Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Zip sanoi:Kukas oli 3000e koeajolla Ducati Streetfighterin kanssa tuossa Tampereelta Nokialla menevällä motarilla? RM Heinon koeajopäiviltä Tesoman rampista oltiin ilmeisesti tultu ja pyörä vedetty pakettiin. Tapahtuma aika oli tuossa 17.30 aikoihin viime perjantaina. Hiukan kylmäs.![]()
Semyorka sanoi:Eikös se ollut vaan 1500€ Heinolla jos menee lunariin![]()

Semyorka sanoi:Eikös se ollut vaan 1500€ Heinolla jos menee lunariin![]()
vedenhenki sanoi:Olitko se sinä Harakantiellä Leppävaarassa tuossa n. klo 17? Isäpuolesi merkeissä pari sanaa vaihdettiin, en vaan ehtinyt sanoa että olen itsekin motoristi, kun normaalit vaatteet päällä olin, ja jo kipitit reippaasti asunnollesi.![]()

TR1050 sanoi:Tänään Seinäjoki - Peräseinäjoki - Virrat - Kuru - Muroleen kanava (klo 15- 19) Todella monta org moroa. Ainakin KTM ja BMW Peräseinäjoki Virrat välillä. Olitko se sinä?
TR1050 sanoi:Tänään Seinäjoki - Peräseinäjoki - Virrat - Kuru - Muroleen kanava (klo 15- 19) Todella monta org moroa. Ainakin KTM ja BMW Peräseinäjoki Virrat välillä. Olitko se sinä?
Habbax sanoi:Ajankohta ja paikka täsmäis, mutta historian korkein moro hämää. Olin mustalla gixxerillä, varusteetkin mustaa paitsi kultanen visiiri. Paljon tuli kyllä sormimoroja vastaan.
mm. Hämeen härkätiellä tarvasjoen kohdilla tuli valkonen busa? jossa selkee sormimoro ja sen takana joku katuenska? Nämä siis joskus puoli viiden aikoihin sunnuntaina 18. päivä.
Zip sanoi:Ducatissa 3000e. Ainakin näin oli Panigalessa, kun ajolupaa rustattiin.
Pääasia, että ukko selvis!
Zip sanoi:Kukas oli 3000e koeajolla Ducati Streetfighterin kanssa tuossa Tampereelta Nokialla menevällä motarilla? RM Heinon koeajopäiviltä Tesoman rampista oltiin ilmeisesti tultu ja pyörä vedetty pakettiin. Tapahtuma aika oli tuossa 17.30 aikoihin viime perjantaina. Hiukan kylmäs.![]()
Mariini sanoi:Meri-Porissa eilen neljän pyörän letkasta kolmannelta sormimoro.![]()
reba74 sanoi:3 letkas ajeltiin vastaan org morot heitettiin
wellu_76 sanoi:Mä vähän luulen, että tulin sinua vastaan siinä Ala-Vallin ja Kihniön liittymien välissä. Mulla oli hopeanvärinen kypärä ja tulin Virroilta päin tosin ilman org-moroa![]()
harrih sanoi:Taidettiin morjestaa, kaks päällä tultiin kotarilla Tampereen suunnasta
TR1050 sanoi:Kiitti moroista. Ei kai sun entinen pyörä ollu Tenere (tai viimeisin minkä mä tiedän?)