• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Se olin mä, joka eilen ajeli Tiggerillä ekan kerran huhtikuun kuudennen jälkeen:jippikaijee: En kyllä nähnyt yhtään muuta pärrrää, tosin kävin vain parinkymmenen kilsan koeajon ja ukaili sateella jo lähtiessä:;):

Kytkin levis silloin huhtikuun alussa ja kuukausi väännettiin Trumpan tehtaan kanssa, että josko osallistuvat korjaukseen, kun oli jousien pultit irronneet ja vasta 2 kk aikaa takuun päättymisestä. EI halunneet osallistua, joten laitoin itte, tai no sain apua osaavammilta tahoilta, mutta pääasia, että nyt on kunnossa:)

Olitko se sinä tänään noin klo 7.30 kehä 1 ja vihdintien rampissa joka pysähdyit auttamaan kun heitin nurin omalla sinivalkoisella cbr:ällä? Kiitos tuhannesti avusta. Kuski säilyi ehjänä mutta pyörä menee lunariin..

Mahtoi olla MP-kuski mustan MB:n (farkku) puikoissa...kun niin sopivasti tänään siirsi ohitusaikeeni Jokivarrentiellä:respect:
Ohitus olisi todennäköisesti palkittu välittömästi:rant:...heti siinä mäessä n. klo. 18.30
Jos olit sinä, Kiitos!:thumbup:

Ewie sanoi:
Olitko se sinä tänään noin klo 7.30 kehä 1 ja vihdintien rampissa joka pysähdyit auttamaan kun heitin nurin omalla sinivalkoisella cbr:ällä? Kiitos tuhannesti avusta. Kuski säilyi ehjänä mutta pyörä menee lunariin..

Duunikaveri (ei mopoilija) näki teidät kippauspaikalla kun kun auttavainen motorisi oli jo saapunut paikalle. Kyseli heti että oonko itse koskaan kaatanut pyörää ja ei siihen muuta voinut kuin vastata myöntävästi.

Pääasia että kuski säilyi ehjänä! :thumbup: Kuten koko ikänsä autoja korjanneella isälläni on tapana sanoa: "Näitä romuja saa kaupasta rahalla mutta ihmishenkiä on jokaisella vain yksi." :)

Ajoit eilen (30.5) aamulla puoli yhdeksän aikaan Nummelasta Karkkilan suuntaan Porintietä ja pysähdyit (vähän Vihdin kk:n jälkeen) kysymään minulta, että onko työkaluja yms. kun oli pikkuzetorin jarrulevyjen kanssa ongelmia. Vaikka en apua tarvinnutkaan, niin silti ISO KIITOS.

CTD sanoi:
HEP!! Eilen kolmatta päivää oranssin Kawa zetan omistajana ja ensimmäinen iltalenkki vaimokkeen kanssa. Tunnistin kyllä vastaantulijan. Satuitteko kuvaa ottamaan meistä?

Ei ollut kuvausta käynnissä, oli valitettavasti liian tuttu tie... mutta jos seuraavan kerran jossain kohdataan, niin lavastetaan vaikka kuva, tulette vastaan niin monta kertaa että tulee hyvä kuva! :D

Bongattu tänään noin kasin maissa kaivarissa mutterin ja karusellin välillä hernariin päin matkalla ollut Ducati ja säihkyvät silmät :thumbup:

Oliko se mchuurre,joka oli Pärnussa Alexandrissa 26-27.5 välisen yön? Samanmoinen punainen BMW mc-logolla oli parkissa sisäpihalla. Itse yövyin siellä myöskin ja ti-aamuna matka jatkui kohti Puolaa.

jarppu sanoi:
Olitko se sinä? Seinäjoen kentän tienoolla kasin pintaan aamulla tänään (21.5). Puna-valko-mustalla ite liikkeellä, sulla joku musta (?) iso pyörä (?). Moro!

minä taisin olla noilla nurkilla ja muistelen et morotukset tuli vaihdettua, pyöränä mulla musta puna hopia 9ärrä.

