Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+1Kyllä lapa heilahtaa aina jos vain ei ole liikenneturvallisesti arveluttava tilanne... sitten nyökätään jos ei voi kättä nostaa. Yleensä tervehdin vaikka joku olisi terassilla kahveella tai jäätelötötterö kädessä jos tunnistaa vaatteista motoristin ja pyörä on parkissa pihalla.
Täysin samaa mieltä. itse nostan aina lapasen pystyyn vastaan tulevasta pyörästä riippumatta. totuus on vaan niin raaka että hyvin useasti kyykky pyöräilijät jättävät morjestamasta takaisin...Lapa nousee aina, jos nostaa ehdin. Mutta sanonpa nyt, että customistille jättävät vastaamatta useimmin A) piikit B) kyykyt.
Näin on.
Jospa se on sitä.Täysin samaa mieltä. itse nostan aina lapasen pystyyn vastaan tulevasta pyörästä riippumatta. totuus on vaan niin raaka että hyvin useasti kyykky pyöräilijät jättävät morjestamasta takaisin...Lapa nousee aina, jos nostaa ehdin. Mutta sanonpa nyt, että customistille jättävät vastaamatta useimmin A) piikit B) kyykyt.
Näin on.![]()
ootko itse koittanu työntää kottikärryjä yhdellä kädelläJospa se on sitä.Täysin samaa mieltä. itse nostan aina lapasen pystyyn vastaan tulevasta pyörästä riippumatta. totuus on vaan niin raaka että hyvin useasti kyykky pyöräilijät jättävät morjestamasta takaisin...Lapa nousee aina, jos nostaa ehdin. Mutta sanonpa nyt, että customistille jättävät vastaamatta useimmin A) piikit B) kyykyt.
Näin on.![]()
Kyykkykuskit könöttää niin syvällä, et ne ei uskalla muuta ku heilauttaa sormia vähäsen. Känny tiiviisti tangossa.
![]()
Juuri näin.Tassu noussee aina paitsi jos huomiokyky jostain syystä on jossain... ja jos on levee viherkaista välissä oon jättäny yleensä vilkuttamatta, esim. motarilla. Vastaan kyllä takas.
kun oli hyvin jengit liikkeellä.