Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
foraz sanoi:Jos vihreä triumphin street triple kelpaa niin sitten olin minä =)
Orggimorot tuli sekä mennessä että tullessa vastaan =)

babblo sanoi:Mikäs se sellainen sormimoro on, tällainenkö![]()

fayout sanoi:Tutun näkönen pyörä oli jokilaivojen edessä. Tais olla Arvo Pentti yksillä?
Ja samaan syssyyn ajeli SQ89 Kaskenmäkee ylös.
Arvo Pentti sanoi:En ollu kyllä minä tälläkertaa. Amarillosta olis mut voinu bongata, mutta olin kylläkin kotilolla liikenteessä.
Ajoitko muuten ite kohti Bikeworldia tänään joskus neljän maissa? Ihanku olisit ohikulkutiellä tullu vastaan.
Naakka sanoi:Joku vaaleanvihreä orkkimorotti tänään, joskus kelli 19 paikeilla Naantalintiellä. Oli oikein selkeän terhakkaasti toruva etusormi![]()
Heitin vastaan laiskan "joo jaksan just etusormella osoittaa johki päin". Sininen pyörä itellä.
Lis. toi vois olla vaikka foraz...en tunnistanut pyörän merkkiä oitis...
Kekke tuli taas vastaan sunnuntaina, jossain Iso-Heikkilän ympyrän tienoilla. Tällä kertaa muistin orkkimoron. Ainii, olinkin tällä kertaa prätkällä. Silloin joskus muistaa![]()
Hirsa sanoi:Joskus seitsemän jälkeen potentiaalinen org-moro Vihdintiellä Espoossa RM Heinon paikkeilla, pari pyörää joista jälkimmäinen Firestorm (?) mielestäni heitti etusormea pystyyn.
Itse ajelin oranssilla naku-trumpalla.

Anatooli sanoi:Sinä lihava myöhäiskeski-ikäinen mies...