• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nouseeko lapanen kanssamotoristeille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JukkaPoika
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nouseeko lapanen kanssamotoristeille? - miksi ei nouse???

• Kyllä aina!

Ääniä: 2 50,0%
  • Ei aina

Ääniä: 1 25,0%
  • Ei ikinä

Ääniä: 1 25,0%

• Ääniä yhteensä
    4
Ei nouse, jos toveri tulee pitkät päällä vastaan. Saa morjestella itse itseleen, kun sitä niin täynnä on.

Kyllä mä moikkaan,paitsi kustomiosasto on vähän sellainen jossa puolet jättää vastaamatta. Kai se vaatii niin suurta kansalaisrohkeutta irrottaa käsi rekkitangosta.
HD pojat moikkailee vähän vaihtelevasti... Joko tosi näkyvästi tai ei ollenkaan
wink.gif

Japsi customistit yleensä kaikki
062802jumpie_prv.gif

(Tänään(kin) opittua)....

Jotkut HD tyypit ei välitä morjestella, on olevinaan parempaa porukkaa... tossa valkonen pyörä tuli vastaan ja kovasti heilutteli... mitähän sekin tarkoitti
biggrin.gif
033102ass_1_prv.gif

Aina morjestan: kädellä, jalalla, päällä tms.. Nuo HD miehet ainakin täällä Satakunnassa vastaavat kiitettävästi.. ja jos ei vastaa niin "so not"
biggrin.gif

jos on kaide välissä esim motari tai kehätie nii en ala lapasta nostelemaan koska täytyy keskittyä mitä edessä tapahtuu
wink.gif

Aina morotan jos tilanne sen vain sallii (safety first). Hienoille kustomeille on välillä tullut näytettyä peukkua...

Aina kun pyörä vain on kätösessä niin lapanen nousee, vaikka ois tumput jäässä...
Oon niin halveksunut noita mp-poliiseja, liekö niille opetettu ettei resuperseille moikata?
Ja uusille kuskeille on voitu unohtaa ajokoulussakin mainita asiasta, ja keskittyminen on myös toivottavasti siinä ajamisessa...

Bränd njyy kortilla tuli moikkailtua aina ja kaikkialla. Motarilla sai tuuletella kättä niin usein yksin, että en aloita enää morotusta motarilla. Vastaan kyllä jos ehdin.

Mulle ainakin morjestaa tai jättää morjestamatta tasaisesti kaikki. En oo huomannu eroa kustomien ja kyykkyjen välillä. Jaa, paitsi että H-D kuskeilla tuntuu olevan komeimmat ja näkyvimmät morotukset.
buttrock.gif

Tuli viime lauantaina 2 mopopoliisia vastaan Isokaarella, n. 500 metrin välein. Morotin molempia ja kumpikin morjesti takaisin - viime tipassa hämmästynein ilmein. Eivät ole tainneet tottua...

Minusta vaikuttaa, että aivan viime päivinä morjestaminen täällä Espoon ympäristössä on vähentynyt huomattavasti. On vissiin kokenut inflaation tuo tapa, kun viimeisetkin pyörät on kaivettu naftaliinista eikä sekaan meinaa enää sopia ...

Kyllä se lapanen nousee aina kun vaan on mahdollisuus siihen. Aivan sama mikä pyörä tulee vastaan. Piikeille en morjesta koska nyky piikkejä ei kovin helposti mopoista erota.

Aina nousee jos sattuu huomaamaan eikä satu olemaan kädellä parempaa tekemistä kuten hiplata satularuusun säärtä
inlove.gif

Parhaan kyvyn ja huomion mukaan nousee, jopa kyykylle  
cool.gif
.

Moottoripyöräpolliisille ei tartte måråtella, koska eivät pääsääntöisesti vastaa, ettei tulisi väärinkäsityksiä. Myöskin vanha tapa, ettei tiellä, jonka välissä on este tahi jotain heilutella, esim. moottoritiellä.

Uusia motoristeja on tullut paljon lisää. Tämän takia vissiin morjestukset ovat vähentyneet.
nixweiss.gif
Älä hupsi. Mä moikkaan aina. Kortti ollu 3 viikkoa
biggrin.gif

Mutta sen olen huomannut, että customeista harvemmin hanska heilahtaa. Ajan nakua, ehkäpä niillä on sitten sisäpiiri, moikkaavat vain toisilleen? Niin harvoin nousee käsi takaisin, että luulempa lopettavani yksinmoikkailun.
sad_orig.gif

Älä lopeta!
smile_org.gif
Täällä päin kukaan ei kylillä moikkaa, mutta sitten isommilla teillä muistaakseni kaikki tänä kesänä nostanu hanskaa
smile_org.gif
Hauskin oli kerran yöllä yhden aikaan kun olin kalalta tulossa niin olin levähdyspaikalla kun meni moottoripyöräporukka ohi niin kaikilla hanska niin ylös, että hyvä kun olkapää pysyi kiinni
smile_org.gif
Ja matkaa sinne tielle oli ehkä n. 200m..
biggrin.gif

Back