• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Joka viitoit liikennevaloissa autostasi jotain,kattelin peilistä mitä jäbä oikeen duuna ja ajattelin että valitit vain liian tiheään vilkkuvasta vilkusta :D
No päätit avata oves ja huuta mutta enhän mä mitään kuullut kun oli earit päässä,noh päätin sit sammuttaa pyörän jotta ehkä kuulis jotain :thumbup:
oli rinkan hihna menos ihan just ketjujen väliin :blink:
Elikkäs KIITOS REILUSTA huomautuksesta,olis saattanut käydä hassusti :crash:

Olitko se sinä, kuka näytit peukkua mattamustasta pärrästä huopalahden tiellä eilen illalla seitsämän maissa? :thumbup:

Eilen tuli selkeä orggisormi isolta mustalta customilta vihdintiellä petikon kulmilla puoli nepan aikoihin. Itellä paha multitaskaus kesken kaistanvaihtojen ja ruuhkan kanssa. Hyvä kun lavan sai pystyyn. Taisi mulla purkkakin olla suussa joten etusormeen ei enää taidot riittäny. Itehän olin vähän pienemmällä customilla liikenteessä.

Abouttiarallaa 20:30 Nurmijärven Rajamäentiellä joku katetun Bandiitin ohjastaja heilautti etusormea, moro moro vaan :orgmp:

Oliko se sinun valkoinen triumph 675 daytona lentoaseman pyöräparkissa tänäaamuna. Plexissä 8.6 org ratapäivätarra vihreä ?

Joku ajeli custom-pyörällä vastaan tuossa puolenpäivän jälkeen Suonenjoki Rautalampi-välillä ja morotti...:right:

Vähän ennen klo 16, Hämeentie, tie 45 Nurmijärven kyltin kohdalla mustalla pyörällä vedit ensin normi moron ja just kohdalla taisin nähdä että muuttui .Orggi moroksi, me liikkeellä kahdella kustomilla, oranssia ja mustaa molemmilla.
:orgmp:

Krikri sanoi:
Vähän ennen klo 16, Hämeentie, tie 45 Nurmijärven kyltin kohdalla mustalla pyörällä vedit ensin normi moron ja just kohdalla taisin nähdä että muuttui .Orggi moroksi, me liikkeellä kahdella kustomilla, oranssia ja mustaa molemmilla.
:orgmp:

Yeah, minähän se. Sytyn joskus hitaasti.

tänään ennen puolta päivää, vesanto - kerkonkoski välillä, musta naku, oikea oppinen ORG-moro.

Olitko sinä ?

Ite tulin sillä punasella äxällä kaks päällä ja yritin jotain org-moroo heittää takasi :)

joka keuli gikserin ympäri duon takana hervannassa,oli kyllä näyttävä tulipallo,onneksi näytit selvinneen asfaltti ihottumalla eikä suiza edes palanut

Kenenkäs harmaa b-kinky seisoskeli itseksekseen vitostien varrella noin 40km ennen Heinolaa bussipysäkillä 20.6 n. klo 02:00 aikoihin? Köröttelin ohitse niihin aikoihin enkä huomannut liikettä ym, mutta oliko ropleemia?

Eilen iltapäivällä 9-tiellä Vartialan paikkeilla taisi tulla joku customilla sormi pystyssä vastaan? Ja sitten vähän sen jälkeen tuli ihan selvä morotus Puutossalmen lossin tienoilla tourinkipainotteisen tumman pyörän kuskilta. Vähän myöhässä hoksasin mutta yritin vaihtaa normimoron orggimoroksi. Wihreellä kyykky Kawalla olin liikenteessä. :jpstyle:

tomppan sanoi:
Eilen iltapäivällä 9-tiellä Vartialan paikkeilla taisi tulla joku customilla sormi pystyssä vastaan? Ja sitten vähän sen jälkeen tuli ihan selvä morotus Puutossalmen lossin tienoilla tourinkipainotteisen tumman pyörän kuskilta. Vähän myöhässä hoksasin mutta yritin vaihtaa normimoron orggimoroksi. Wihreellä kyykky Kawalla olin liikenteessä. :jpstyle:

Minä olin n.klo 15 matkalla Vehmersalmen suuntaan.:orgmp:

Kauhajoen ABC:llä retromallin cafe racer Ducati Sport 1000 ja vieressä farkkugolffin perävaunussa keltanen Yamaha ja ratamallin Aprilia RSV Mille. Hieno on Apriliakin.:thumbup:

Olikos se -Anu- tuossa ~19oo paikkeilla Tuusulan motarilla? Kukitettu FZ1 se ainakin oli.

Z-man sanoi:
Olikos se -Anu- tuossa ~19oo paikkeilla Tuusulan motarilla? Kukitettu FZ1 se ainakin oli.

Kukkaruukulla taitaa olla uusi omistaja ja Havaittu muutama viikko sitten Haltialassa.

Sinäkö se olit, joka ajoit vastaan perjantaina 20.6 Rusthollin kohdalla vasen sivulaukku auki. Hävisikö paljonkin tavaraa?? Näytti tiellä olevan punainen lippis + muuta tavaraa ja joku kävelijä Aitolahden TB:n kohdalla nosteli ajohousuja valopylvääseen, oliko ne sinun??:D

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back