- Sijainti
- salo
Tänään Salossa liikennevaloissa sinisellä kyykyllä nakkasit oranssille customille org:in morotuksen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minähän se siellä olin ajelulla. Taisit muuten olla koko päivänä ainoa joka näytti sormea, muita morottajia toki oli liikkeellä paljonkin.Tänään Kustavista tultaessa Paljon rätkiä liikkeellä. Punainen vfr? ainakin heitti sormea kehiin.
Morjesta vaan, ajelin nimittäin just sillon kohti JylhänmaataJustiin tulin lenkiltä kotiin ja pari morotustakin tuli vastaan. Ensin Kiikoinen-Pori välillä, Kullaan paikkeilla ja toinen Noormarkku-Kankaanpää välillä. Että morjesta vaan![]()
Jalasjärvellä tuli eilen ajeltua, tulin Kauhajoen suunnalta ja siinä ennen Juustoporttia tuli pari motoristia vastaan, ainakin jälkimmäiseltä irtosi org-morotus.Tänään Kauhajoki - Alavus - Ähtäri - Virrat - Jalasjärvi - Kauhajoki -lenkillä tuli muutama .org-tervehdys vastaan. Veti ihan hymyä kasvoille kypärän sisällä. Oli kyllä upea syyskuun päivä heittää tollanen ajoreitti. Keli oli kohdillaan ja motoristeja paljon liikkeellä. Virtain nesteelläkin oli motoristeja tankkaamassa välillä ihan ruuhkaksi asti.
Meikäläisen säksätin se oli lähtenyt vieraan matkaan. Itse olin kalastamassa viikonlopun. Tänä aamuna miliisi soitti, jotta tiedätkö koilo missä sun pyöräs on.Kenekäs Duksu nökötti murheellisena Malmin kohdilla Kehällä tänä aamuna? Poliisisedät olivat nauhoin koristaneen laitteen, jossa ainakin katteissa "oli sanomista".
Oliko puusilmä vai mikä?
Ei ollut siis puusilmä, oli kuohintaa vailla oleva runkkari. Ne muovit vissiin hämäs minutkin, jos kerran katteet oli kuosissaan.Meikäläisen säksätin se oli lähtenyt vieraan matkaan. Itse olin kalastamassa viikonlopun. Tänä aamuna miliisi soitti, jotta tiedätkö koilo missä sun pyöräs on.Kenekäs Duksu nökötti murheellisena Malmin kohdilla Kehällä tänä aamuna? Poliisisedät olivat nauhoin koristaneen laitteen, jossa ainakin katteissa "oli sanomista".
Oliko puusilmä vai mikä?
Hieman kuumotti, mutta pyörä oli lukkoa lukuunottamatta kondiksessa. Katselin kyllä kauhulla Kehän alkupään punaisia muovin kappaleita kun ajelin pyörän tykö.
Ei se ***** ******* ***** saanut tuosta seuraa kuin reilun 30km.
Olen yhä kiitollisen hämilläni siitä virkainnosta, jota väkivaltakoneisto on osakseni osoittanut.
Poliisi on ystävä.![]()
Jos tämä tapahtui Vihdintien valoissa Malminkartanon kohdalla, niin morjens vaan.Olitko se sinä, joka eilen pysäytit viereen kun parkkeerasin ja kerroit takavalon olevan pimeänä? Kiitos!