Hurvatti sanoi:No ei ny helevetti.Toinen parin päivän sisään
Et sitten kerrasta oppinut? Tulee joku sana mieleen.. luuseri?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hurvatti sanoi:No ei ny helevetti.Toinen parin päivän sisään
ts18056 sanoi:Et sitten kerrasta oppinut? Tulee joku sana mieleen.. luuseri?

Hurvatti sanoi:En niin. Enkä opi vastakaan... Tai jos jotain opin niin sen, etten enää aja tikkarin mukaan. Aina yritetään ajaa yli tai eteen, kun ajelee lakien ja asetusten puitteissa.![]()
ts18056 sanoi:We have next winner for... Darwin Award![]()
Come down mään.W-P sanoi:tikettejä keskellä peltoa, motareilla, keuliville, kuminpolttajille; eli siis aidoille kriminaaleille.....en ole katkera; vähän vaan vtuttaa...![]()

finn sanoi:Rekkari, kaverin nimi ja osoite tiedossa. Kannattaako poliisia tällaisella edes vaivata, kun ovat täystyöllistettyjä nopeusrikesakkojen kirjoittamisessa. Olis pitänyt laittaa video pyörimään, niin olisi venäjän mallin mukaan todistusaineistoa.

Ei tokkiisa viännetä.W-P sanoi:No katos; mun juttu oli realitya.. elävästä elämästä tositapahtumaa. Sun juttu on hypoteettinen...
Mut ei väännetä tästä..eihän![]()

NOx sanoi:Miksi ihmeessä pitäisi? Ei osunut, kukaan ei loukkaantunut. Virheitä sattuu. Jos teet itse vastaavan mokan, menetkö laitokselle tunnustamaan rikkeesi ja vaadit rangaistusta?
Minulla ei ainakaan ole varaa.![]()

Siis tuo pikku kaupunki on aivan täynnä ihmisiä huomiseen saaka.
Auto kääntyi sitten seuraavan kaupan parkkiin niin piti käydä sanomassa...
Kaveri pyysi saman englanniksi. No tyyppi kuunteli hymyili ja sanoi "You have a nice bike". Mitäpä siinä muuta sitten
Tero-75 sanoi:Olin ajelemassa tietä 2020 Mynämäeltä Yläneelle nauttien mutkista ja aurinkoisesta kelistä ajaen alle satasta 80km/h alueella, kun loivassa alamäessä näin punaisen auton tulevan oikealta pikkutietä.
Hitto kun nopeus vaihteli sillä 60-80 välillä niin ohittaminen on kyllä aiheellista, tietty siinä vaiheessa kun huomasi että lähdin ohittamaan mamma tietysti nosti nopeutta. Kaasua, kaasua..