• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavel Pude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oliko se sinä tänää joka käännyit kehäIII Hakunilan / Vaaralan mäkkärin kohdalla vihreällä kawalla Hakunilaan päin ja sinä meitsin edessä toisella bomber tyylisellä nakulla käännyit mäkkärille. Oli jämäkät saundit mitä lähti niistä putkista. Meinas varikset saada sydärin kun lenti yli samaan aikaan kun valoissa tarkistitte rajoittimen toimintaa. Vihreällä kawakuskilla tais olla aika liukkaat renkaat kun jäi savuamaan siihen valoihin ;) Olin siinä samoissa valoissa mustalla kottaraisella noin klo.17 aikoihin.:thumbup:

Oliko se sinun Gikseri pötköllään Strömbergin tiellä Stadissa? Kaveripyörä, se vanhempi, oli siinä edelleen pystyssä, mutta toinen siis ei.

Hanman sanoi:
tuli tänään joku hemaisevan seksikäs pörröpää vastaan Kolohongan kaupan edustalla sormi pystyssä!
jäi pyörä ja kamat huomioimatta kun huomasin että pitkät blondit hiukset tuli kypärän alta :thumbup:

(pyydän anteeksi jo valmiiksi jos olet mies) :grin:

lisäksi havaittu kanssa sormeilija itähakkilan koulutiellä :thumbup:

Osumatarkkuutesi on Nykäsen sanoin fifty-sixty, mutta kiitos :grin:
Minä tulin sua vastaan sekä ostarilla, että vähemmän seksikkäänä reilun tunnin päästä Koulutiellä. Tukka oli molempiin suuntiin kohdatessa tumma, mutta vastavaloon kaikki näyttää kauniilta :)-

R1ivattu sanoi:
Osumatarkkuutesi on Nykäsen sanoin fifty-sixty, mutta kiitos :grin:
Minä tulin sua vastaan sekä ostarilla, että vähemmän seksikkäänä reilun tunnin päästä Koulutiellä. Tukka oli molempiin suuntiin kohdatessa tumma, mutta vastavaloon kaikki näyttää kauniilta :)-

olisin voinut vaikka vannoa että oli blondit hiukset :grin: noh pitäähän siihen tiehen keskittyä niin ei kaikkea voi huomata :orgmp: mutta niinkin sanotaan että näkee mitä haluaa nähdä? luulen että jokainen motoristi toivoo että vastaan ajelee nahka-asuinen blondi motoristi etusormi kutsuvasti pystyssä? :thumbup:

jite sanoi:
Vihreällä kawakuskilla tais olla aika liukkaat renkaat kun jäi savuamaan siihen valoihin ;)

Olikohan sama kawakuski jonka näin Lahnuksen suunnalla ehkä 18:30 aikaan. Bussipysäkillä oltiin tauolla, kun ajeli hiljaa ohi ja sitten pisti kumin palaan vauhdissa :D

Hanman sanoi:
luulen että jokainen motoristi toivoo että vastaan ajelee nahka-asuinen blondi motoristi etusormi kutsuvasti pystyssä? :thumbup:

No ei todellakaan......:kääk:
Brunetit on paljon paremman näköisiä... :blink:

Olitko se sinä, joka tulit vastaan jollain mustalla customilla pulkkilaharjun kohdalla n. 15 aikaan..? Tosin tuli niitä muitakin pyöriä vastaan, mut sulla oli sormi näkyvästi pystyssä. Itse vihreällä Kawalla kurvailin.

Streethawk sanoi:
Olikohan sama kawakuski jonka näin Lahnuksen suunnalla ehkä 18:30 aikaan. Bussipysäkillä oltiin tauolla, kun ajeli hiljaa ohi ja sitten pisti kumin palaan vauhdissa :D

Se olin minä :) Faijan kymppi josta vaihto kunnossa takarengas mutta vaikka jo monta päivää polttanu sitä niin ei oo hävinny mihkään :grin:

yyber vitutus iski itselle tänään kun siitä omast kympistä meni ketjut poikki motarilla ja tuhos takakatteen ja teki ilmeisesti lohkoonki reijän ku öljyt pukkas pilalle :vi**ttaa:

_big.jpg

Ja oli maalausta sun muuta paskaa :vi**ttaa:

Eilen klo 18 jälkeen Hikiän tuntumassa komea letka pyöriä tuli vastaan. Luulin ensin, että "Kenttäsirkkelisahurit MC" on kesäretkellä. Näytti useammalla olevan vasemmassa kädessä vain yksi sormi. Taisi kuitenkin olla tämän .org seurakunnan jäseniä :D

TaJu sanoi:
Eilen klo 18 jälkeen Hikiän tuntumassa komea letka pyöriä tuli vastaan. Luulin ensin, että "Kenttäsirkkelisahurit MC" on kesäretkellä. Näytti useammalla olevan vasemmassa kädessä vain yksi sormi. Taisi kuitenkin olla tämän .org seurakunnan jäseniä :D

Hesan Hitaathan ne siellä, matkalla maineeseen ja kunniaan :blink:

Olitko se sinä, joka tulit viime lauantaina jossain Kurun perämetässä vastaan Husabergillä sormi pystyssä? Olit ilmeisesti niin kuuma pakkaus, että seuraavalla tavatulla henkilöllä oli pystyssä nännit ja housutkin oli kadonneet jonnekin.

Viimeksi muokattu:
Olitko se sinä joka ajoit mutkan pitkäksi eilen keskiviikkona Tikkakoskella? Satuin tulemaan paikalle vastakkaisesta suunnasta just mällin jälkeen. Toivottavasti ei käynyt pahemmin ja paranemisia.

T. Ismo

Vetomiestoimintaa tänään Svl - Kerimäki? Musta kustomi / fighteri näytti kulkevan ihan huolella. Kuskilla musta puku ja oranssi reppu. Olitko se Sinä?

Muutoin Keski-Suomessa ja Sawossa näytti tulevan orgki-moroa ihan huolella. Piisikö tehdä hätäinen johtopäätös, että orkkilainen ja muutoin -henkiset ajaa pidempään? Siis ainakin ENNEN dokaamista.

"Olinko se minä joka tyhjiä mutkateitä surraillessani yllättäen sisäistin työntöohjauksen salat ja kiljuin kilpaa pyörän kanssa loppumatkan?" Ei yhtään org moroa, perinteisiä käsi sivulle kymmenittäin.

Kanssa sormeilija havaittu koivukylän väylällä 12pintaan mustalla customilla pöristit menemään :orgmp:

Kukas se tänään erehty moikkaan skootteria Kangasalan saarenmaantiellä?
Ajelin muijan kanssa valkoisella 500cc maxiskootterilla Hervantaan päin, siitä Lempäälä - Vesilahti - Sastamala. Kärppälässä poikettiin vanhuksia moikkaamassa ja tultiin Tre.n kautta Orivedelle takas. Oli muuten ensimmäinen ORG morotus minkä sain... :D

Joku sininen nakupyörä tuli vastaan jossain Vesilahden seutuvilla ja tais sormi heilahtaa silläkin.:right:

Back