Taidettiin tänään vaihtaa Turuntiellä jossain Kaarinan nurkilla orggimorot keltasen (puolinakun?) kanssa. Ite mustalla kikserillä mustissa nahoissa. Varmaan siinä klo 13:30? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mahdollisesti minä tulin vastaan, jos näyttää linkin mopolta ja oli harmaa/mustalla puvulla liikkeellä.Pakkasherra sanoi:Taidettiin tänään vaihtaa Turuntiellä jossain Kaarinan nurkilla orggimorot keltasen (puolinakun?) kanssa. Ite mustalla kikserillä mustissa nahoissa. Varmaan siinä klo 13:30?![]()
tate66 sanoi:Mahdollisesti minä tulin vastaan, jos näyttää linkin mopolta ja oli harmaa/mustalla puvulla liikkeellä.
Tuli ainakin noihin aikoihin ajettua.
http://dl.dropbox.com/u/30034670/19052012 kuvat 005.jpg
Ilmeisesti sitten, se on moroPakkasherra sanoi:Säähän se olit!![]()
TomeS sanoi:Hämmentävä tilanne tänään ajelulla Turun Jäkärlässä, kun vastaan tullut sauvakävelijä näytti sormimorot
Meni pasmat niin sekaisin, etten edes älynnyt vastata. Olitko se sinä...tunnusta![]()
Kusse sanoi:.ORG -morot bongattu Kouvola - Elimäki välillä tänään n.15.30. Kolmen pyörän letka joista kahdella viimeisellä oli sormi pystyssä. Pyörät jäi tunnistamatta, ikävä kyllä. Itse ajoin Kouvolaan päin huomioväreissä, eli kokomustissa Tuonolla![]()
Ressu sanoi:..joka varotteli poliiseista tiellä 1090 Lohjalta lähdettäessä. Siellä oli maija parkissa, mutta muuta toimintaa en nähny. Mentiin emännän kanssa 2-päällä.
villho sanoi:Minä taisin olla, jos kohdattiin siinä motarin ylityksen paikkeilla. Toki tiedostin, että maijalla oli keula toiseen suuntaan (ajatellen teidän ajosuuntaa), mutta mistä näistä ikinä tietää, vaikka olisivat juuri sillä välin päättäneet lähteä Lohjan suuntaan liikkeelle.
Vaikka näytin poliisisedille kaikista näteimmän morjestukseni, niin vastaukseksi tuli vain tuimat ilmeet. Kyllä siellä taidettiin lukemia tiirailla. Ajelin ekaa kertaa 1090:ä pitkin ja joku vanhemman pyörän kuljettaja heilutteli minulle himmausta, vaikka olin kyllä himmaillut muutenkin siihen 60:n alueelle.
frostBite sanoi:..joka tulit vihreellä triumphilla sormi pystyssä vastaan Vakka-Suomentiellä? Oli molemmat kaffat käytössä, niin tyydyin vaan nyökytteleen takas.![]()