Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hehheh, tästä tulikin mieleeni hieman OT-juttu, mutta ketjun aloittajana otan oikeuden kertoa. Olen vasta aloitteleva motoristi, viime kesänä eka mopo <3! Ja tuo muille motoristeille moikkaaminen kyllä meni heti selkärankaan kun ensimmäisistä ajokerroista tunsi kuuluvansa tähän "joukkoon", jotka moikkaavat toisilleen vaikkeivat edes tunne...Itse morjestin kevarilla aina kun muistin. Varsinkin alkuun kun oli pyörän sarviin ensi kertaa päässyt oli niin innoissaan ettei kiinnittänyt muihin tien kulkijoihin sen suurempaa huomiota. Tästä syystä uskon kevaristien jättävän moikkailun vähemmälle. Saman ilmiön olen huomannut itsessäni kevään ensimmäisillä lenkeillä. Myös rekalla silloin tällöin ajaessa täytyy "opetella" vastaan tulijoille moikkailu
Isolla pyörällä tulee morjesteltua kevareita samoin kun muita kaksi pyöräisiä.
SIG-pyöräilijäSiehän sälli olet... Paree hommata irtoraaja huiskimaan KAIKKEA mikä tulee vastaanMorjestan kaikkia vastaantulijoita, mitä tuosta erittelemään kuka milläkin liikkuu.![]()
Heh, tuttu juttu. Ite meinannu siitä kotilon pelkääjänpaikaltaki heilutellaHehheh, tästä tulikin mieleeni hieman OT-juttu, mutta ketjun aloittajana otan oikeuden kertoa. Olen vasta aloitteleva motoristi, viime kesänä eka mopo <3! Ja tuo muille motoristeille moikkaaminen kyllä meni heti selkärankaan kun ensimmäisistä ajokerroista tunsi kuuluvansa tähän "joukkoon", jotka moikkaavat toisilleen vaikkeivat edes tunne...
Iskostui jopa vähän liian hyvin, monta kertaa huomasin moikkaavani motoristia myös kotiloa ajaessa...Itseä kyllä aina nauratti ja pelkääjänpaikalla istuva saattoi hieman ihmetellä, että mitä mä huidon...![]()
![]()