• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavel Pude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eilen alkuillasta 612:n pohjoispäässä - olitko se sinä jollain punaisella matkapyörällä?

_full.jpg

Kuka tuli Mukkulassa, Lahdessa tänään satamastapäin sormi pystyssä tummalla customilla ?
Itse olin kyytiläisen kera menossa satamaan. Vihreällä Käwäsäki:llä olin liikkeellä.

lehtijussi sanoi:
Kukas se tänään erehty moikkaan skootteria Kangasalan saarenmaantiellä?
Ajelin muijan kanssa valkoisella 500cc maxiskootterilla Hervantaan päin, siitä Lempäälä - Vesilahti - Sastamala. Kärppälässä poikettiin vanhuksia moikkaamassa ja tultiin Tre.n kautta Orivedelle takas. Oli muuten ensimmäinen ORG morotus minkä sain... :D

Joku sininen nakupyörä tuli vastaan jossain Vesilahden seutuvilla ja tais sormi heilahtaa silläkin.:right:

Taisin olla ma. Juhannusta viettää Kankasalle tulin :)

Kirkkonummi, Vehklahdentie n20.30 ensimäinen morotus.
Toinen Helsinki,Taivallahden tenniskeskus jätskikiskalla.:thumbup::orgmp3:

Noin kello 17.45 hurukselan tiellä, huttusen nesteen jälkeen tuli ensimmäinen org moro vastaan. Itse olin ajamassa "korjaamolta" Kotkaan ennen vesisadetta mutta tottakai se alotti heti sataa kun pyörän selkään hyppäsi. :dunno:

Tänään Iitin kirkonkylällä klo 13.20, 2 pyörää, ekasta pyörästä .org moro, takana tuli ilmeisesti rouva kustomilla ja sieltä tuli tavallinen räpylä :) Ja sitten neljän hujuilla jossain päin itä-Uuttamaata (unohin kyllä jo missä) joku matka-bemari laukuilla kaks päällä, hieno .org moikkeli. Tultiin vastaan noin 18 pyörän voimin Hesan Hitaat vs Hesan Nopeet -reissulta :thumbup:

Kesän ensimmäinen orggi moro tuli bongattua tänään n. 16-17 aikaan iltapäivästä. Hetikohta Sallasta lähdettyäni Kemijärven suuntaan, kaksi hopeista matkapyörää joista ensimmäinen orgitti.

Tais tulla org -moro tänään Häijäässä Mouhijärvellä 20:00 aikoihin, en ehtiny kyllä katella että minkälainen pyörä oli....

Ite tuuletin kawalla lasivilloja pois käsistä maastokuvio t-paita päällä....

-vk-

Viimeksi muokattu:
Olitko se Sinä joka ajelit punavalkealla Honda CBR 600:lla taka- sekä tankkilaukku varustuksessa, lauantaina 23.6 klo 13.30-14 välillä Orivedeltä Tampereelle? Jalassa miehekkäät punaset camohousut ja päässä mustavisiirinen potta.

Mitä liikkui mielessä kun laskettelit alinopeutta ja aina ohituskaistan alkaessa henkilöauton yrittäessä ohittaa kiihdytit vauhtia sen verran ettei ohi päässyt vaan ohitusyrittäjät joutu palaamaan takaisin omalle kaistalle. Tämän jälkeen sitten "lämmittelit renkaita" mutkitellen autoletkan edessä ja taas seuraavan ohituskaistan tullessa ajoit ohitusta yrittävän auton rinnalla estäen ohipääsemisen. Aivan sama paljonko vauhtia oli niin teit tuon uudelleen ja uudelleen torpaten kaikki ohittajayrittäjät tahallaan.

