• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nouseeko lapanen kanssamotoristeille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JukkaPoika
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nouseeko lapanen kanssamotoristeille? - miksi ei nouse???

• Kyllä aina!

Ääniä: 2 50,0%
  • Ei aina

Ääniä: 1 25,0%
  • Ei ikinä

Ääniä: 1 25,0%

• Ääniä yhteensä
    4
Näyttäisi olevan niin, että käsi nousee joillekin skootteristeille ja mopoilijoillekin ... vaan haitanneeko tuo ..
tounge.gif

Aina nousee lapa, jos vaan huomaan ja tilanne sen sallii.
Jos ei kättä kerkeä nostamaan, koitan päätä heiluttamalla hoitaa moikkauksen.
Ei ole väliä, nouseeko se lapa vaikka lastenrattaista.
smile_org.gif

Näyttäisi olevan niin, että käsi nousee joillekin skootteristeille ja mopoilijoillekin ... vaan haitanneeko tuo ..
tounge.gif
Samaan törmännyt... PRKL, kun nuo mopottimet alkaa olemaan niin "muhkeita" notta siinä kaikessa tohinassa aina noteeraa edestäpäin kummasta kyse...
cool.gif

Mutta tosiaan... Ei se käsi siitä niin kovasti kulu, joten en ole ollut kovinkaan huolissani noista vahinkotervehdyksistä

Kyllä tähän mennessä on jokaiselle tassu noussut kun tilanne vain sallii. Joskus vilkkaassa liikenteessä/risteyksessä/yms ei edes huomaa vastaantulevaa motoristia kun pitää keskittyä niin moneen muuhun asiaan.

Yks mikä on jännä homma kun ennen korttia sain jotenkin sen käsityksen että japskien ja hd:ten kuskit ei paljoa toisiaan tervehdi: kyllä tähän mennessä on jokaisen hd-kuskin lapanen (nimenomaan lapanen, ei keskisormi) noussut takaisin kun olen niitä tervehtinyt. Hieno homma IMO!

Kyllä käsi nousee. Mitä harvemmassa pätkällä tulee motoristia vastaan niin sitä komeammin. Kaupungissa enemmän pienemmällä sormien nostelulla tahi nyökäytyksellä.

Minusta taas taajama-alueella lapanen nousee vaikeemmin kun tuolla jossain maantiellä. Vai onko täällä stadissa kurvailijat vain niin minä minä minä tyyppejä ettei vaan viitti nostaa handua...
nixweiss.gif

Mutta minä nostan aina kun vain voin!
062802moto_prv.gif
thumbs-up.gif

Kyllä aina moikkaan, paitsi jos olen pahassa paikassa kääntymässä ja tarviin molemmat lapaset käyttöön. Silloinkin saatan vaikka päällä nyökätä.

No nostan kättä, tai jos joku paha paikka, niin sillon nyökkään, mutta kaikki ei tee samaa. En sitten tiedä mikä siinä on.. no, ihan sama. Nostelenpa sitten itekseni niitä tassuja    
confused_orig.gif

Oli muuten jännä, kun kävin tällä viikolla kokeilemassa sellaista Spyder Can Amia, niin motoristit ei oikein tienneet, että nostaako kättä vai ei  
biggrin.gif
--> SPYDERIN KUVA!

Edit: Kuvan Spyder ei ollu se mun kokeilema. Ite painelin keltasella menemään
biggrin.gif

yleensäkin kyllä, mutta jos joutuu ajelemaan tuntemattomassa kaupungissa niin kyllä keskityn enemmän siihen ajamiseen, kuin moikkailuun.. Tilanteen mukaan mennään..
smile_org.gif

Kaupunkialueella ei tule morjesteltua, sen verran tiheään tulee pärriä vastaan.

Maantiellä aina mahdollisuuksien mukaan.

Ainakun mahdollista moikataan lähes kaikkia kaksipyöräisiä, lukuunottamatta maitokärryjä. Se vaan on mukavaa kun tuntee kuuluvansa samaan porukkaan.

Ennen vappua morjensti takaisin melkein kaikki. Tänään ei juuri kukaan. Osalla tuntui olevan aika tekeminen koneittensa kanssa.

Ottakaa huomio: Ekaluokkalaisia liikenteessä!
sport05.gif

Oli muuten jännä, kun kävin tällä viikolla kokeilemassa sellaista Spyder Can Amia, niin motoristit ei oikein tienneet, että nostaako kättä vai ei  
biggrin.gif
--> SPYDERIN KUVA!")

Itse ajelen tuollaisella keltaisella Spyderillä ja olen huomannut saman ilmiön.  
wink.gif

Itsellä lapanen nousee aina, jollei ole joku "tilanne päällä"
Ja minä ainaki nostan tassua Spyderille jos tulloo vastaan. Misä se keltanen murisija oikein kuppaa kun ei oo tullunna vastaan vaikka kuinka oon ajellu ympäri ämpäri Oulua ja lähikuntia ja kaikkialla??
wink.gif
confused_orig.gif

Lähes aina nousee, aina ei ehdi huomata tai pysty moikkaamaan. Ja kustomeille tulee vaan moikattua, jos moikkaavat ensin
smile_org.gif

Kylps, pyrytään moikkaamaan ja tassukka nostamaan AINA, ellei sit olla omissa oloissa niin pahasti tai sit muuten vaan pahassa paikassa tai tilanteessa
biggrin.gif

Jah juup välillä menee melkeinpä kaikki kaks pyöräset vilotkin jopa
tounge.gif

Kyllä lapasta nostan jollei ole kädet täynnä töitä tai itse niin ajatuksissaan ettei vaan tajua
biggrin.gif
Olenpa jopa saanut mp-poliisinkin morjenstamaan, hyvä minä
062802jumpie_prv.gif

Kyllä mä moikkaan,paitsi kustomiosasto on vähän sellainen jossa puolet jättää vastaamatta. Kai se vaatii niin suurta kansalaisrohkeutta irrottaa käsi rekkitangosta.

Back