• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Olitko se sinä joka tänään vilkuttelit valoja velskolantiellä sinisenharmaalla skoda/vw:llä ja varoitit parin mutkan takana vaanivista smurffeista. Kiitos siitä.

Olitko se sinä joka... joka...

...Siis ...ketään ei tullu parin tunnin aikana vastaan
nixweiss.gif

Olitko se sinä joka tuli eilen busalla? kaksipäällä Vääkyssä vastaan? Taisi olla levein koskaan näkemäni morjenstus
biggrin.gif

Olitko se sinä joka kippasi sinisen ärrän vasemmalle poskelle haapalehdon shellin vieressä? Toivottavasti kuski selvisi henkisellä kolauksella ja varustehankinnoilla.

Olitko se sinä? Tänään 28.10 illalla joskus puoli kuuden maissa 130-tiellä joku veti hissukseen autolla peräkärryä, jossa oli puutarhajyrsin tai joku muu sen näköinen laite. Heti, kun saavutin annoit tietä ja päästit ohitse! En tiedä näkyikö käteni heilahdus pimeässä. Tuli vaan mieleen, ettei olisi ollut motoristi auton ratissa.

Olitko se sinä, joka tulit eilen 29.10 noin klo 17.20 vastaan Yammun R1:sellä Espoossa Finnoontiellä? Olin näkevinäni sormen pystyssä...
062802moto_prv.gif

Toinen tuli vastaan Kehä 2:sella n. klo 21.35. Sormea en nähny, mut oli muuten niin reipas morotus, että..
smile_org.gif

Vielä on kesää jäljellä...
biggrin.gif

-Anu- bongattu tänään kehällä  
sport05.gif
Mäpä bongasin sut, Romin,Lelupeten,RBA ja -Anu-
Mäkin taisin nähdä teidät  
idea3.gif

Hirveesti ollut bongattavaa, mut vieläpä onkin hyviä kelejä suhailla ympyrää
Hitto mä myöhästyin
tounge.gif

Meinasin laittaa että mikäs veijarikolmikko tuli Kehä I:llä vastaan, Vihdintien kohalla, itään päin, yhentoista aikaan? Sen verta ehin rekisteröimään että joku vihree pyörä siinä letkassa oli. Oliks joku teist tossa poppoossa? Oli niiiiin reippaat morot ettei tosikaan
buttrock.gif
Niin oli varmaan mullakin, kun oikein peljästyin et JESTAS, sieltähän tulee prätkiä vastaan
omg.gif

-Anu- bongattu tänään kehällä  
sport05.gif
Mäpä bongasin sut, Romin,Lelupeten,RBA ja -Anu-
Mäkin taisin nähdä teidät  
idea3.gif

Hirveesti ollut bongattavaa, mut vieläpä onkin hyviä kelejä suhailla ympyrää
Hitto mä myöhästyin
tounge.gif

Meinasin laittaa että mikäs veijarikolmikko tuli Kehä I:llä vastaan, Vihdintien kohalla, itään päin, yhentoista aikaan? Sen verta ehin rekisteröimään että joku vihree pyörä siinä letkassa oli. Oliks joku teist tossa poppoossa? Oli niiiiin reippaat morot ettei tosikaan
buttrock.gif
Niin oli varmaan mullakin, kun oikein peljästyin et JESTAS, sieltähän tulee prätkiä vastaan
omg.gif
Romihan se kavallaan vihersi ja keulalla Tkard ja minä siinä välissä ..

Oliko se sinä. 2.11-11 klo 17.50 Kehä II:lla joka pääsit juttustelemaan Kahden Poliisi henkilön kanssa?(Siviili Focus) Se blondi oli ihan söpön näköinen
inlove.gif

Romihan se kavallaan vihersi ja keulalla Tkard ja minä siinä välissä ..
En tunnistanu
tounge.gif
Täs on nyt 2 vaihtoehtoo: a) mä ajoin niin lujaa etten kerenny tsiikaa yksityiskohtii b) te ajoitte niin lujaa etten mä ehtiny tsiikaa yksityiskohtii. Mä veikkaan kohtaa b
thumbs-up.gif
Ei menty lujaa.. kehällä itäänpäin ei saanut ajaa kun 80km/h
tounge.gif

Veikkanpa että länteenpäin sai ajella parempaa vauhtia paremmilla nopeuksilla
tounge.gif

Kunnon Morotus tämän aamun työmatkalla!!!  
062802jumpie_prv.gif

Lahdenväylää Hesan keskustaan päin ajellessa, kehä ykkösen sisäpuolella, vastaan tuli valkoinen naku jonka kuskilla .org-morotus hallussa...
Ei tuolla liikaa prätkiä enää liikenteessä ole.
Hyvää ajokauden jatkoa kaikille joilla se vielä jatkuu!!

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back