Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sairasta huumoria. Siellä taisi Köpi olla netissä entinen poliisiautokin myynnissä jos olet autoa vaihtamassa.Turha säikkyä:
![]()
Sehän on kuulemma laitonta ilmoitella ratsioista vastaantulevilleOlitko se sinä Tuusulan Motarilla tänään seitsemän jälkeen iltapäivällä, joka ankarasti näytit himmaa-merkkiä. Koska ajoin laillista nopeutta, en merkistä sinänsä välittänyt, olin vaan kiitollinen varoituksesta.
Olisi pitänyt heittää seuraavasta rampista pois, kun edessä odotteli meluratsia...
Siitäpä tuleekin mieleeni: Olitko se SINÄ niiden monien joukossa jonka rekisterikilpi jäi virkavallan haltuun. Minä olin yksi niistä
T 96 dB @ 3700 rpm tuuskin motarin varressa. 85 sanoo tyyppikilpi ja kuulemma 92 olis vielä anteeksi annettu...
Nyt vituttaa ehkä hiukan, otan kaljaa.
Onko? Viime vuonna näyttelin vastaantulevalle motoristille merkkiä että varovasti vaan, on tutka mutkan takana ja kun ohi ajoin, tajusin että sehän oli poliisin pyörä siinä mikä pärryytteli vastaan. Ei se perään lähtenyt joten tuskin se nyt niin laitonta on. Pikkasen vaan.Sehän on kuulemma laitonta ilmoitella ratsioista vastaantulevilleOlitko se sinä Tuusulan Motarilla tänään seitsemän jälkeen iltapäivällä, joka ankarasti näytit himmaa-merkkiä. Koska ajoin laillista nopeutta, en merkistä sinänsä välittänyt, olin vaan kiitollinen varoituksesta.
Olisi pitänyt heittää seuraavasta rampista pois, kun edessä odotteli meluratsia...
Siitäpä tuleekin mieleeni: Olitko se SINÄ niiden monien joukossa jonka rekisterikilpi jäi virkavallan haltuun. Minä olin yksi niistä
T 96 dB @ 3700 rpm tuuskin motarin varressa. 85 sanoo tyyppikilpi ja kuulemma 92 olis vielä anteeksi annettu...
Nyt vituttaa ehkä hiukan, otan kaljaa.![]()
Kuulemma ovat joskus sakkoja kirjuutelleet.Onko? Viime vuonna näyttelin vastaantulevalle motoristille merkkiä että varovasti vaan, on tutka mutkan takana ja kun ohi ajoin, tajusin että sehän oli poliisin pyörä siinä mikä pärryytteli vastaan. Ei se perään lähtenyt joten tuskin se nyt niin laitonta on. Pikkasen vaan.Sehän on kuulemma laitonta ilmoitella ratsioista vastaantulevilleOlitko se sinä Tuusulan Motarilla tänään seitsemän jälkeen iltapäivällä, joka ankarasti näytit himmaa-merkkiä. Koska ajoin laillista nopeutta, en merkistä sinänsä välittänyt, olin vaan kiitollinen varoituksesta.
Nyt vituttaa ehkä hiukan, otan kaljaa.![]()
Toi olis ollu loistava kommentti!!Syitä miksi noin ei saa tehdä oli muunmuassa, että "entä jos hän olisi ollut rattijuoppo ja näin välttänyt ratsian, kun varoitin"
En viitsinyt enää siinä vaiheessa kirkastella, että ei meillä saa ainakaan kännissä töissä olla. Huomautuksella selvisin.
Ha ha.Toi olis ollu loistava kommentti!!Syitä miksi noin ei saa tehdä oli muunmuassa, että "entä jos hän olisi ollut rattijuoppo ja näin välttänyt ratsian, kun varoitin"
En viitsinyt enää siinä vaiheessa kirkastella, että ei meillä saa ainakaan kännissä töissä olla. Huomautuksella selvisin...Ehkä kuitenkin myös sakon arvoinen..![]()
![]()
Ei, en ymmärrä mitä huumoria tuossa oli...Sairasta huumoria.