• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavel Pude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
shyhander sanoi:
Ainiin, olitko se sinä tiistaina hatanpäänvaltatiellä, joka ajoit MOPOAUTOA ja huusit mulle valoissa ikkunasta, että VILKKU POIS PÄÄLTÄ! :respect: :D

Kyllä nolotti vähintään abaut 30% mutta kiitti vaan, harvemmin näinpäin! :jpstyle:

:grin:

Olitko se sinä Vanhalla porvoontiellä, Kuninkaanmäen kohdilla tänään klo 11.10? Komeat morot tuli vastaan :WAZAAP:

Sinä punaisella autolla ajava, molemmat sumuvalot toimi ja vältyin vaaralta, kiitokset kesäni pelastamisesta :;): :thumbup:

Tänään Nauvossa tuli muutama pyörä vastaan ja ainakin toiseks viimeisenä oleva kuski orgitti niin että minäkin sen näin,sääli vaan niin ite muistin vaan normi kättelyä näyttää.
Heti kun on auto huollossa ja "joutuu" pyörällä töihiin niin saa vuoden ekan varman ogittamisen :thumbup:

Tänään Turussa bongattu org-moro, kun noin 15:20 kääntyi vihreä Trumppa (triple?) Inkilänkadulta Vakka-Suomentielle. Sinä?

unlit sanoi:
Tänään Turussa bongattu org-moro, kun noin 15:20 kääntyi vihreä Trumppa (triple?) Inkilänkadulta Vakka-Suomentielle. Sinä?

Minähän se =)
Hienoa kun eka orkkimoro tulee kun kotipihasta kääntyy =)

Kelit senku paranee!

Anatooli sanoi:
Sinä lihava myöhäiskeski-ikäinen mies...

Sinisellä Renautilla poistuit Lahen satamasta Vesijärvenkatua kohti keskustaa. Ohittaessani Sinut lisäsit kaasua. Ei paljoa haitannut. Jo ajatuskin on melko typerä...

Rupesit sitten valoissa keuhkoamaan kaahaamisesta. KAHDEKSAAKYMPPIÄ kuulemma ajoin NELJÄNKYMPIN rajoituksella. No ei ole ihme, että auto ei kulje jos mittari näyttää noin päin persettä. Ajosuoritetta heikompaa taitaa kuitenkin liikenteessä olla vaan huono arviokyky?

Oli melko rentoutunut päivä. Keuhkoamisesi ei saanut mitään hermostuneisuutta pintaani. Oli kuitenkin pakko kysyä, että: Onko päivän lääkkeet otetttu? Et oikein käsittänyt minun huolestunutta suhtautumista kanssa liikkujaan. Olen toiseksi eniten huolestunut verenpaineestasi. Näytti aivan kuin silmäsi olisivat pullistuneet kuopistaan kommenttini jälkeen. Eniten olen huolestunut hermojesi hallinnasta. Olisiko syytä mennä angermanagement-kurssille, ainakin heti autokoulun jälkeen?

On toki muistettava myös, että mielenterveysongelmien ilmenemismuodot ovat yhä moninaisemmat.

Kehuit olevasi myös moottoripyöräilijä, ihan heti kateusviittaukseni jälkeen. Rohkenen yhä epäillä! No jos olet, niin satamassa varmasti tavataan. Jäi naama mieleen, valitettavasti et nähnyt omaani.

Ps. Käytiin me BMW-Miehet ajamassa kiva lenkki, letkeillä ja vaihtelevilla nopeuksilla. :baahaahaa::baahaahaa::baahaahaa:

Jumankauta noita paviaaneja on liikenteessä ihan liikaa. Eihän pyörällä mitään hätää ole mut tolla hemmetin alitehosella paketti autolla. Kun joutuu työn puolesta ajaan edes sun takas suomea. Välillä tekis mieli ajaa perässä niin kauan kun pysähtyy ja kiskasta suoraan lasin läpi sen minkä lähtee. Ja toiset saatanat on nää alinopeutta ajavat. Vittu mua ei kiinnosta nussuttaa kuuttakymppiä satasen alueella. Kun on viikon ollut tua saakelin työmaaparakissa asumassa. Kirveelle olis töitä.

Sinäkö tulit keltaisella kyykyllä vastaan Ridasjärvellä yhdeksän jäljissä illalla?
Kiitos selkeästä viestistäsi.
Pelastit ajokorttini!:thumbup:

Taajuus sanoi:
Olitko se sinä kavereinesi tänä aamuna Kehä1:llä, enskoilla, kurkkusalaateissa ja rynkyt selässä? :D

Samat veijarit bongattu tänä aamuna samassa paikassa ja samoissa varusteissa. Näytti kiinnostavan aika paljon toi ajaminen. :)

Olitko se sinä/te, ketkä tuli vastaan porvoontiellä about klo. 16.30, olitte matkalla myrskylän suuntaan, itse olimme menossa porvooseen.
kahdestaan tulitte, taaimmaisesta punaisesta honda cbr:stä (ehkä?) bongasin orggimorot.. vastaan heitin myös !

olitteko te ne ?

Viimeksi muokattu:
Olitko se sinä mustalla kyykyllä n. Klo 18.15 malmin yläasteen vieressä?
Vaihdettiin orgimorot ja minä ajoin sinisellä Z:lla.

Ps. Pöyrä ollut minulla vajaa 3 h!:jippikaijee:
Ei tarttee tänä kesänä pk-ajoissa katsella naarmuista vanhaa VFR:ää ;)

Eka orggimoro bongattu tänään kuuden maissa Saarenmaantiellä :jippikaijee: Tulit vastaan mustalla jollain customilla. Mulla oli valkoinen potta ja musta fz6-s.

Back