• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavel Pude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Komea sormimoro nousi tänään 20 yli 6 illalla Järvenpää-Tuusula välillä keltasesta HD:sta, olin itse mustalla B-Kingillä enkä tajunnut sormimorottaa vaan näytin perus morotuksen=)

Maanantaina oli forssan nesteellä motoristiseurue matkalla ahvenanmaalle.
Saitteko hondan sähköt kuntoon?
Toivottavasti yleismittarini arviot johtivat oikeaan vikaan eli akkuun, ja löytyikö uusi akku forssasta?

Poikanen sanoi:
Varmaan Jeden ja ducatin näin eilen torin edessä liikennevaloissa.

Joo joskus iltasella ajelin Korkalovaarasta kotia kohti. Oulun reissun jälkeen piti käydä hieromassa sääskikerros pois katteista :)

Olitko se sinä, joka viime launtaina ajelit Joensuussa siinä lentokentän tienoilla tummanpuhuvalla Kawasakin ZZR:llä? Veikkaisin vauhtia olleen noin 420 km/h. Haittasko sivutuuli? Ajelin samoihin aikoihin samaan suuntaan, mutta vauhtia oli reilusti vähemmän.

Maanantai-iltana Tuirassa, matkalla kaupunkiin päin. Helkkarin hyvännäkönen joukkio pysähty mun perään valoissa. :thumbsup: . ORGgilaisia?
Joo, kyllä mä huomasin teidät ja nyökkäsinkin. :D Se vani siinä eessä oli tien tukkona.

Vaahtokarkki rupee kans kokeilemaan josko sormimorotus olis kivempi ku koko käpälä, jos on jäsenmaksun maksanu niin virallisesti sit kai saa sormeilla... :;): Hyviä ajoja itse kullekin, huomenna pitäsi pistäytyä eteläisessä savossa pikku ärinän kera, saapa nähdä tuleeko morottelijoita vastaan :)

harza88 sanoi:
Oliko tate aamulla kehä 1:llä vai oliko kaksoisolento?
En ollut,pitäiskö käydä kattomassa onko mopo vielä parkissa :p
Tänään on välipäivä ajossa kun huomenna saa uuden takasen, jostain syystä oli vanha nöyrtynyt jo kankaille 10,5 tkm:ssä.

Itsenäisyyskatua pitkin fighterillä..
Muuten meno ok mutta.. jalassa suihkusadaalit ja farkkushortsit.. toivottavasti kuljettaja itse maksaa ihosiirtonsa tai isovarpaansa uudelleen "istutuksen"..

Jep, keli on joo lämmin, mutta jos ei jaksa/kiinnosta panostaa omaa turvallisuuteen niin kulkisi taksilla.
Ei se iho tunne eroa kun konttaa kadulla 30km/h vauhdeista tai radalla samasta nopeudesta.. se ero yleensä radalle mennessä on että kaikki ajaa selvinpäin, samaan suuntaa, ja jopa ajovarusteet päällä.. kadulla voi tulla pissaliisa mopoautollaan ekaakertaa elämässään liikennevaloihin ja ei tajua pysähtyä..

Henksu sanoi:
Iso kiitos sinulle, joka eilen varoittelit meidän takana ajanutta motoristia (itse oltiin kotilolla liikkeellä) sakkorysästä Lahdentiellä Kehä 3:n ja 1:n välillä Helsinkiin päin n. klo 20. Vaimo olis ottanut kunnon sakot, jos ei oltais osattu himmailla vauhtia :)

Ole hyvä, aikamoinen jono laputettavia (kotiloita).

Katteja sanoi:
Muuten meno ok mutta.. jalassa suihkusadaalit ja farkkushortsit.. toivottavasti kuljettaja itse maksaa ihosiirtonsa tai isovarpaansa uudelleen "istutuksen"..