Lopulta kun eteesi tuli rekka ja sen perässä ajava henkilöauto joka yritti lähteä rekkaa ohittamaan niin sun oli pakko lähteä tunkemaan vielä kolmantena sen henkilöauton ohitse. Tämän sun todella törkeän ja vaarallisen kiilausyrityksen jälkeen näytit tuolle henkilöautolle vielä näkyvästi kansainvälistä käsimerkkiä.
Sen jälkeen ylämäessä, sulkuviivojen alueella sun oli pakko kiihdyttää koko edessä olevan letkan ja rekan ohi vaikka vastaan tuli autoja. Montaa metriä ei jääny väliä vastaantuleviin ja ohitettavaan rekkaan kun teit sen väistöliikkeen viime hetkessä. Onneksi rekka ehti jarruttaa, laittoiko sen jälkeen tapahtuva valojen ja hätävilkkujen vilkuttelu edes ajattelemaan mitään?

Näemmä ei koska sama toiminta näkyi jatkuvan myöhemmin. Taaskaan sulla ei siellä keulilla kiire ollut ennenkuin joku yritti lähteä ohittamaan.
Vasta Hämeenlinnan moottoritiellä porukkaa rupesi pääsemään ohi kun ajoit niin hiljaa, kiirettä ei tuntunut enää olevan.

Vaikka täysi mulkku olet muita tienkäyttäjiä kohtaan etkä henkestäsi piittaa, niin tuliko mieleen ajatella että toiminnallasi olit lähellä viedä hautaan kyydissäsi istuvan tyttösen?
Harmi kun et pysähtynyt mihinkään huoltoasemalle, oltaisiin tultu kysymään missä ajokoulussa noin hienosti opetetaan ajamaan ja kädestä pitäen kiittämään sua siitä miten teit suuren palveluksen jälleen motoristien maineellekin :vi**ttaa:

Rekkarisi otettiin ylös, lieneekö aiheellista julkaista se täälläkin?

Olitko se sinä? 22.6 n. klo 18.30-19 Tarvasjoen seolle päin menossa kaksipäällä hopealla pyörällä. Kruunasit juhannukseni ensimmäisellä org morolla tänä kesänä. :thumbup:

Tulimme vastaan kahdella pyörällä ekana hopea honda vfr ja toisena suzuki gsx 650 f (minä jälkimmäinen). :D

Mahdoitko olla foorumilainen joka Joutsassa eilen lähdit uudella HD:lla beesaan harmaata Ducatia kohti Hartolaa ja Sysmän risteystä. Mukaan lähti myös iso ZZR ja mentiin edellä sen seisovan jonon ohi.
Sysmän tiellä sinua ei enää näkynyt joten taisit jatkaa suoraan? Toivottavasti matka meni ok.
Meillä loppui ruuhkat siihen Sysmän risteykseen ja loppumatka oli ripeä.

Turvallisia kilsoja uudelle pyörällesi!

s

GuessWho sanoi:
Turbo bongattu lahden motarilla, kolmella pyörällä, ohituskaistalla 09:50

Hyvin bongattu!

Et sentäs veivannu vauhdissa ikkunaa auki ja työntäny päätä ulos niin että niskat nyrjähtää, kuten yks sälli kehällä tässä männä viikolla kun spyderin näki :grin:

Härön olonen peli toi spyderi kyllä on. Itse tänään ensi kertaa näin kyseisen vekottimen tositoimissa kun perässä tulit letkassa, jotenkin pelotti katella peileihin että voiko tollanen härpäke toimia oikeesti ja riuhtoa menemään mutkissa :p

epoksi sanoi:
Härön olonen peli toi spyderi kyllä on. Itse tänään ensi kertaa näin kyseisen vekottimen tositoimissa kun perässä tulit letkassa, jotenkin pelotti katella peileihin että voiko tollanen härpäke toimia oikeesti ja riuhtoa menemään mutkissa :p

Hahah! :D täytyyhä sitä rotaxin mottia vähä kyykyttää ja takarengasta polttaa...

Sinä joka aiheutit epäreiluuden tunnetta asuntoauton ratissa ku ajelit sinivalkoisella rosvolla pohjoiseenpäin eilen illalla kahdeksan aikaan Hartola-Joutsa välillä. On se komia mopo.

Ensimmäinen org morotus bongattu vuosaaren satamassa vähän 14.00 jälkeen.
Ajoitte kaksi päällä vuotiellä, pyörää en ehninyt katsoa.
Itse sinisellä kawalla, itseltä nousi koko tassu kun sormea en ole vielä opetellut näyttämään. :D

Back