• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavel Pude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Taidettiin tänään vaihtaa Turuntiellä jossain Kaarinan nurkilla orggimorot keltasen (puolinakun?) kanssa. Ite mustalla kikserillä mustissa nahoissa. Varmaan siinä klo 13:30? :blink:

Hämmentävä tilanne tänään ajelulla Turun Jäkärlässä, kun vastaan tullut sauvakävelijä näytti sormimorot :blink:

Meni pasmat niin sekaisin, etten edes älynnyt vastata. Olitko se sinä...tunnusta :)-

Paljon pyöriä ja useita sormimoroja kahden jälkeen välillä HML - Lammi - Vääksy :orgmp: Nimim. "Pitkätukka mustissaan sinisellä ruutosella"

TomeS sanoi:
Hämmentävä tilanne tänään ajelulla Turun Jäkärlässä, kun vastaan tullut sauvakävelijä näytti sormimorot :blink:

Meni pasmat niin sekaisin, etten edes älynnyt vastata. Olitko se sinä...tunnusta :)-

Mites tiukat trikoot oli kun meni pasmat sekasi...?;)

Tuliko Mico vastaan Tiilimäen kohdalla VT2:lla tänään n. kello 17:00? Itse olin menossa kohti etelää. Aika tarkkaan tasan tunti sen jälkeen tuli tiellä 2560 noin 6 pyörän letka vastaan. Tuolloin olin itse menossa Laviasta takaisin Poriinpäin. Mukava 140km iltapäivälenkki.

.ORG -morot bongattu Kouvola - Elimäki välillä tänään n.15.30. Kolmen pyörän letka joista kahdella viimeisellä oli sormi pystyssä. Pyörät jäi tunnistamatta, ikävä kyllä. Itse ajoin Kouvolaan päin huomioväreissä, eli kokomustissa Tuonolla :bye:

Kusse sanoi:
.ORG -morot bongattu Kouvola - Elimäki välillä tänään n.15.30. Kolmen pyörän letka joista kahdella viimeisellä oli sormi pystyssä. Pyörät jäi tunnistamatta, ikävä kyllä. Itse ajoin Kouvolaan päin huomioväreissä, eli kokomustissa Tuonolla :bye:

Saatettiimpa hyvinkin olla me, mutta ensimmäisenä ajanut pyörä ei kuulunu meidä porukkaan. satuttiin vaan sen taakse.:)

..joka tulit vihreellä triumphilla sormi pystyssä vastaan Vakka-Suomentiellä? Oli molemmat kaffat käytössä, niin tyydyin vaan nyökytteleen takas. :orgmp:

..joka varotteli poliiseista tiellä 1090 Lohjalta lähdettäessä. Siellä oli maija parkissa, mutta muuta toimintaa en nähny. Mentiin emännän kanssa 2-päällä.

Ressu sanoi:
..joka varotteli poliiseista tiellä 1090 Lohjalta lähdettäessä. Siellä oli maija parkissa, mutta muuta toimintaa en nähny. Mentiin emännän kanssa 2-päällä.

Minä taisin olla, jos kohdattiin siinä motarin ylityksen paikkeilla. Toki tiedostin, että maijalla oli keula toiseen suuntaan (ajatellen teidän ajosuuntaa), mutta mistä näistä ikinä tietää, vaikka olisivat juuri sillä välin päättäneet lähteä Lohjan suuntaan liikkeelle.

Vaikka näytin poliisisedille kaikista näteimmän morjestukseni, niin vastaukseksi tuli vain tuimat ilmeet. Kyllä siellä taidettiin lukemia tiirailla. Ajelin ekaa kertaa 1090:ä pitkin ja joku vanhemman pyörän kuljettaja heilutteli minulle himmausta, vaikka olin kyllä himmaillut muutenkin siihen 60:n alueelle.

villho sanoi:
Minä taisin olla, jos kohdattiin siinä motarin ylityksen paikkeilla. Toki tiedostin, että maijalla oli keula toiseen suuntaan (ajatellen teidän ajosuuntaa), mutta mistä näistä ikinä tietää, vaikka olisivat juuri sillä välin päättäneet lähteä Lohjan suuntaan liikkeelle.

Vaikka näytin poliisisedille kaikista näteimmän morjestukseni, niin vastaukseksi tuli vain tuimat ilmeet. Kyllä siellä taidettiin lukemia tiirailla. Ajelin ekaa kertaa 1090:ä pitkin ja joku vanhemman pyörän kuljettaja heilutteli minulle himmausta, vaikka olin kyllä himmaillut muutenkin siihen 60:n alueelle.

Jeps, kiitos!

Eilen ehkä kuuden-seitsemän maissa Seutulassa havaittu selkeää sormittelua, oranssi zeta-kawa(?) kaksi päällä. Olitsää?

Kiitokset ja hatunnosto sinulle joka varoitit minua eilen Vanhan Kuninkaantien alkupäässä poliiseista, jotka vaanivat Anttilan kohdalla :respect: :thumbup:

Iso kiitos sinulle, joka eilen varoittelit meidän takana ajanutta motoristia (itse oltiin kotilolla liikkeellä) sakkorysästä Lahdentiellä Kehä 3:n ja 1:n välillä Helsinkiin päin n. klo 20. Vaimo olis ottanut kunnon sakot, jos ei oltais osattu himmailla vauhtia :)

Olitteko te juuri äsken liikkeellä 8-tiellä Eurajoen nurkilla. Mitään en nähnyt, mutta useampi pyörä lähti, ainakin äänen perusteella reipasta marssivauhtia liikkeelle, jossain näillä nurkilla. :thumbsup:

Yritä tässä nyt sitten tehdä töitä! :pissed:

frostBite sanoi:
..joka tulit vihreellä triumphilla sormi pystyssä vastaan Vakka-Suomentiellä? Oli molemmat kaffat käytössä, niin tyydyin vaan nyökytteleen takas. :orgmp:

Minähän se ;) Aina mut bongataan kotinurkilla ;)

Back