Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samoilla linjoillaLapanen nousee aina kun joku morjenstaa jos on sellanen tilanne, että voi morjenstaa tai huomaan tervehdyksen![]()
Vois tähän sanoo että useammin customikuskit morjestaa/vastaa kuin kyykkykuskitJuu! Aina on käsi pystyssä kun motoristi tulee vastaan. Myös piikkikuskeille, nehän ovat tulevia isomman mopon kuskeja.
Jotkut HD-kuskit vähän välillä jää ihmetyttään kun eivät morjestele. Onko tää joku merkki-uskollisuus juttu?
Ei.......se on kuolemanpelko juttuJotkut HD-kuskit vähän välillä jää ihmetyttään kun eivät morjestele. Onko tää joku merkki-uskollisuus juttu?
Liikenteessä 2 kuukautta ja vieläkin riemastuttaa tuo käden noston hieno ele.Älä hupsi. Mä moikkaan aina. Kortti ollu 3 viikkoa![]()
Mutta sen olen huomannut, että customeista harvemmin hanska heilahtaa.
Aina on ollut tapana morjestaa "kanssa" kuskeille olivatpa ne sitten ihania tyttösiä tai äijänköriläitä.Liikenteessä 2 kuukautta ja vieläkin riemastuttaa tuo käden noston hieno ele.
Lähes aina nousee oma käsi ja lähes aina tulee myös vastaus. Liekö sitten mulla niin yleispyörä ettei ärsytä ketään. Vai ehtivätköhän vastaantulijat huomata kauniin pinkillä ja violetilla koristellun kypäräni, että huomaavat naisen olevan kuskina![]()