Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
auts.....Samalla rahalla keski-euroopassa 3 vk.![]()
Kyllä Norjassa vähemmälläkin pärjää kun vähän katsoo missä syö/juo. MP:llä en oo vielä Norjaan asti päässyt, autolla 2 kertaa.auts.....Samalla rahalla keski-euroopassa 3 vk.![]()
![]()
Otaksä meitä ollenkaan mukaan vai lähetkö vain vieraiden miesten kaamä otan selvää tost heinäkuusta onnaako...ilmotan sit passaako mulle....eli pari viikkoo reissu kestäis? onks mitää hajuu paljonko sitä fyffee pitäis olla?![]()
Jos jossain, niin nimenomaan Norjassa on helppo yöpyä mökeissä. Niitä nimittäin on, kunhan ei oo reisussa just pahimpaan ryysisaikaan....ainut mikä tökkii ni toi telttailu...oon niin tylsä ihminen et ajattelin yöpyä mökeissä...![]()
ette te leiki mun kaa[
Otaksä meitä ollenkaan mukaan vai lähetkö vain vieraiden miesten kaa![]()
Mun viimekesän Norjan retkellä budetti oli reilut 100e/vrk + "yllärit"
Ajelin kyllä aika pitkiä päivämatkoja ja asuin välillä vähän liiankin herroiksi![]()
Vähemmälläkin pääsee... kuskaa omat ruisleivät, h&k:n lenkit, voit ja bisset kotoa asti![]()
joo..mä kyll sen ymmärsinMeit on siis lähössä 1kpl mies ja 1kpl naispuolisia henkilöitä tästä taloudesta!![]()
Piipu, joo maksimissaan se 2 viikkoa. Eli varmaan joku 6-9 päivää vois olla todellinen.
Ja tosiaan ostaa kaupasta ruokaa ja tekee sitä sillon tällön ettei käy iha jatkuvasti syömässä jossain. Nii ja teltassa pääsee kans jonniverran edukkaammin. Mut jos tosiaa useempi henki mökissä ni kai se sillon tulee kans edullisemmaks.
mä en tiiä oisko toi jens kiinnostunu tulemaan messiin....ja kysyn jos jarru,harza,theseus ja paukku tulis messii...niiltä kysyin aikasemminki et lähteeks ne mun kaa reissuu....Ois kyl tosi mahtava jos sais muutaman muunki tyypin matkaan.
Meil kummallakaa ei oo viel lomia lyöty lukkoon ni se voi meiänki osalta kyl muuttua. Onneks on pelivaraa!![]()
Koskas saat Piipu tietää lomistas?
Suksimassa olen norskeissa käynyt useampiakin kertoja, lähinnä keskellä ja pohjoisessa, enkä ole juurikaan huomannut, että tuolla syöminen (jopa juominen) sen kalliimpa olisi kuin kotipesässäkään. Jalot juomat nyt ehkä kannattaa kantaa, jos sellaisia aikoo reissulla nautiskella suurella kauhalla.kyll mäki ajattelin ottaa paljon evästä..ni pääsee halvemalla...mut suunitellaa ja ihmetellää...ainaki mc huurteen reitti ehotukset vaikuttaa sairaan hyviltä
Mulla tuli jotain 2500 km kolmessa päivässä. Tarkoitus oli olla pari yötä pitempäänkin, mutta tuolloin alkoi elokuun yöt olla turhan kylmiä ja kosteita mun teltta/makuupussi-kombinaatiolle.Jerry, paljonkos sulla tuli täältä jykylästä kilometrejä omalle reissulles?
Jos lomat osuu (ei vielä mitään tietoa), niin voisin liittyä jonon perään. Tai ehkäpä ottaa osaa karavaaniin jossakin välissä reissua.Jos kaikilla natsaa ni meitähän on iso kööri lähössä sit![]()