• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavel Pude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tutun näkönen pyörä oli jokilaivojen edessä. Tais olla Arvo Pentti yksillä?
Ja samaan syssyyn ajeli SQ89 Kaskenmäkee ylös.

Joku vaaleanvihreä orkkimorotti tänään, joskus kelli 19 paikeilla Naantalintiellä. Oli oikein selkeän terhakkaasti toruva etusormi :;): :grin:
Heitin vastaan laiskan "joo jaksan just etusormella osoittaa johki päin". Sininen pyörä itellä.

Lis. toi vois olla vaikka foraz...en tunnistanut pyörän merkkiä oitis...

Kekke tuli taas vastaan sunnuntaina, jossain Iso-Heikkilän ympyrän tienoilla. Tällä kertaa muistin orkkimoron. Ainii, olinkin tällä kertaa prätkällä. Silloin joskus muistaa :grin:

Joskus seitsemän jälkeen potentiaalinen org-moro Vihdintiellä Espoossa RM Heinon paikkeilla, pari pyörää joista jälkimmäinen Firestorm (?) mielestäni heitti etusormea pystyyn.
Itse ajelin oranssilla naku-trumpalla.

fayout sanoi:
Tutun näkönen pyörä oli jokilaivojen edessä. Tais olla Arvo Pentti yksillä?
Ja samaan syssyyn ajeli SQ89 Kaskenmäkee ylös.

En ollu kyllä minä tälläkertaa. Amarillosta olis mut voinu bongata, mutta olin kylläkin kotilolla liikenteessä.

Ajoitko muuten ite kohti Bikeworldia tänään joskus neljän maissa? Ihanku olisit ohikulkutiellä tullu vastaan.

Juuri Sinä?

Turussa matkalla Kuralan kylämäeltä ja Itäharjun Prismaan aivan mun Kotarin kannassa Fighter-pyörällä n. klo 1210?
Tulit mukana muutaman ohituksen kuin takiainen ja minusta ohi mennessäsi poltit kumia ja sladitit..
Moikkasit isolla kädellä mutta oliko sormi pystyssä?

Arvo Pentti sanoi:
En ollu kyllä minä tälläkertaa. Amarillosta olis mut voinu bongata, mutta olin kylläkin kotilolla liikenteessä.

Ajoitko muuten ite kohti Bikeworldia tänään joskus neljän maissa? Ihanku olisit ohikulkutiellä tullu vastaan.

Meni nyt ristiin meidän pongaukset :) En ajellu siellä päin.

Naakka sanoi:
Joku vaaleanvihreä orkkimorotti tänään, joskus kelli 19 paikeilla Naantalintiellä. Oli oikein selkeän terhakkaasti toruva etusormi :;): :grin:
Heitin vastaan laiskan "joo jaksan just etusormella osoittaa johki päin". Sininen pyörä itellä.

Lis. toi vois olla vaikka foraz...en tunnistanut pyörän merkkiä oitis...

Kekke tuli taas vastaan sunnuntaina, jossain Iso-Heikkilän ympyrän tienoilla. Tällä kertaa muistin orkkimoron. Ainii, olinkin tällä kertaa prätkällä. Silloin joskus muistaa :grin:

Sekin olin minä! Damn..orkkifamee! =)) Morot sinnekin =)

edit:ei suinkaan ollut tarkoitus torua =) terhakas hyvän fiiliksen morotus =)

Olitko se sinä tänään klo. 18.10 vihreällä custom-henkisellä pyörällä Itäkeskuksessa. Suojatien kohdalla valot olivat punaiset ja annoit minun tulla maamerkin parkista edellesi? :)

Eilen joku tuli Tampesterissä mustalla zzr:rällä kaks päällä ja pitkät päällä risman suunnasta ja käänty vuohenojalle, häikäs

[SUB][/SUB]
Hirsa sanoi:
Joskus seitsemän jälkeen potentiaalinen org-moro Vihdintiellä Espoossa RM Heinon paikkeilla, pari pyörää joista jälkimmäinen Firestorm (?) mielestäni heitti etusormea pystyyn.
Itse ajelin oranssilla naku-trumpalla.

Jes minähän se olin! Siis jos näkemäsi firestorm oli punainen?

Tänään noin 4 orkkimoroa välillä turku-karjalohja-fiskars-turku.

Ainoa josta muistan mopon jotenkuten oli joku valko-vihree kyykky ennen saloa vanhallatiellä. Olitko se sinä?

...joka tulit Kyrön keskustassa vastaan ysitielle päin siinä pikkasen ennen neljää, yritin sulle ilmoitella että mäen takaa saa jäätelöä. Menikö viesti perille, takas tuli niin ujo morotus että ei siitä oikein selvää ottanu. Joku sormi siellä kyllä oli pystyssä :)-

Ja olitko se sinä urpo joka pomppasit varottamatta eteen tänään. Anna olla vika kerta... Tuntomerkit: isot, tummat silmät, tuuhee tukka, piiiitkät sääret (4 kpl), valkonen takapuoli :banned:

Sinä lihava myöhäiskeski-ikäinen mies...

Sinisellä Renautilla poistuit Lahen satamasta Vesijärvenkatua kohti keskustaa. Ohittaessani Sinut lisäsit kaasua. Ei paljoa haitannut. Jo ajatuskin on melko typerä...

Rupesit sitten valoissa keuhkoamaan kaahaamisesta. KAHDEKSAAKYMPPIÄ kuulemma ajoin NELJÄNKYMPIN rajoituksella. No ei ole ihme, että auto ei kulje jos mittari näyttää noin päin persettä. Ajosuoritetta heikompaa taitaa kuitenkin liikenteessä olla vaan huono arviokyky?

Oli melko rentoutunut päivä. Keuhkoamisesi ei saanut mitään hermostuneisuutta pintaani. Oli kuitenkin pakko kysyä, että: Onko päivän lääkkeet otetttu? Et oikein käsittänyt minun huolestunutta suhtautumista kanssa liikkujaan. Olen toiseksi eniten huolestunut verenpaineestasi. Näytti aivan kuin silmäsi olisivat pullistuneet kuopistaan kommenttini jälkeen. Eniten olen huolestunut hermojesi hallinnasta. Olisiko syytä mennä angermanagement-kurssille, ainakin heti autokoulun jälkeen?

On toki muistettava myös, että mielenterveysongelmien ilmenemismuodot ovat yhä moninaisemmat.

Kehuit olevasi myös moottoripyöräilijä, ihan heti kateusviittaukseni jälkeen. Rohkenen yhä epäillä! No jos olet, niin satamassa varmasti tavataan. Jäi naama mieleen, valitettavasti et nähnyt omaani.

Ps. Käytiin me BMW-Miehet ajamassa kiva lenkki, letkeillä ja vaihtelevilla nopeuksilla. :baahaahaa::baahaahaa::baahaahaa:

Olitko se sinä joka nojailit ambulanssiin eilen iltapäivällä Hämeenkadun ja Tuomiokirkonkadun risteyksessä? Pyörä kyljellään kadulla ja mersun kulma kasassa.

Ainiin, olitko se sinä tiistaina hatanpäänvaltatiellä, joka ajoit MOPOAUTOA ja huusit mulle valoissa ikkunasta, että VILKKU POIS PÄÄLTÄ! :respect: :D

Kyllä nolotti vähintään abaut 30% mutta kiitti vaan, harvemmin näinpäin! :jpstyle:

Ysin jälkeen Hotelli Haagan kohdalla vastaan valkoisella kyykyllä, shortsit ja tuulitakki päällä. Ei nyt noin lämmin vielä ollut :D

Back