• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Olitko se sinä, joka ajoit keltaisella crossilla siviilipolliisia (harmaa Volvo farkku V50) karkuun Porissa Koivulantietä tänään kahden maissa iltapäivällä?

Ei ollut pupuasua ei...

Justiin tulin lenkiltä kotiin ja pari morotustakin tuli vastaan. Ensin Kiikoinen-Pori välillä, Kullaan paikkeilla ja toinen Noormarkku-Kankaanpää välillä. Että morjesta vaan  
smile_org.gif

Tänään Kustavista tultaessa Paljon rätkiä liikkeellä. Punainen vfr? ainakin heitti sormea kehiin. Ja Ohensaareenkin perässä tuli pari mopoa. Itse liikkellä mustalla R1. Hieno keli oli ajella. Turvallista loppukautta kaikille!

Tänään Kauhajoki - Alavus - Ähtäri - Virrat - Jalasjärvi - Kauhajoki -lenkillä tuli muutama .org-tervehdys vastaan. Veti ihan hymyä kasvoille kypärän sisällä. Oli kyllä upea syyskuun päivä heittää tollanen ajoreitti. Keli oli kohdillaan ja motoristeja paljon liikkeellä. Virtain nesteelläkin oli motoristeja tankkaamassa välillä ihan ruuhkaksi asti.

joka tulit "lievää" ylinopeutta mua vastaan välillä varkaus-pieksämäki lauantai iltana noin 21:30 pieksämäeltä päin.

joku 5km ennen sun näkemistä oli sinivuokkoja parkissa, kerkes käydä mielessä että toivottavasti himmaat ennen niitä. mutta ei menny kun 500m ja tuli lisää sinivuokkoja pillit päällä sun perässä... joten tais olla se toinen partio sua jo oottamassa. miten kävi?

Olitko se sinä joka eilen illalla Porin Amarillon ovella heiluit sormi ojossa? Olin liikenteessä KTM 950SM:lla. Vaikutti
siltä että sormi oli tarkoitettu meille ohiajaville motoilijoille.    
062802moto_prv.gif

Kenekäs Duksu nökötti murheellisena Malmin kohdilla Kehällä tänä aamuna? Poliisisedät olivat nauhoin koristaneen laitteen, jossa ainakin katteissa "oli sanomista".
Oliko puusilmä vai mikä?

Kukas morotteli eilen äböut klo 18:30-19:00 Sastamalantien risteyksessä, josta käännytään Ellivuoreen? Taisit ajella matkaenskalla/perusnakulla joka oli punamusta? Kaveri meni edellä sinivalkoisella R1:llä ja mä perässä punaisella varjolla.

Tänään Kauhajoki - Alavus - Ähtäri - Virrat - Jalasjärvi - Kauhajoki -lenkillä tuli muutama .org-tervehdys vastaan. Veti ihan hymyä kasvoille kypärän sisällä. Oli kyllä upea syyskuun päivä heittää tollanen ajoreitti. Keli oli kohdillaan ja motoristeja paljon liikkeellä. Virtain nesteelläkin oli motoristeja tankkaamassa välillä ihan ruuhkaksi asti.
Jalasjärvellä tuli eilen ajeltua, tulin Kauhajoen suunnalta ja siinä ennen Juustoporttia tuli pari motoristia vastaan, ainakin jälkimmäiseltä irtosi org-morotus.

Mahdoitko olla sinä? Joskus klo 16.10 aikoihin?

Upea oli ajella, mulle kokonaismatkaksi kertyi 520 km.

Kenekäs Duksu nökötti murheellisena Malmin kohdilla Kehällä tänä aamuna? Poliisisedät olivat nauhoin koristaneen laitteen, jossa ainakin katteissa "oli sanomista".
Oliko puusilmä vai mikä?
Meikäläisen säksätin se oli lähtenyt vieraan matkaan. Itse olin kalastamassa viikonlopun. Tänä aamuna miliisi soitti, jotta tiedätkö koilo missä sun pyöräs on.

Hieman kuumotti, mutta pyörä oli lukkoa lukuunottamatta kondiksessa. Katselin kyllä kauhulla Kehän alkupään punaisia muovin kappaleita kun ajelin pyörän tykö.
Ei se ***** ******* ***** saanut tuosta seuraa kuin reilun 30km.

Olen yhä kiitollisen hämilläni siitä virkainnosta, jota väkivaltakoneisto on osakseni osoittanut.

bowdown.gif
Poliisi on ystävä.

Oliko puusilmä vai mikä?
Meikäläisen säksätin se oli lähtenyt vieraan matkaan. Itse olin kalastamassa viikonlopun. Tänä aamuna miliisi soitti, jotta tiedätkö koilo missä sun pyöräs on.

Hieman kuumotti, mutta pyörä oli lukkoa lukuunottamatta kondiksessa. Katselin kyllä kauhulla Kehän alkupään punaisia muovin kappaleita kun ajelin pyörän tykö.
Ei se ***** ******* ***** saanut tuosta seuraa kuin reilun 30km.

Olen yhä kiitollisen hämilläni siitä virkainnosta, jota väkivaltakoneisto on osakseni osoittanut.

bowdown.gif
Poliisi on ystävä.
Ei ollut siis puusilmä, oli kuohintaa vailla oleva runkkari. Ne muovit vissiin hämäs minutkin, jos kerran katteet oli kuosissaan.
Osanottoni.

sinullako sammui pyörä Lahden renkomäen liikennevaloihin, juuri äsken ja käynnistettyäsi kurvailit sutjakkaasti tankkaamaan. Pyöränä vanhempi matkamallin kawasaki sivulaukuilla?
biggrin.gif

Nastolan suunnasta Lahteen päin Wingi kuskille iso moro. Tulee niin antaumuksella, hyvä ettei oikein heittäydy pyörän selästä... Tosin saattais mopo jatkaa omineen, ku sivari on kiinni.

No, tänään yritin samanlaista heittäytyvää tyyliä omalla vaappuvalla olemuksellani.
thumbs-up.gif
tounge.gif

Tuossa klo 14 aikoihin

Olitko se sinä joka nakkasi orggi morotukset noin 14:15 tänään Yli-Iin tiellä parikymmentä kilometriä Ouluntien (20) risteyksestä Yli-Iihin päin? Ite morjestelin ihan normaalisti Yammun selästä.

Kyselen, kun harvemmin tulee näillä seuduilla org tervehdyksiä vastaan.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back