• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kukas mahto olla Africa Twinillä hämeenkadulla tossa joku päivä sitten?
smile_org.gif
Kävelin ohitte ja mulkkasin!

Pirusti mopoja mikkeli - puumala - imatra välillä tänään. Minäkin olin siellä  
sport05.gif

Siinä Marskin majan kulmilla Räyskälään menevän tien risteyksessä oli komea kimppu sinivuokkoja, puolen tusinaa mopoilla ja pari siviiliautoa. Jonkinlainen käskynjako vaikutti olevan työn alla siinä kahden maissa. En viitsinyt jäädä jututtamaan, pääsikö joku muu tekemään tuttavuutta?
Ilmeisesti valitsin oikean päivän koluta enskalla kinttupolkuja...
Juu,tulivat mua vastaan.Ajelin melkein sallittua nopeutta ja kaikki silti moikkasivat.
Vähän aikaisemmin tuli Lahteen päin 2kpl sinivuokoilla varustettua isoa valkoista skootteria.Ihan oikeesti SKOOTTERIA.
biggrin.gif

Mikä... IHME kurvasi about 16:30 Paippisten Moottorikahvilan eteen. Näyttelyssä olisi ollut leuka vähemmän lattiassa kuin nähdä moinen peli ajossa.
eek.gif

Pirusti mopoja mikkeli - puumala - imatra välillä tänään. Minäkin olin siellä  
sport05.gif
Joo, minä menin kutostietä aamulla klo 10 aikaan. Jossain ennen Kouvolaa suoralla joku vilkutteli auton valoja. En kyllä nähnyt vuokkoja; oliskohan olleet siinä vähän matkan päässä huoltsikalla. Kiitos kuitenkin, taisin siinä juuri ohittaa kaverin maasturin.
Jokatapauksessa todella paljon pyöriä liikenteessä myös tuolla päin.

Ihan näin Lahessa ajeleville: jos jalkarannassa steinerkoulun pysäkillä tai vanhan ahtialantien varressa huomaatte naisihmisen joka töllistelee teitä kovasti, niin se oon minä..  
biggrin.gif
pari ihmistä on sen huomannut, kun on tassu noussut varovaiseen morotukseen..  
tounge.gif
en mie hullu oo, ootan vaan kuumeisesti, että sais ajettua kortin..  
smile_org.gif

edit: niin ja en siis seiso siellä niiden pyörien takia, vaan kuljen linkulla työmatkani, joten tulee odotellessa kytättyä millaisia pyöriä sitä ihmisillä on..
smile_org.gif

Halikontietä klo 12:00 jälkeen, ajoit Halikkoon päin ja tulin sinua vastaan, kun itse ajoin Salon keskustaa kohden, oliko org. tervehdys?  
buttrock.gif
Mä luulen kans saaneeni Org-morotuksen, tai se oli semmonen että ensin oli etusormi, ja sit se vaihtu koko käteen  
smile_org.gif
Olin menossa Halikosta Saloon päin, siinä Kodin Terran kohdilla.
Ite taas vaihteeks unohdin koko tyylin, aina heiluttelen miten sattuu!
Samoihin aikoihin olin ajelemas, punanen Thundercat, pinkkimusta takki, ja perässä ukko, jolla sinivalkonen GSX, harmaat kuteet.
biggrin.gif
pongattu vanhalla turuntiellä kihistenmäessä matkalla kohti halikon keskustaa...

tulin autolla vastaan ja sanoin emännälle että etummainen oli muuten muija...
biggrin.gif

Mikä... IHME kurvasi about 16:30 Paippisten Moottorikahvilan eteen. Näyttelyssä olisi ollut leuka vähemmän lattiassa kuin nähdä moinen peli ajossa.  
eek.gif
Tarkoitatko sitä V-Maxista (-94)tehtyä "epeliä"? Oli kyllä hieno ja hyvällämaulla tehty pyörä. Takakumikin leveämpi, kuin taikkutytön pylly. Otin siitä kännykuvankin, mutta kun ei osaa laittaa sitä.. Ihan oli mukavasti porukkaa, pyöriä ja niitä vettejä.

Kukas oli eilen puoli kahdeksan jälkeen mustalla Buellilla viereissä Hämeenkatua ylittävissä valoissa? Harvoin missään päin suomea kaks Buelia samaan aikaan liikkeellä...

Kuuntelin komeaa kumeaa, kun kiiltävine pönttöinesi siittä lähdit. Jardine??

Kenen harmaa R1 ahdisteli mua tänään kun työmatkalle starttailin Tampereen Ilmarinkadun ja Teiskontien välissä olevalta Ilvestieltä  
biggrin.gif

Oltiin sen verran lähekkäin parkkeerattu että avustin peilien kulmasta käsin kun peruuttelin, pyöräsi rupesi mekastamaan että lähes helvettiin siitä. Tämän jälkeen vinkui vielä varoitukseksi, ajattelin liueta nopeesti paikalta, jos se herättää naapurustosta loputkin ketä en vielä busan mörinöillä onnistunut saamaan ylös  
wink.gif

Kukas oli eileen Sjoel Roveksen ympyrän lähellä jääny verkkoon mustalla Bululla?
Samaan verkkoon minäkin, olit justii tulos maijasta ulos.

Tuusulantiellä n. 9-10 välillä

Sinisellä suzukilla tuli motarinopeuksia hanska pystyssä, meinasin josko sinivuokoista varoitat, tälläkertaa ei näkynyt. Niin ja melko timmin olonen kissa valkosella kyykyllä. Voi jeevla sentään!
blush.gif

Olitko se sinä jonka Fazeri on potkittuna nurin Ilmarinkadulla. Oli melko surkea näky  
sad_orig.gif
Ei ollut oma pyörä, mutta osanottoni fazun omistajalle  
sad_orig.gif

Helkkarin huligaanit, vituttaa tommonen ku pitää toisten mopoja hajottaa  
mad.gif
Hetkinen, missä tässä Ilmarinkadulla se oli parkissa? Voi perkele sentään, pitihän se arvata taas  
crazy.gif
, osanottoni
Minun fasunihan se siellä... Hintaa tuli loppujenlopuksi pleksin ruuvien ja oikean peilin verran, mitään muuta ei ihme kyllä hajonnut. Pyörä oli Ilmarinkadun ja Ilvespuiston välisellä pihatiellä. Naapurin herrasmies kehui, että muitakin pyöriä oli laiteltu nurin yön aikana näillä nurkin. Toivottavasti muidenkaan vehkeet eivät pahempia iskuja saaneet. Varkaita kyllä ymmärtäisi, mut kai jokasel sit pitää niitä harrastuksia olla. Helvetin hyvää perjantaita vaan tosiaan muillekkin!
mad.gif

Pakko kirjautua tänne pitkästä aikaa kiittämään sitä gixxeri(?)kuskia joka varoitti tutkasta tänään Kunnarlantiellä Oittaan kohdilla. Olis saattanut kausi muuten katketa ekaan fiilistelyyn..
Syvä  
bowdown.gif
siltä musta/harmaalla SMT kottaraisella liikkuneelta!

Back