laiteltu nurin yön aikana näillä nurkin. Toivottavasti muidenkaan vehkeet eivät pahempia iskuja saaneet. Varkaita kyllä ymmärtäisi, mut kai jokasel sit pitää niitä harrastuksia olla. Helvetin hyvää perjantaita vaan tosiaan muillekkin!Hetkinen, missä tässä Ilmarinkadulla se oli parkissa? Voi perkele sentään, pitihän se arvata taasEi ollut oma pyörä, mutta osanottoni fazun omistajalleOlitko se sinä jonka Fazeri on potkittuna nurin Ilmarinkadulla. Oli melko surkea näky![]()
![]()
Helkkarin huligaanit, vituttaa tommonen ku pitää toisten mopoja hajottaa
, osanottoni![]()