• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Joka aamulla n. klo 10 kulta(kelta)mustalla pyörällä, Roof:in kypärällä ja mustalla asulla varustettuna Sörnaisten rantatiellä hienosti sateessa splittasit eteeni, olin kotilolla. Valojen vaihduttua stumppasit koneen sammuksiin keskelle risteystä ja ei se siitä niiden valojen aikana lähtenyt käyntiin, ei edes lupaillut. Odottelin tovin takanasi ja kun ajoin vierelle kysyen tarvitsetko apuja vastasit niin ystävällisesti huutaen "Painu sinä nyt vittuun siitä saatana" johon sitten totesin että "et kai sitten, moro"
En kyllä usko että .Orggilainen olisi kyseessä, tai ainakin toivon niin.

Krikri sanoi:
Joka aamulla n. klo 10 kulta(kelta)mustalla pyörällä, Roof:in kypärällä ja mustalla asulla varustettuna Sörnaisten rantatiellä hienosti sateessa splittasit eteeni, olin kotilolla. Valojen vaihduttua stumppasit koneen sammuksiin keskelle risteystä ja ei se siitä niiden valojen aikana lähtenyt käyntiin, ei edes lupaillut. Odottelin tovin takanasi ja kun ajoin vierelle kysyen tarvitsetko apuja vastasit niin ystävällisesti huutaen "Painu sinä nyt vittuun siitä saatana" johon sitten totesin että "et kai sitten, moro"
En kyllä usko että .Orggilainen olisi kyseessä, tai ainakin toivon niin.

:D naurahdin.

:orgmp:

13.perjantai klo 14.15 hyrylä-hyvinkää hämeentiellä juuri ennen jokelan risteystä. Ajoit jollain kyykkypyörällä kameratolpan kohdalla keskisormea iloisesti näyttäen tolpalle. Pani hieman hymyilyttämään. :jippikaijee:Itse tulin Raskaalla kotilolla juuri kohdalla vastaan. Mukava piristys oli toi tohon päivään :grin:

Olitko se sinä, joka eilen ajoit kanssani 45:sta jokelan kieppeiltä paloheinään asti? Muuttui kotimatka yllättävän mukavaksi kun sai seuraa :)

Calypso sanoi:
Olitko se sinä, jota ei ollenkaan vituta kun vehkeet ei pelitä ja joku tulee kyselee tyhmiä.

Anteeksi jos olen jotain ymmärtänyt väärin ja yritin apuja tarjota kun vehkeet ei pelitä, ens kerralla taidan painua vaan suoraan sinne ..ttuun. Älkää sitten itkekö että olitko se sinä, joka vain ajoi ohi.

Calypso sanoi:
Olitko se sinä, jota ei ollenkaan vituta kun vehkeet ei pelitä ja joku tulee kyselee tyhmiä.

On saattanut :rant: mut ei se oo mitään henkilökohtaista ....
Muistan hyvin ku vedin joskus lipat taju pois ja kun tulin tajuihini tajusin et joku eijjä häärii mu prätkän kimpussa ! Saman tien ylös ja hirvee älämölö et ny vithuun siit tai sattuu **** nostin pyörän ja kaasutin kohti helvettiä:blink: stori jos joku muistaa minut ja oranssin kotarin joskus 10v sitten

Olikko se nää? Joka tulit kello 17 korvilla vastaan Oulussa, itä-länsi Patelan liikkenneympyrän tuntumassa, mustalla mopolla, kakspäällä, mustat potat taisi olla molemmilla. Komiat oli Orggimorot. :thumbup: Meillä hopiasininen Fjr kakspäällä.

Muutama orggimoro tuli tänään Porista Ouluun ajellessa. Parhaiten jäi mieleen musta SV joka tuli vastaan jossain vähän Seinäjoen pohjoispuolella :thumbup: Itse olin liikenteessä tuolla punaisella vastaavalla.

kallokas sanoi:
Olikko se nää? Joka tulit kello 17 korvilla vastaan Oulussa, itä-länsi Patelan liikkenneympyrän tuntumassa, mustalla mopolla, kakspäällä, mustat potat taisi olla molemmilla. Komiat oli Orggimorot. :thumbup: Meillä hopiasininen Fjr kakspäällä.

mehän siellä ajeltiin ku vastaan tulitta :-)

Hurukselantiellä puolenpäivän maissa vähän ennen susikosken kahvilaa vaihtu jollain moro->orgimoroksi, tai sitten sain sen kansainvälisemmän morjestuksen. Ei osaa enään hahmottaa, kun niitä harvemmin näillä kulmilla vastaan tulee (siis niitä orgimoroja). :paikallatuulee:

Morjettees taas!
En malttanut olla kommenttoimatta, pian täällä kaikki kukkahatut ja muut jeesustelijat vauhrissa. Onko tosiaan niin että minä olen ainoo ihminen suomessa ton kiinnijääneen lisäksi joka on kokeillu moottoritiällä miten pyärä kulkee? Nimittäin siltä se vaikuttaa, aivan paskan hailee jos joku tyhjällä tiällä rykäsee hiaman, eri juttu jos alkaa hulluilla liikenteen seassa. Huanoo tuurii vaan jos kiinni jää, ai niin jossain maissa ei ole motareilla edes rajotuksia, mahtaa siällä kolista jatkuvasti ja ruumista lojua tiänposkessa :crash:

PanDude sanoi:
Morjettees taas!
En malttanut olla kommenttoimatta, pian täällä kaikki kukkahatut ja muut jeesustelijat vauhrissa. Onko tosiaan niin että minä olen ainoo ihminen suomessa ton kiinnijääneen lisäksi joka on kokeillu moottoritiällä miten pyärä kulkee? Nimittäin siltä se vaikuttaa, aivan paskan hailee jos joku tyhjällä tiällä rykäsee hiaman, eri juttu jos alkaa hulluilla liikenteen seassa. Huanoo tuurii vaan jos kiinni jää, ai niin jossain maissa ei ole motareilla edes rajotuksia, mahtaa siällä kolista jatkuvasti ja ruumista lojua tiänposkessa :crash:

Et ole ainut :;): Veikkaan että suurimmalla osalla motoristeista tulee enemmän tai vähemmän niitä pyörän kulkuja kokeiltua jossain vaiheessa :) Moniko sitten moista asiaa myöntää on toinen juttu :grin:

Pari .ORG!-moikkausta havaittu Lahnuksen Shellin lähellä Vanhalla Lahnuksentiellä, Busa ja joku kyykky (?) vähän klo 18 jälkeen.

Sinä joka pienellä avolavakuorma-autolla annoit hienosti tietä Velskolantiellä, kiitos :peukutpystyyn:

Karkov sanoi:
Morottava zetakuski näytti aivan Pitkikseltä klo 19:15 maissa Myrskylän keskustassa.
Se olin tosiaan minä kuvajahtailemassa. Iho meni kananlihalle, kun vastaan tuli äkillinen ukkosrintama :grin:

Olin näkevinäni lowkun ja sikin samassa letkassa. Näinkö ihan väärin? :blink:

Pitkiss sanoi:
Se olin tosiaan minä kuvajahtailemassa. Iho meni kananlihalle, kun vastaan tuli äkillinen ukkosrintama :grin:

Olin näkevinäni lowkun ja sikin samassa letkassa. Näinkö ihan väärin? :blink:

Näit lowkkun, Turbon ja massajaskan. Palailtiin 600km Itäreissulta kotiinpäin.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back