Jep, keli on joo lämmin, mutta jos ei jaksa/kiinnosta panostaa omaa turvallisuuteen niin kulkisi taksilla.
Ei se iho tunne eroa kun konttaa kadulla 30km/h vauhdeista tai radalla samasta nopeudesta.. se ero yleensä radalle mennessä on että kaikki ajaa selvinpäin, samaan suuntaa, ja jopa ajovarusteet päällä.. kadulla voi tulla pissaliisa mopoautollaan ekaakertaa elämässään liikennevaloihin ja ei tajua pysähtyä..

ei kannata murehtia toisten asusteista jos haluu jotkut kokovartalo kondoomissa hikoilla :boring: ja vakuutukset maksaa korvaukset suuntaan/toiseen (ilman vetomiehenä posliinia karkuun esim. :häähää: ) :thumbsup:

Olitko se sinä, joka tiistai-iltana 3.7 Tampereentiellä (Vt 11) Nokian/ Pinsiön risteyksessä tulit vastaan ja morjensit komealla ORG-morotuksella? Itse tarjosin vain tavallisen morjestuksen :tyhmäminä:

Wannabe-motoristi sanoi:
Jes se vakuutus on hyvä asia niin ei tartte ainakaan meidän mopoilijoiden korvailla ja maksella :bisseä:

Samaa meinasin tarjoilla, onneksi vakuutusyhtiöt hyvää hyvyyttään maksavat vauriot. Niillä on pohjaton taikakassa, josta mannaa jakavat.

asiaan; Ajelitko eilen neljän jälkeen Laukaantiellä vastaan. En erottanut mitään yksityiskohtia, kun satoi kuin ämpäristä kaataen. Ilmastoitu nahkatakkini imi kaiken veden kahdeksan metrin säteeltä, myös Heldin ajofarkut kunnostautuivat imukyvyllään.

Olitko se sinä, joka mun perässä eilen Vaasasta Laihialle päin ajelit, 17 jälkeen?

Eihän se mun äkkinäinen himmaus ohitustilanteessa aiheuttanut hampaiden kiristelyä? Säikähdin vain niin saatanasti sitä ohitettavan rekan kuormasta lentänyttä paffinpalaa ja keskityin sen väistämiseen, etten tullut katsoneeksi enää siinävaiheessa peileihin. Omalle kaistalleni palattuani vasta huomasin sinut, olit aika lähellä jo siinävaiheessa.

Katteja sanoi:

Tätä samaa olen ihmetellyt, mutta omathan ovat palovammat.

Itsellä on harrastellessa sen verran paljon tullut palovammoja, että en kyllä kirveelläkään lähde ilman varusteita ajelemaan ja ottamaan sitä riskiä, että puolet kyljestä olisi vereslihalla. On se sen verran tuskaista vaihdella rättejä haavoihin ja herätä aamulla, kun vammasta tullut mätä on kuivunut lakanaan kiinni. :kääk:

Itse asiaan, tänään tuli Sydänmaan tietä, vähän ennen puolta päivää, olisko ollut sininen customi vastaan, melkoisen reipasta marssivauhtia. Itse olin kotilolla liikkeellä, joten en morotellut. :D

Tänään tuli kaksikin sormimoroa vastaan, ensimmäinen Jorvaksentien ja Hirsalantien risteyksen tienoilla kirkkonummelta päin köröttelit jollain mustalla olisiko ollu Sukisuki tai Kawa. [edit: Kello oli noin 14-15 välillä]

Toinen tuli Porkkalantiellä, lähellä Peuramaan risteystä (siinä sillan kohilla) tulit vastaan valkoisessa t-paidassa ja jollain tummalla krossifillarilla en nyt tiiä yhtään että mikähän oli. [edit: kello oli 18-18:30 välillä]

edit: ajat laitoin

Et sattumalta ajanut vastaan illansuussa Vuosaaren golfkentän kohdalla, tulin vastaan kesähepenissä; t-paita, farkut, lenkkarit. Sinivalk. kypärä sentään oli ja jotkut hanskat :grin:

...tiellä 368 Voikosken suunnasta Horpun(?) kohdalla tänään 4.7. noin 19:30 jollain japsikyykyllä mustavalkeahkossa(?) mahkapuvussa? Kesän ekat komeat orggimorot, itse ajelin huonompien nipponien takana letkan neljäntenä :jpstyle:

Viimeksi muokattu:
Tuossa joskus ysin aikoihin(?) vähän matkaa Klaukkalasta Lahnuksen suuntaan, joku kokomustissa kokomustalla ja kesän komein org-moro. Itse tällä hopeisella vahverolla Lahnukseen päin.

Back