• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olinko Se Minä ?

Keno sanoi:
128299682855.gif

aaaargh :)- ja juhlien jälkeen on yleensä krapula

Olinko se minä joka tänään lähti töihin pyörällä olosuhteiden pakosta ja joka ei nähnyt koko 40 km matkalla yhtäkään toista moottoripyöräilijää.
Olinko se minä joka kastui täysin ja totesi että säärtä pitkin kenkään valuva kylmä vesi tuntuu varsin ikävältä.
Olinko se minä joka haaveili että saisi vähän ylimääräistä rahaa että voisi ostaa vedenpitävät varusteet.

No minähän se. Perkele vieläkin palelee. :no:

Olinkohan se minä, joka lähti reissuun ilman karttaa, puhelinta ja kaikkien laitteiden latureita, kirjoitti reitin nuotit vain osittain ja vähän väärin ruutupaperille ja eksyi sitten yöllä erämaahan porojen keskelle ihmimään elämäänsä. Ja varmemmaksi vakuudeksi sai loppumatkasta asennettua motosafen silikonikuusen korvaan niin, ettei sitä enää ilman työkaluja saanut ulos. Ei siinä, hyvä reissu silti. :baahaahaa:

Olinko se minä, joka ajoi _perjantai_aamuna kierrellen mutkateitä töihin, juuri täydellisesti vaatetettuna, silmiään siristäen sumuisen Bodom-järven ylle nouseelle syysauringolle?

Minähän se, eikä kukaan muu. :D

Rock on Baby, tästä on konepyöräily tehty!

Kaake-vaan sanoi:
Olinko se minä, joka ajoi _perjantai_aamuna kierrellen mutkateitä töihin, juuri täydellisesti vaatetettuna, silmiään siristäen sumuisen Bodom-järven ylle nouseelle syysauringolle?

Minähän se, eikä kukaan muu. :D

Mää aurasin sulle ladun Bodomilla aamusella.

joka ajeli aamukuudelta sandaaleissa 50km... toki muut vaatteet oli päällä... .Oli sitte molemmat varrelliset kengät työmaalla ...

-vk-

gaagamel sanoi:
joka ajeli aamukuudelta sandaaleissa 50km... toki muut vaatteet oli päällä... .Oli sitte molemmat varrelliset kengät työmaalla ...

-vk-

noita sattuu joskus, meikäläinen pyyhkäisi hautajaisiin puku päällä ja jumalauta reinot jalassa:)- huomasin vasta kirkon penkillä istuessani et ruskiat reinot jääny kotona tupakilla käyres jalakoohin, onneksi en ollu vainajaa kantamassa.

kawawaanari sanoi:
noita sattuu joskus, meikäläinen pyyhkäisi hautajaisiin puku päällä ja jumalauta reinot jalassa:)- huomasin vasta kirkon penkillä istuessani et ruskiat reinot jääny kotona tupakilla käyres jalakoohin, onneksi en ollu vainajaa kantamassa.

kah, sieltähä tuli oikee murretta. Itekki vähemmästä kyrööstä alakujansa kotoosin.

-vk-

Joka jätti viime reissun jälkeen kahvalämppärit päälle ja ketä nyt vituttaa kun ei kerennyt sitä relettä väliin. Mäkistartinkin joutui ottamaan..

Olinko Se Minä joka tänään näytti himmaamismerkkejä vastaantuleville motoristeille iisalmen ja lapinlahden välillä,vuokkoset oli oikein mukavassa paikassa passissa..joo minä se olin

Olinko se minä, joka sai tänään pitkään odotetun inssin läpi ja ensimmäiset pari sataa kilsaa mittariin? Kyllä ja kelikin oli mitä mainioin... En muista milloin viimeksi olisi vasta levitetty lanta tuoksunut näin hyvälle.

Olinko se minä jolla tänään pamahti 120km/h vauhdissa eturenkaasta kudokset paskaksi? Tuli sellainen 10cm halkaisijaltaan oleva 1cm korkea patti Dunlopin kulutuspintaan, aiheutti "pientä" tärinää + woblausta. Onni onnettomuudessa, 500m matkaa JL-Bikeen, 30km/h vauhdilla nilkutin sitten sinne. Pintaa kumissa oli about 3mm jäljellä, paineet 2,9 (tarkistettu eilen) - tais olla tulla sellainen trauma ettei ihan heti pyöri Dunlopit mun fillarin alla.

V.

vmsl sanoi:
Olinko se minä jolla tänään pamahti 120km/h vauhdissa eturenkaasta kudokset paskaksi? Tuli sellainen 10cm halkaisijaltaan oleva 1cm korkea patti Dunlopin kulutuspintaan, aiheutti "pientä" tärinää + woblausta. Onni onnettomuudessa, 500m matkaa JL-Bikeen, 30km/h vauhdilla nilkutin sitten sinne. Pintaa kumissa oli about 3mm jäljellä, paineet 2,9 (tarkistettu eilen) - tais olla tulla sellainen trauma ettei ihan heti pyöri Dunlopit mun fillarin alla.

V.

Kävi, samalla tavalla, viime kesänä yhellä PK-lla :O

Alla kans Dunflopp :banned:

Olinko se minä, joka ihan syystä olin tässä huolissani kolmosvaihteen nihkeästä kytkeytymisestä ja syyksi ajattelin joko vanhat öljyt vaiko laatikon mekaaniset ongelmat… No sitten…

…öljyä vaihtaessani löysin jäteöljyastian pohjalta huomattavan määrän murusia… :no:

…ja mietin jo vaikka mitä… :itkupilli:

…ja tärpätissä niitä murusia pestessäni huomasin sen olevan HIEKKAA… :blink:

…ja epäilin niitä penteleen pojanviikareita… :rant:

…kunnes tuo isäukko mietti, että olisiko ne voineet tulla astiaan koneen kuraisesta pohjasta… :dunno:

NO NIINPÄ!!! :doh::doh::doh:

Case closed. :tyhmäminä:

Jonka kyytiläisellä oli tänään housut märkänä kun oli niin kivoja mutkia. Eikä satanut.:grin:

olinko se minä jolla oli tuuri kun maijalla ei ollut tutkaa päällä. olisihan sitä ehditty ajella kortilla jo melkein 2kk :paikallatuulee:

Back