Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No huh, tästä syystä kausi jatkuu vielä, ettei mopo pala
Pohjoispäässä? Sitten se olin varmaan minä.Toinen tuli vastaan Kehä 2:sella n. klo 21.35. Sormea en nähny, mut oli muuten niin reipas morotus, että..![]()
Vielä on kesää jäljellä...![]()
Jepulis. Tulin itse tunnelin suunnasta ja juuri ennen Turun motarin ylittävää siltaa tulit vastaan.Pohjoispäässä? Sitten se olin varmaan minä.Toinen tuli vastaan Kehä 2:sella n. klo 21.35. Sormea en nähny, mut oli muuten niin reipas morotus, että..![]()
Vielä on kesää jäljellä...![]()
![]()
Mäpä bongasin sut, Romin,Lelupeten,RBA ja -Anu--Anu- bongattu tänään kehällä![]()
Mäkin taisin nähdä teidätMäpä bongasin sut, Romin,Lelupeten,RBA ja -Anu--Anu- bongattu tänään kehällä![]()
Hitto mä myöhästyinMäkin taisin nähdä teidätMäpä bongasin sut, Romin,Lelupeten,RBA ja -Anu--Anu- bongattu tänään kehällä![]()
![]()
Hirveesti ollut bongattavaa, mut vieläpä onkin hyviä kelejä suhailla ympyrää
Romihan se kavallaan vihersi ja keulalla Tkard ja minä siinä välissä ..Hitto mä myöhästyinMäkin taisin nähdä teidätMäpä bongasin sut, Romin,Lelupeten,RBA ja -Anu--Anu- bongattu tänään kehällä![]()
![]()
Hirveesti ollut bongattavaa, mut vieläpä onkin hyviä kelejä suhailla ympyrää![]()
Meinasin laittaa että mikäs veijarikolmikko tuli Kehä I:llä vastaan, Vihdintien kohalla, itään päin, yhentoista aikaan? Sen verta ehin rekisteröimään että joku vihree pyörä siinä letkassa oli. Oliks joku teist tossa poppoossa? Oli niiiiin reippaat morot ettei tosikaanNiin oli varmaan mullakin, kun oikein peljästyin et JESTAS, sieltähän tulee prätkiä vastaan![]()
![]()
En tunnistanuRomihan se kavallaan vihersi ja keulalla Tkard ja minä siinä välissä ..
Ei menty lujaa.. kehällä itäänpäin ei saanut ajaa kun 80km/hEn tunnistanuRomihan se kavallaan vihersi ja keulalla Tkard ja minä siinä välissä ..Täs on nyt 2 vaihtoehtoo: a) mä ajoin niin lujaa etten kerenny tsiikaa yksityiskohtii b) te ajoitte niin lujaa etten mä ehtiny tsiikaa yksityiskohtii. Mä veikkaan kohtaa b![]()
![]()