Joka tulit nakulla, luultavasti joku uusi Jammu, vastaan tänään kolmelta Mynämäentiellä Mynämäen ja Nousiaisen välillä.

Oli niin mallikkaasti sormi pystyssä että sitä voi sanoa jo orgittamiseksi :p

Tämmöinen lenkki tuli huitaistua.

Reilu morjestus tuli tänään Valkealassa, taajaman jälkeen. Pyörästä päättelisin Kum1ankan (oliko nick noin?) olleen kyseessä. Chatin kauta pitäisi olla myös "morot" sulle tulossa...

zERopowa sanoi:
Reilu morjestus tuli tänään Valkealassa, taajaman jälkeen. Pyörästä päättelisin Kum1ankan (oliko nick noin?) olleen kyseessä. Chatin kauta pitäisi olla myös "morot" sulle tulossa...

Minäpä se :) Terveiset tuli oikeen naamatusten ku käytiin Tenun ja LeMösiöön (tota melkein varmasti ei oikeesti kirjoteta noin...) kanssa kurvailemassa Marjoniementiellä.

Koko musta pyörä Vihdintiellä. Valkoinen kypärä, rähinäremmi ja sininen poliisin nahkapuku.
Taisi olla aloitteleva salapoliisi.:)-

Eilen joskus 16-17 välillä Porvoon suunnalla (oliskohan ollut Öljytiellä, ei pysty muistaa tarkemmin enää :)- ) sormimoro isolta matkapyörältä, FJR ellen vallan erehtynyt.
Itse ajelin kohti kaverin mökkiä Rizla-värityksen omaavalla Gixxerillä :orgmp:

-Jukkis- sanoi:
Joka tulit nakulla, luultavasti joku uusi Jammu, vastaan tänään kolmelta Mynämäentiellä Mynämäen ja Nousiaisen välillä.

Oli niin mallikkaasti sormi pystyssä että sitä voi sanoa jo orgittamiseksi :p

Tämmöinen lenkki tuli huitaistua.

Ite olin ainakin uutta jammua ulkoiluttamassa. Ja noilla nurkilla tuli sormimoroakin vastaan. Tulihan niitä pari muuallakin :thumbup:

Hirsa sanoi:
Eilen joskus 16-17 välillä Porvoon suunnalla (oliskohan ollut Öljytiellä, ei pysty muistaa tarkemmin enää :)- ) sormimoro isolta matkapyörältä, FJR ellen vallan erehtynyt.
Itse ajelin kohti kaverin mökkiä Rizla-värityksen omaavalla Gixxerillä :orgmp:

Moro moro vaan.

kum1ankka sanoi:
Minäpä se :) Terveiset tuli oikeen naamatusten ku käytiin Tenun ja LeMösiöön (tota melkein varmasti ei oikeesti kirjoteta noin...) kanssa kurvailemassa Marjoniementiellä.

Hah, close enough toi LeMösiöö.. :D :thumbup: :D

sky sanoi:
Olitko se sinä joka painoit lahdesta helsinkiin HD:lla 18 kieppeillä? Entä te jotka ajoitte HD:n edellä ceparilla ja kikserillä, ajoin vielä teistä uudestaan ohi ku ajelitte kehä I:llä länteen päin...

Oliko muuten mukavat ajokelit?:jpstyle:

Tuo Japanialaisosasto oli meidän perhe ja ajokeli todellakin OLI kohillaan. :orgmp2:
Onneks hotellissa oli kylpyamme, et sai ittesä sulatettua!!

Ihan kun olis tullu orggimoro turengin ja hausjärven välissä, ehkä cbr? Eli 4.6 klo n.18.50. Tultiin oranssilla rc8 ja vihreellä kawalla

Olikos se sinä joka tulit peltojen keskellä haltialasta tänään noin klo 18 mustavihreällä kawalla, itse mustalla zetalla kaksipäällä köröttelin vastaan.

Ja myös haltialassa oli kaffella valkovihreä z1000 jossa oli huggerissa orgin tarra :):orgmp: lähdin sinun perässä poiskin Käpylään asti.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back