Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SkattaMan sanoi:Aina avaimella..

Kaake-vaan sanoi:Olinko se minä, joka ajoi _perjantai_aamuna kierrellen mutkateitä töihin, juuri täydellisesti vaatetettuna, silmiään siristäen sumuisen Bodom-järven ylle nouseelle syysauringolle?
Minähän se, eikä kukaan muu.![]()
gaagamel sanoi:joka ajeli aamukuudelta sandaaleissa 50km... toki muut vaatteet oli päällä... .Oli sitte molemmat varrelliset kengät työmaalla ...
-vk-
huomasin vasta kirkon penkillä istuessani et ruskiat reinot jääny kotona tupakilla käyres jalakoohin, onneksi en ollu vainajaa kantamassa.kawawaanari sanoi:noita sattuu joskus, meikäläinen pyyhkäisi hautajaisiin puku päällä ja jumalauta reinot jalassahuomasin vasta kirkon penkillä istuessani et ruskiat reinot jääny kotona tupakilla käyres jalakoohin, onneksi en ollu vainajaa kantamassa.
gaagamel sanoi:kah, sieltähä tuli oikee murretta. Itekki vähemmästä kyrööstä alakujansa kotoosin.
-vk-
vmsl sanoi:Olinko se minä jolla tänään pamahti 120km/h vauhdissa eturenkaasta kudokset paskaksi? Tuli sellainen 10cm halkaisijaltaan oleva 1cm korkea patti Dunlopin kulutuspintaan, aiheutti "pientä" tärinää + woblausta. Onni onnettomuudessa, 500m matkaa JL-Bikeen, 30km/h vauhdilla nilkutin sitten sinne. Pintaa kumissa oli about 3mm jäljellä, paineet 2,9 (tarkistettu eilen) - tais olla tulla sellainen trauma ettei ihan heti pyöri Dunlopit mun fillarin alla.
V.