• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavel Pude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
... joka tänään illalla n.19:30 aikaan ainakin äänistä päätellen polttelit vaudissa rengasta suutarilantiellä siltamäessä (helsingissä). Ei näköhavaintoa.

+Ja sama kaveri tänään klo 19:02

Viimeksi muokattu:
Kouvola(ent. Anjalankoski) Liikkala- Inkeroinen välillä 2 busaa n.klo 13.15. Sain teidät kiinni ennen hevostallia. Mentiin yhtämatkaa Inkeroisten kiertoliittymään asti. T: se pitkällä ja matalalla fighterillä perässä tullut :bye:

Viimeksi muokattu:
Tänään 901km Aura - Sastamala - Murolee - Mänttä-Vilppula - Jyväskylä - Mikkeli - Sysmä - Asikkala - Lammi - Renko - Loppi - Karkkila - Kiikala - Turku. Varmaan sata mopoa vastaan ja ainakin yhdeltä kopterikuskilta kovasti selkeä etusormi Asikkalan suunnilla. Itsellä sinivalkoinen TBird ja sävy sävyyn potta.

Sunis sanoi:
Tänään tuli kaksikin sormimoroa vastaan, ensimmäinen Jorvaksentien ja Hirsalantien risteyksen tienoilla kirkkonummelta päin köröttelit jollain mustalla olisiko ollu Sukisuki tai Kawa. [edit: Kello oli noin 14-15 välillä]

Toinen tuli Porkkalantiellä, lähellä Peuramaan risteystä (siinä sillan kohilla) tulit vastaan valkoisessa t-paidassa ja jollain tummalla krossifillarilla en nyt tiiä yhtään että mikähän oli. [edit: kello oli 18-18:30 välillä]

edit: ajat laitoin

Taisin olla minä, ja pyörä musta Kawisaki 10r :bye:

Sinä paraisten sillalla noin seiskan pintaan, toivottavasti TUMP:in saaristoralliin menossa? Vastustajana vihreä trumppa.

La-aamupäivänä Jorvin kohdilla tie 110 - olitko se sinä:
_small.jpg

villho sanoi:
La-aamupäivänä Jorvin kohdilla tie 110 - olitko se sinä

Kyllä, minähän se. Piti jo eilen laittaa haku päälle, mutta jumituin googlettamaan että mikä pärrä tuli vastaan :)
Ensivaikutelma piti paikkansa, Vifferi oli kyseessä. Huomiota herättävät ajovalot, Xenonitko?

greatLeo sanoi:
Kyllä, minähän se. Piti jo eilen laittaa haku päälle, mutta jumituin googlettamaan että mikä pärrä tuli vastaan :)
Ensivaikutelma piti paikkansa, Vifferi oli kyseessä. Huomiota herättävät ajovalot, Xenonitko?

Xenonitpa hyvinkin. Olivatko vain huomiota herättävät, vai häikäisivätkö myös? Olen nimittäin yrittänyt kuvion säätää niin, että ei häikäisisi - eivätkä minulle tosin kyllä autot valoja vilkuttelekaan.

villho sanoi:
Xenonitpa hyvinkin. Olivatko vain huomiota herättävät, vai häikäisivätkö myös? Olen nimittäin yrittänyt kuvion säätää niin, että ei häikäisisi - eivätkä minulle tosin kyllä autot valoja vilkuttelekaan.

Eiväit häikäisseet, mutta näkyivät hyvin edestäpäin. Oma olemus on mennyt kuvan perusteella melkoisen tummanpuhuvaksi. Millä kameralla tuo on muuten otettu? En nimittäin ollenkaan huomannut tulleeni kuvatuksi.

Olitko se sinä tänään 18.15 aikohin mustalla/tummalla nakulla (Ducati?) Bromarvintiellä? Yritin pysytellä vähän aikaa sun peesissä huonolla menestyksellä. Itse lykkäsin menemään, minkä pystyin, tapit asvalttia raapien, mutta en sua tavoittanut. Olin jo varma, että olit kääntynyt jollekin sivutielle, kunnes näin sut hetken aikaa auton taakse jumittuneena. Sen jälkeen en suhun enään näköyhteyttä saanutkaa. Ja mä kun luulin ajaneeni hyvää vauhtia. Pakko myöntää, että ei mulla ollut kyllä mitään jakoa. :thumbup:

2 tummaa mopoa hyvinkin kosteassa kelissä haukivuorella tuliniemen kohdalla levikkeellä... tupakalla taisitte olla.. menin kotilolla ohite... ja oli muuten todella märkä keli...

Eilen illalla bongattu +10 mopon letka vt7, ahvenkoskelta pari kilsaa loviisaan päin. Mää murjotin kotilossa. :p

Joku letka.org bongattu Siuntiontiellä eilen ~18 aikoihin. Perämies heilutteli sormeakin.

Menin ohi punaisella paholaisella.

Tänään bongattu auvaismäentiellä turussa kotari ja cebari(?) kuuden maissa. Erityiset kiitokset molemmille kunnon morotuksesta kahdelle potkumopolla liikkeellä olleelle skidille jotka teille niin vimmatusti vilkuttivat :D

Sunnuntai aamuna 8 heinäkuuta Shell Öresaund Pump nummer 2, siin Malmöön kehätiellä, noin kello 09:54

Kaarsit paikalle, viereiselle pumpulle, Can Amilla punainen pitkä tukka hulmuten vaaleanpunaisen avokypärän alta!
Päällää sulla oli sininen farkkutakki, jonka alla valkoinen pikee paita, sekä farkkuhousut ja jaloissa ruskeet buutsit.

Riisuit kypärän ja suit ja oiot, ajoviiman sotkemaa punertavia hiuksiasi, ei liian punaiset vaan just... :right:
Hiuksin oikomisessa kaikiki liikkeet ja elleet olivat täydellisiä, kätesi nousu ja lantion pieni heilahdus kun samaan aikaan suusi kaartui pieneen arvoitukselliseen hymyyn ja vilkuilit minua silmäkulmien alta! Tämän jälkeen sanoit minulle heissan!

Muinna tuntomerkkeinä, täydellinen vartalo ei grammaakaan liika eikä liian vähän, kaikki kurvit ja ulokkeet just kohillaan! Täydelliset kasvonpiirteet sekä todella hyvä näköinen perse sekä niitten jatkona juuri sopivan pitkät sääret.
Lyhyeesti sanottuna, evoluuttion tuottama tulos täydellisestä, aistiikkaasta, kauniista Naisesta!

Tämä oli rakkautta ensi silmäyksellä :rakastunut: :rakastunut: :rakastunut:

Tuletko vaimokseni? :polonen:

Olisin juuri täydellinen toyboy sinulle! :wanna:

:rakastunut: :rakastunut: :rakastunut:

Back