FoketsuFokke
Hurjapää
Komea sormimoro nousi tänään 20 yli 6 illalla Järvenpää-Tuusula välillä keltasesta HD:sta, olin itse mustalla B-Kingillä enkä tajunnut sormimorottaa vaan näytin perus morotuksen=)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Poikanen sanoi:Varmaan Jeden ja ducatin näin eilen torin edessä liikennevaloissa.
Hyviä ajoja itse kullekin, huomenna pitäsi pistäytyä eteläisessä savossa pikku ärinän kera, saapa nähdä tuleeko morottelijoita vastaan En ollut,pitäiskö käydä kattomassa onko mopo vielä parkissaharza88 sanoi:Oliko tate aamulla kehä 1:llä vai oliko kaksoisolento?
Henksu sanoi:Iso kiitos sinulle, joka eilen varoittelit meidän takana ajanutta motoristia (itse oltiin kotilolla liikkeellä) sakkorysästä Lahdentiellä Kehä 3:n ja 1:n välillä Helsinkiin päin n. klo 20. Vaimo olis ottanut kunnon sakot, jos ei oltais osattu himmailla vauhtia![]()
Katteja sanoi:Itsenäisyyskatua pitkin fighterillä..
Muuten meno ok mutta.. jalassa suihkusadaalit ja farkkushortsit.. toivottavasti kuljettaja itse maksaa ihosiirtonsa tai isovarpaansa uudelleen "istutuksen"..
Jep, keli on joo lämmin, mutta jos ei jaksa/kiinnosta panostaa omaa turvallisuuteen niin kulkisi taksilla.
Ei se iho tunne eroa kun konttaa kadulla 30km/h vauhdeista tai radalla samasta nopeudesta.. se ero yleensä radalle mennessä on että kaikki ajaa selvinpäin, samaan suuntaa, ja jopa ajovarusteet päällä.. kadulla voi tulla pissaliisa mopoautollaan ekaakertaa elämässään liikennevaloihin ja ei tajua pysähtyä..
ja vakuutukset maksaa korvaukset suuntaan/toiseen (ilman vetomiehenä posliinia karkuun esim.
) •tomppa• sanoi:ja vakuutukset maksaa korvaukset suuntaan/toiseen

Wannabe-motoristi sanoi:Jes se vakuutus on hyvä asia niin ei tartte ainakaan meidän mopoilijoiden korvailla ja maksella![]()
Katteja sanoi:Itsenäisyyskatua pitkin fighterillä..
Muuten meno ok mutta.. jalassa suihkusadaalit ja farkkushortsit.. toivottavasti kuljettaja itse maksaa ihosiirtonsa tai isovarpaansa uudelleen "istutuksen"..
Jep, keli on joo lämmin, mutta jos ei jaksa/kiinnosta panostaa omaa turvallisuuteen niin kulkisi taksilla.
Ei se iho tunne eroa kun konttaa kadulla 30km/h vauhdeista tai radalla samasta nopeudesta.. se ero yleensä radalle mennessä on että kaikki ajaa selvinpäin, samaan suuntaa, ja jopa ajovarusteet päällä.. kadulla voi tulla pissaliisa mopoautollaan ekaakertaa elämässään liikennevaloihin ja ei tajua pysähtyä..