• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nouseeko lapanen kevarille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Squirrel
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nouseeko lapanen kevarille? -

• Aina

Ääniä: 1 50,0%
  • Sillointällöin fiiliksen mukaan

Ääniä: 0 0,0%
  • Joskus vahingossa

• Tervehdin takaisin jos minua tervehditään

Ääniä: 1 50,0%
  • En koskaan

• Olen itse kevarikuski ja tervehdin muita aina

• Olen itse kevarikuski ja tervehdin muita silloin tällöin

• Olen itse kevarikuski ja tervehdin joskus vahingossa

• Olen itse kevarikuski ja tervehdin takaisin jos minua tervehditään

• Olen itse kevarikuski enkä tervehdi koskaan

• Ääniä yhteensä
    2
Olen huomannut, että kevarikuskit eivät ole niin halukkaita moikkaamaan takaisin, joten pidetäänpä galluppi.

miksei,moottoripyörähän se on sekin,tosin kevyt sellainen
biggrin.gif

vastasin:aina.
eikä niitä kaikkia edes kyl erotakkaan "isoista pyöristä"
akkiseltään!

Kyllä minä olen aina yrittänyt kaikille vastaantuleville moottoripyöräilijöille morjenstella.
062802moto_prv.gif

Juu tulee morjensteltua kyllä vaikka takaisinmorjenstukset on kevarikuskeilla aika lailla niukemmalla...

Perhana ku ei noita kevareita erota mopoista enää nykyään millään...!Eli vähän odottelee että kevarikuskin tassu nousis ensin
nixweiss.gif

Kyllähän tuota tulee moikattua ellei sekoita mopoon.
smile_org.gif

Tuli joskus kervariaikana moikattua kyllä isommille pyörille ja yleensä sai vastakaikuakin, harva jätti moikkaamatta takaisin. Motoristejahan ne kevarikuskitkin ovat, miksi siis ei moikkaisi.

Tottakai nousee prätkille (jopa harrikoille, heh, heh), kevareille ja usein jopa skoottereille ja mopoille. PappaTuntureille ainaskii.

062802moto_prv.gif

Joo tulee, oli se itsellekkin hienoa kevariaikana, ku isot pyörät moikkaili takas.. Ja joskus fiiliksissä on tullu moposkoottereitakin moikattua..
tounge.gif

Niistä on ainakin osa tulevia isojen kuljettajia joten moikkaan aina... eikähän noita tahdo enää erottaa isommista.Samaa lajia ovat kuitenkin..

Joka kerta kun vain liikenteen vaatimalta huomiolta ehtii niin kyl se tassu nousee siinä missä kaikille muillekin. Vaikka tosiaan huomannut saman että aika harvakseltaan kemmujätkät moikkailee takas/ensimmäisenä.

On varmaan nuorille "noloa" moikkailla liikenteessä
biggrin.gif

Kyllä nousee lapanen kaikille moottoroiduille kaksipyöräisille...

Kesällä 2008 nousi lapanen JA peukku komialle letkalle. Oli lähtenyt pappatunturi letka liikkeelle ja oli komeaa nostaa lapasta tuolle porukalle.

Letka oli komea, muistaakseni 10 - 15 punaista pappatuntsaa.

Valitettavasti en muista aikaa, mutta virroilta länteen se oli. Ja kesällä.

biggrin.gif

Kaksi viimeisintä kesää ajoin kevarilla ja käytännössä aina nousi lapanen vastaantulijalle. Ymmärrettävistä syistä esim. motarilla tai mulla nelikaistaisella tiellä ei tullut nosteltua läheskään aina, mutta muuten aina kun vaan mitenkään oli mahdollista.

Ekan kesän kaikki moikkailivat takaisin mutta tokasta kesästä jäi huono maku kun ihan oikeasti olivat harvassa he, jotka nostivat tassua takaisin. Oisko ollu niin paljon uusia motoristeja liikenteessä, jotka eivät olleet asiaa vielä sisäistäneet
lookaround_orig.gif

Ensi kesä isommalla pyörällä ja käden nostelu jatkukoon
buttrock.gif

Harvemmin tulee morjestettua. En jotenkaa pidä kevaria "motoristina" koska lähes kaikki tietämäni oman paikkakunnan kevarikuski ajaa kevarilla vain siksi koska mopo on liian lälly ja autollakaa ei vielä saa ajella. Honda CBR 125 ajaville en morjesta koskaan
biggrin.gif

Aina. Joskus vahingossa moposkoottereillekin, ainakin niille, joilla lamput on ylempänä - samalla tasolla kuin isommissa kyykyissä
tounge.gif
.

-Anssi

Back