Jonezi sanoi:Joo Samin käyrät on moottorilta, tai ainaki ollut kun siellä käyttänyt.
Lukeehan tossa lapussa DIN engine power.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jonezi sanoi:Joo Samin käyrät on moottorilta, tai ainaki ollut kun siellä käyttänyt.
Tumppi sanoi:Lukeehan tossa lapussa DIN engine power.

JMH sanoi:Sentään ääni hiljeni...
Pohjilla 02 RSV Mille: portatut Gen1 kannet, nokat ajoitettu (vissiin, ajoitus tuntematon), 57 läppärunko, Jollyn avoin ilmaboksi, PC3.
Vetojen tekninen ero:
2-1 Akra evo5 titaani, Falcon lastu (Falcon sytkäkartta)
2-2 Akra, Fiona lastu (Gabron sytkäkartta)
2-1 veto tehty kevyemmällä vanteella ja kireämmillä välityksillä (15-45 vs 16-43)
jossain voittaa, jossain häviää... Ehkä sitä jaksaa ottaa kunnon verrokinkin joskus nykyisillä väleillä, renkaalla ja vanteella, koska toinen lastu on toisessa ECUssa, vanha commanderin kartta on tallella, ja putkisto on nopeahko vaihtaa.
Tuota keskialueen dippiä lähdin hyllystä löytyneellä putkistolla poistamaan, mutta hivenen yllätti ainakin tämän vertailun turpasaunat yläjengoilla.
katso liitettä 26074
,
, en kyllä itse oikein tunne mitään noissa ajaessa....TomppaR6 sanoi:Kawasaki Z1000 vm.2010, K&N ilmanputsari, LeoVincen sliparit, katalysaattori korvattu Y-putkella ja Power Commender, ihmeen hyvät väännöt irtosi, 140hv ja 124Nm takapyörältäkun vakiona pitäisi olla koneesta 138hv ja 111Nm. Tosin penkki taitaa olla vähän optimistinen.
Goofy S sanoi:Nätti käyrä ja hyvin vääntää.
Mun Zeta ilman Peeceetä ja säätöjä potki Prätkäpajan penkissä tehoa saman verran mut väännössä häviää ja lisäksi pieni kuoppa käyrässä. Omaa ECUa kun ei oikein pysty säätämään.
Goofy S sanoi:Nätti käyrä ja hyvin vääntää.
Mun Zeta ilman Peeceetä ja säätöjä potki Prätkäpajan penkissä tehoa saman verran mut väännössä häviää ja lisäksi pieni kuoppa käyrässä. Omaa ECUa kun ei oikein pysty säätämään.