Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sovitaanko tosiaan 12.30 et timpuraki kerkee messii.....ja toi peter pan on hyvä....Ookkei, eli aika klo 12.00 ja paikkana vaikkapa se matkailukortteli mikä siellä on.. Ja sieltä vaikka osastona se peter pan maailma!! Ainaki pitäs kaikkien muistaa!![]()
Käviskös se?
Pohjosessa makso leirintäalueen perusmökit muistaakseni 900 kruunua per mökki per yö. Semmoseen menee 4 väsynyttä motoristia.Minulla vaan on sallainen muistikuva että Norjassa on tosiaan mökkejä todella paljon, ja hinnat ihan ok.
Mä en oo semmoinen kuin sämuaki kiinostais ottaa pelkkä reppu ja makuupussi en haluis kauheesti raahata kamaa....mut leirintä aluiella voi olla teltalla sekä mökissä.....ei täst turhaa stressiä kannata ottaa,....jutellaa messuilla enemmän....webbis sä voisit päättää kellon ajan ja paikan ...ni me totellaa sua.....paitsi timppa joka kumminki makaa salomoneilla koomassa ainaki kolmeen asti..![]()
sopii hyvin ..."eteläisen sisäänkäynnin lähellä olevaa ikkunan tienoota, siinä heti ylänarikasta vasempaan ja klo 12.00"
JOVVAIIIIIIIIN ON !Se nyt vaan on kerta kaikkiaan hieno fiilis pystyttää teltta hieman sivummaksi tunturiin, tai mihin tahansa hienoon paikkaan, poissa pääväyliltä ja silloin kun huvittaa. Keitellä trangialla/nuotiolla pöperöä ja parit rommitotit päälle. Ainakin mulle se on vaan ihan puhdasta fiilistelyä ja vastapainoa toimistoarjelle....