• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nouseeko lapanen kanssamotoristeille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JukkaPoika
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nouseeko lapanen kanssamotoristeille? - miksi ei nouse???

• Kyllä aina!

Ääniä: 2 50,0%
  • Ei aina

Ääniä: 1 25,0%
  • Ei ikinä

Ääniä: 1 25,0%

• Ääniä yhteensä
    4
Lapanen nousee aina kun joku morjenstaa jos on sellanen tilanne, että voi morjenstaa tai huomaan tervehdyksen
smile_org.gif

´Kovimmat´ liivikerhot ei paljo morjestele, ellei oo tuttu. Mulla kyllä lapanen nousee. Ja harrikkaa en osta IKINÄ! EN.
kaboom.gif

Kyllä tulee morjestettu... tai oikeastaan ei aina.
Täälläpäin( Oulu-Kempele akseli) tulee MP vastaan joka 5 sekuntti, joten pitäisi olla lapanen enemmän ilmassa kuin tangossa. Toki jos joku iloisesti heiluttaa niin tottakai takaisin ( jos ehdin)

Maantiellä sitten asia erikseen, sillon aina paitti kevari/mopo kuskeille.

Olen huomannut, että juuri paluun tehneet motoristit moikkaavat reilusti ja virhe naamalla, yleensä 500cc ja vanhemmalla nakupyörällä ajavat. Hienoa meininkiä. Selvästikin nautitaan ajamisesta.
buttrock.gif

Kyykkypyöräilijöiden ( joihin itsekin ilmeisesti pitäisi kuulua ) tervehdyksiä on joskus hankala nähdä kun heillä nousee juuri ja juuri muutama sormi kahvalta. Onhan se tietysti coolimman näköistä.

Olen ottanut tavakseni nostaa kättä aina. Näyttää joukossa olevan väkeä jotka ei välitä nostaa, mutta jokainen toki päättää sen ihan ite. Joku mainitsi, että HD väki morjestaa vain toisiaan mutta empä ole tollasta tilastoa pitäny. Ite en valikoi vastaantulijaa ketä motskaristia tervehdin.

Jovain tassu pystyssä maanteillä, kaupungissa jää yleensä pään nyökäytykseen tai muuten sais ajella yhellä kädellä kokoajan.
Mukava nähä et useet nykysetkin piikkikuskitkin osaavat tämän jalon taidon, itelle opetettiin jo piikkikoulussa et lapasta pystyyn kun kakspyöränen tulee vastaan.

itekki morotin tuossa mopopoliisille, mutta vastakaikua en saanu. Kyllähän siinä tietenki pieni sekaannusriski on, mutta eiköhän ne ranteen heilautusta vahvemmin itseään ilmaisis jos ois tärkeämpää asiaa.

heh, tästä gallupoitiin varmaan jo sata vuotta sitte
smile_org.gif
...no, totta mooses moikkaan, ja aina se tuntuu hyvälle ku moikkaavat takas
smile_org.gif
motarilla ja taajamissa katse riittänee kun ei oo aikaa juur muuhun, muullon lapa (kyykystä) varsin korkeella
tounge.gif

Juu! Aina on käsi pystyssä kun motoristi tulee vastaan. Myös piikkikuskeille, nehän ovat tulevia isomman mopon kuskeja.
Jotkut HD-kuskit vähän välillä jää ihmetyttään kun eivät morjestele. Onko tää joku merkki-uskollisuus juttu?

Ennen nämä kyykkykuskitkin moikkaili,mutta kun vaihdoin pyörää,niin enää noin 66,6% viitsii moikata takaisin....
062802moto_prv.gif

Eipä se haittaa antaa
062802moto_prv.gif
vaan

Eiköhän sitä tule nyt alkuinnoissaan ainakin huidottua kaikille moottorikäyttöisille kaksipyöräisille, kunhan stongasta uskaltaa otteen irroittaa.

Inssiajossakin jo vastaantullutta motoristia piti moikata, kaiken muun stressin keskellä
tounge.gif

Nostan kättä joka ikiselle jonka ehdin näkemään, motarilla tai taajamassa. Välillä tulee ajettuu sata kilsaa ilman yhtäkää kädennousua vastapuolelta, välillä moikkaa joka ikinen.

Välillä tuntuu et vastaantulijalla on "moikkaan vasta ku sä moikkaat" asenne....
biggrin.gif
mutta ei siin mitää. Ei aina ehi moikata vaik kui haluis.

Käsi nousee aina ylös kun tulee toinen motoristi vastaan.
Sitä on hauskaa morjenstaa kanssa motoristia niin tulee hyvä mieli kun toinen vastaa käden heilautuksella.

Heilutellaan vaan käsiä toisillemme.
Kunhan se on vaan turvallista.

sport05.gif
062802jumpie_prv.gif

Juu! Aina on käsi pystyssä kun motoristi tulee vastaan. Myös piikkikuskeille, nehän ovat tulevia isomman mopon kuskeja.
Jotkut HD-kuskit vähän välillä jää ihmetyttään kun eivät morjestele. Onko tää joku merkki-uskollisuus juttu?
Vois tähän sanoo että useammin customikuskit morjestaa/vastaa kuin kyykkykuskit
nixweiss.gif
johtuneeko sit omasta pyörästä?

Kyytiläisenä en aina uskalla otetta irrottaa. Välillä tuo kuski valitellut kiinni pidosta. "Pidä välillä kiinni"
blush.gif
biggrin.gif

Motarilla ei tule kättä nostettua, mutta pikkuteillä pyrin moikkaamaan.
smile_org.gif

Älä hupsi. Mä moikkaan aina. Kortti ollu 3 viikkoa  
biggrin.gif

Mutta sen olen huomannut, että customeista harvemmin hanska heilahtaa.
Liikenteessä 2 kuukautta ja vieläkin riemastuttaa tuo käden noston hieno ele.

Lähes aina nousee oma käsi ja lähes aina tulee myös vastaus. Liekö sitten mulla niin yleispyörä ettei ärsytä ketään. Vai ehtivätköhän vastaantulijat huomata kauniin pinkillä ja violetilla koristellun kypäräni, että huomaavat naisen olevan kuskina
biggrin.gif

Liikenteessä 2 kuukautta ja vieläkin riemastuttaa tuo käden noston hieno ele.

Lähes aina nousee oma käsi ja lähes aina tulee myös vastaus. Liekö sitten mulla niin yleispyörä ettei ärsytä ketään. Vai ehtivätköhän vastaantulijat huomata kauniin pinkillä ja violetilla koristellun kypäräni, että huomaavat naisen olevan kuskina
biggrin.gif
Aina on ollut tapana morjestaa "kanssa" kuskeille olivatpa ne sitten ihania tyttösiä tai äijänköriläitä.
Motoristien hieno tapa huomioida kanssa toverit!  
bowdown.gif

Back