• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Kiitokset lauantaiselle kyykkykuskille, joka ajeli vastaan vanhalla nurmeksentiellä ja varoitteli edessä olevasta tutkapaikasta :). Pyöränä joku tumma kyykky mahdollisesti zx-10r. Itse ajoin vastaan siis hopealla zetalla :orgmp:

Kukas oli 3000e koeajolla Ducati Streetfighterin kanssa tuossa Tampereelta Nokialla menevällä motarilla? RM Heinon koeajopäiviltä Tesoman rampista oltiin ilmeisesti tultu ja pyörä vedetty pakettiin. Tapahtuma aika oli tuossa 17.30 aikoihin viime perjantaina. Hiukan kylmäs.:kääk:

Zip sanoi:
Kukas oli 3000e koeajolla Ducati Streetfighterin kanssa tuossa Tampereelta Nokialla menevällä motarilla? RM Heinon koeajopäiviltä Tesoman rampista oltiin ilmeisesti tultu ja pyörä vedetty pakettiin. Tapahtuma aika oli tuossa 17.30 aikoihin viime perjantaina. Hiukan kylmäs.:kääk:

Eikös se ollut vaan 1500€ Heinolla jos menee lunariin :)

vedenhenki sanoi:
Olitko se sinä Harakantiellä Leppävaarassa tuossa n. klo 17? Isäpuolesi merkeissä pari sanaa vaihdettiin, en vaan ehtinyt sanoa että olen itsekin motoristi, kun normaalit vaatteet päällä olin, ja jo kipitit reippaasti asunnollesi. :)

Juuh, minähän se.... Sitten su-iltapäivällä reipasta "välittämistä" kun kävin tuulettimet hakemassa.....
Kiitos nostoavusta, ja seinäkin pysyi pystyssä...:)-

TR1050 sanoi:
Tänään Seinäjoki - Peräseinäjoki - Virrat - Kuru - Muroleen kanava (klo 15- 19) Todella monta org moroa. Ainakin KTM ja BMW Peräseinäjoki Virrat välillä. Olitko se sinä?

3 letkas ajeltiin vastaan org morot heitettiin

TR1050 sanoi:
Tänään Seinäjoki - Peräseinäjoki - Virrat - Kuru - Muroleen kanava (klo 15- 19) Todella monta org moroa. Ainakin KTM ja BMW Peräseinäjoki Virrat välillä. Olitko se sinä?

Taidettiin morjestaa, kaks päällä tultiin kotarilla Tampereen suunnasta

Habbax sanoi:
Ajankohta ja paikka täsmäis, mutta historian korkein moro hämää. Olin mustalla gixxerillä, varusteetkin mustaa paitsi kultanen visiiri. Paljon tuli kyllä sormimoroja vastaan.

mm. Hämeen härkätiellä tarvasjoen kohdilla tuli valkonen busa? jossa selkee sormimoro ja sen takana joku katuenska? Nämä siis joskus puoli viiden aikoihin sunnuntaina 18. päivä.

jep..tuntomerkit täsmää..korkein korjataan sittein selkeäksi sormimoroks

Zip sanoi:
Ducatissa 3000e. Ainakin näin oli Panigalessa, kun ajolupaa rustattiin.

Pääasia, että ukko selvis!

Tohon mutkaan helposti meinaa olla kovat vauhdit kun motarilta tulee. Todellakin hienoa jos ei pahemmin käynyt!

wellu_76 sanoi:
Mä vähän luulen, että tulin sinua vastaan siinä Ala-Vallin ja Kihniön liittymien välissä. Mulla oli hopeanvärinen kypärä ja tulin Virroilta päin tosin ilman org-moroa :)

Kiitos moroista :D

TR1050 sanoi:
Kiitti moroista. Ei kai sun entinen pyörä ollu Tenere (tai viimeisin minkä mä tiedän?)

Kyllä Tenerellä vielä vuosi sitten tähän aikaan ajeltiin.
Mutta nyt on jo 23 tkm KTM 1190 Adventurella :orgmp:

Olitko se sinä E75:lla Lahteen päin ajelemassa nokka kohti taivasta KehäIII kohdilla tänään joskus ennen klo 20? Pyörä tais olla tumma Kawasaki Z?

19.33, orkkimoro bongattu 9-tiellä, muutamia kilometrejä orituvan jälkeen kun olin Tampereelle tulossa! :)

Kesän eka, missä kaikki Tampereen morottajat on? :D

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back